Email marketing ár

email marketing árKomplett csomagot ajánlunk

Mit tud?

  • Biztos alapokra állítjuk email marketingjét.

  • Önnel közösen kitalálunk egy email marketing stratégiát.

  • Elkészítünk egy "csalit", ami miatt feliratkoznak honlapjára, ennek kialakítunk egy honlapjához illő felületet.

  • Elkészítünk egy levélsorozatot, hogy automatikusan is működjön a rendszer. Megírjuk sorozatát, és monitorozzuk a kampány eredményeit. Fél éven át folyamatosan javítjuk az eredményeket.

Miből áll össze az email marketing ára?

Amikor email marketinggel szeretnél építkezni, fontos tudni, hogy az ár nem csak egy levélsorozat megírását jelenti. Több összetevőből áll össze, és minden elem hozzájárul ahhoz, hogy az emailjeid valóban eredményeket hozzanak.

1. Stratégia megtervezése

Minden jól működő rendszer mögött átgondolt stratégia van. Itt azt nézzük meg, kiknek kommunikálunk, hogyan építjük a listát, milyen típusú tartalommal tudjuk őket elérni, és milyen lépések vezetnek végül a vásárláshoz. Ez nemcsak kreatív, hanem komoly tervezési munka is.

2. Csali kidolgozása

Egy jó csali (például egy letölthető PDF) az első lépés ahhoz, hogy valaki megadja az email-címét. Ez az anyag akkor hatékony, ha valódi értéket ad, kapcsolódik a szolgáltatásaidhoz, és grafikailag is illeszkedik az arculatodhoz. Ennek elkészítése is beleszámít az árba.

3. Automatizált levélsorozat megírása

A feliratkozás után érdemes egy előre megírt, több részes levélsorozattal felépíteni a bizalmat és elvezetni az érdeklődőt a vásárlásig. Ennek megírása és logikai felépítése (mikor mit küldünk, hogyan reagáljunk kattintásra vagy nem kattintásra) szintén jelentős része a munkának.

4. Feliratkozási felület kialakítása

Az email marketing nem működik megfelelő feliratkozási lehetőség nélkül. Weboldaladra olyan dobozokat, pop-upokat vagy beépített felületeket tervezek, amik ösztönzik az érdeklődőt a feliratkozásra. Ezeket technikailag is be kell építeni és tesztelni kell.

5. Hírlevél sablon készítése

Az emailjeid külseje nem mindegy. Egy jól megtervezett, márkához illő sablon segít abban, hogy az olvasó azonnal felismerje, kitől kapta a levelet. Ez grafikai és technikai munka is egyszerre.

6. Landing oldal (opcionálisan)

Ha szeretnél külön feliratkozó oldalt (például hirdetésekhez), akkor annak elkészítése, szövegezése és optimalizálása is része lehet az árnak. A cél itt az, hogy minél többen töltsék ki az űrlapot, így folyamatos tesztelésre is szükség van.

7. Adatvédelmi nyilatkozat

Az email marketing jogi háttere is fontos. Ebbe beletartozik a feliratkozás szövegezése, az adatkezelési nyilatkozat elkészítése, amit jogásszal is egyeztetek. Ez nemcsak kötelező, hanem bizalomépítő is.

8. Követés és optimalizálás

Az indulás után figyelem a statisztikákat: hányan nyitják meg a leveleket, mennyien kattintanak, mikor veszítem el az olvasót. Ezek alapján folyamatosan finomítom a rendszert. Ez a munkafázis sokat hozzátesz a végeredményhez, és időben is számolni kell vele.

 

Összefoglalva az email marketing ára

Az email marketing ára nem egy darab munkából áll, hanem egy jól megtervezett rendszer felépítéséből. Ha komolyan gondolod, hogy az email marketing hosszú távon hozzon vevőket, akkor ezekre az elemekre mind szükség van.

 

 

Néhány hírlevél referenciánk

 

Lokális marketing Facebook
csoport. Csatlakozz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport