Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz



Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

  • Vélemények alapjai - hamarosan
  • Kutatási eredmények - hamarosan
  • Vélemények gyűjtésének módjai - hamarosan

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz


  • Az említés alapjai - hamarosan
  • NAP adatok helyrerakása - hamarosan
  • Említés építése - hamarosan


Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Add és kezelj Google Cégprofil termékeket és szolgáltatásokat

A Google Cégprofil (korábban Google Cégem) termékei és a GBP szolgáltatásai lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy bemutassák termékeiket és szolgáltatásaikat a potenciális ügyfeleknek.

Google kérdések és válaszok

Google kérdések és válaszok

Google Kérdés és Válasz: Hogyan használd a Kérdés és Válasz funkciót a Google Cégprofilban?

Google posztok és frissítések

Google posztok és frissítések

Google Bejegyzések: Hogyan Készíts Jobb Google Cégprofil Frissítéseket

A Google Cégprofil Bejegyzéseket (korábban Google Cégemként ismert) a Google 2017-ben vezette be, és azóta rengeteg "Hogyan Használjuk a Google Bejegyzéseket" tartalmat írtak és tettek közzé az interneten. Mivel a Google rendszeresen változtatja a Google Bejegyzések megjelenítésének módját, azok elérhetőségét, megjelenésüket különböző eszközökön és platformokon, sőt még a funkcionalitásukat is, ezért összeállítottunk neked egy útmutatót, hogy ez legyen a "mindenben egy" megoldásod (amihez mindig visszatérhetsz) a Google Cégprofil Bejegyzések legjobb kihasználásához.

Google Cégprofil videók kezelése

Google Cégprofil videók kezelése

Mindenki tudja, hogy a képek és videók hozzáadása bármely webes tartalomhoz felkelti az emberek figyelmét és növeli az érdeklődést. Ugyanez igaz a Google Cégprofilodra is (korábban Google Cégemként ismert). A Google nyíltan kommunikálja, hogy a képek és bejegyzések hozzáadása a Google Cégprofilodhoz segít a látogatóknak vizuális információt nyújtani a cégedről – és ki ne szeretné ezt? Valójában a Google szerint azok a vállalkozások, amelyek rendszeresen frissítik képeiket, általában több kattintást kapnak a weboldalukra.

Véleménybekérés NFC technológiával

Véleménybekérés NFC technológiával

Az NFC, vagyis a közelítő kommunikációs technológia, már nem csak a fizetési tranzakciók világában játszik fontos szerepet, hanem a vállalkozások és ügyfeleik közötti interakciókban is egyre inkább teret hódít. E blogbejegyzésben arra világítok rá, miként használható az NFC a vásárlói vélemények gyűjtésére és miért olyan létfontosságú ez a visszajelzés a cégek számára.

Vélemények generálása

Minden vállalkozás tulajdonosának célja kell, hogy legyen a kivételes élmény nyújtása minden egyes értékesítés után. Amikor egy ügyfél vagy megbízó pozitív tapasztalatokat szerez, akkor hajlandó lehet ötcsillagos véleményt hagyni a vállalkozásodról anélkül, hogy kérned kellene rá.

Google Cégprofil fotók kezelése útmutató

Google Cégprofil fotók kezelése

Az első benyomások számítanak, és ez az online világban is ugyanúgy igaz, mint a valóságban. Így van ez a Google Cégprofil fotóknál is.

Az internetezők alapvetően vizuális lények, az emberi agy felületének körülbelül 50%-a a vizuális információ feldolgozására van fenntartva. A képek és vizuális elemek sokkal erőteljesebbek és könnyebben érthetők, mint a pusztán szöveges információ, emellett könnyebben emlékezhetünk is rájuk. Az e mögötti adatokat itt találhatod.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport