A social média mára kihagyhatatlan eszköz, és a hiedelmekkel ellentétben nem csak a Facebookról szól. Szorosan kötődik a tartalommarketinghez, hiszen folyamatosan új tartalmakat kell előállítani, hogy kommunikálni tudjunk közönségünkkel, akik így egyre hűségesebbé válnak márkánk iránt.
Segítségével kapcsolatot tarthatunk és ápolhatunk meglévő és leendő ügyfeleinkkel, növelhetjük népszerűségünket, fenntarthatjuk követőink figyelmét, és folyamatosan kommunikálhatunk feléjük.
Kapcsolattartás és ápolás
Népszerűség növelése
Figyelem fenntartása
Kommunikáció
Hogyan használjuk a social médiát marketingünk során?
Folyamatos odafigyeléssel, és mindegyik felület tartalommal történő ellátásával állandóan bővíthetjük az elért személyek körét. Legfontosabb, hogy aktivizálni tudjuk a közönséget, és bevonjuk őket a kommunikációba. Amit tehát el kell érnünk, hogy hosszászólások kedvelések, megosztások szülessenek.