
Google Cégprofil (régen Google Cégem)
teljes útmutató
Ismerd meg a Google Cégprofil felépítését és optimalizálásának folyamatát!
Ismerd meg a Google Cégprofil felépítését és optimalizálásának folyamatát!
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz
A Legteljesebb Google Üzleti Profil Útmutató
Mint egy helyi vállalkozás tulajdonosa, vagy egy olyan marketingessel, aki helyi ügyfelekkel dolgozik, valószínűleg már tisztában vagy a Google Üzleti Profil (korábban ismert mint Google My Business) jelentőségével.
Ezt az alapvető helyi marketing eszközt 2014-ben indították, és azóta vállalkozások milliói fogadták el szerte a világon. Ha egy olyan vállalkozást működtetsz, amely egy helyi területet szolgál ki, például egy edzőtermet, egy éttermet vagy egy vízvezetékszerelő szolgáltatást, akkor mindenképpen be kell építened a Google Üzleti Profilt (GBP) a rendszeres marketingtevékenységeidbe.
GBP nélkül képtelen leszel rangsorolni a Helyi Csomagban és a Helyi Keresőben — ami minden helyi vállalkozás számára magas prioritású cél kell, hogy legyen. Mivel a Helyi Csomag a keresési eredmények tetején jelenik meg egy helyi lekérdezés esetén, határozottan nem akarod kihagyni ezt a hatalmas potenciális webes forgalmi részt. Mielőtt azonban belevágnál egy Google Üzleti Profil auditba, meg kell ismerned az alapokat.
Ebben a kiterjedt Google Cégprofil útmutatóban bemutatjuk a platform működését és azt, hogyan lehet azt extra erőfeszítéssel igazán hatékonnyá tenni. Azt javasolnánk, hogy kezdd az ismerkedést a Google Cégprofil bevezetőnkkel vagy ugorj rögtön a "Mi az a Google Cégprofil?" témához.
Sok remek funkcióval, mint például ügyfélértékelések gyűjtése, fotók és videók közzététele, frissítések megosztása és kérdések megválaszolása, számtalan lehetőség van a márka népszerűsítésére, miközben kapcsolatot tartasz a közönségeddel.
Ráadásul a GBP platform teljesen ingyenes mindenkinek, így nem kellene akadályoknak lenniük a helyi marketingstratégiádba való beépítésében. Valójában ezt minden helyi vállalkozásnak az online láthatóság és növekedés elérésére irányuló tervének szerves részének kell tekintenie.
Miután végigértél ezen az útmutatón, választ fogsz kapni minden GBP-vel kapcsolatos kérdésedre, és hatékonyan tudod majd használni ezt az eszközt a vállalkozásod marketingjében.