A Google Analytics statisztikája az egyik legelterjedtebb professzionális honlapstatisztika mérő eszköz. A Google Analytics bátran használható a honlap analizálására, és bő információval lát el a honlappal kapcsolatos marketing feladatokról.
Az értelmező szótárat azért hoztuk létre, és bővítjük folyamatosan, hogy az olykor felmerülő szakkifejezések és fogalmak megmagyarázásra kerüljenek.
A magyarázatok saját tudásból és az interneten fellelhető információk összegzéséből íródtak.
A copywriter, más néven szövegíró, az online és offline marketing egyik legfontosabb szereplője. Feladata, hogy olyan szövegeket alkosson, amelyek nem csupán informatívak vagy szórakoztatóak, hanem eladnak. Egy jól megírt reklámszöveg, szlogen vagy weboldal szöveg mögött szinte mindig ott áll egy tapasztalt copywriter, aki ismeri a célközönséget, érti a marketing célokat, és pontosan tudja, hogyan hatnak a szavak az emberek döntéseire.
A szabadszavas keresők működése azon alapul, hogy egy indexelt információhalmazban (pl.: honlapokon) kulcsszavak, és kereső-kifejezések alapján keresnek. Ez azt jelenti, hogy előre "lementett" adatok között keres. Minél nagyobb, frissebb egy adatbázis, annál jobb minőségű találatokat tud adni a szabadszavas kereső.
A szövegek előre definiált HTML címsorai 1-7 között mozognak. Ezeknek a címfokozatoknak a fontossági sorrendjét a keresőmotorok is értelmezik, ezért használatukkal segíthetjük a keresőmotorok munkáját (keresőoptimalizálás), hogy megtalálják a számunkra fontos szövegeket.
A keresőmotorok legfontosabb része a találati lista. A találati listával akkor találkozunk, amikor a kulcsszót, vagy kifejezést beírjuk a keresési mezőbe. Ez a találati lista nem állandó, hanem akkor keletkezik, amikor megnyomjuk a "keresés" gombot. Ha újra keresünk, az már egy másik találati lista.

