Image

Helyi online marketing tudástár

Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.

Tanulási modulok

Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató

A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.

A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.

Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.

A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.

Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.

A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.

A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.

Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!

Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!

Értékelés a közösségi médiában

Értékelés a közösségi médiában

Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?

Facebook vélemények

Facebook vélemények

A világon ötmilliárd internetező van, és közülük 3,64 milliárdan használnak havonta legalább egy Facebook-terméket. Mint a világ legnagyobb közösségi hálózata, fontos platform a helyi vállalkozások számára is, mind a helyi fogyasztókkal való kapcsolatépítés, mind a hírnév- és véleménykezelés szempontjából.

Az online vélemények előnyei

Az online vélemények előnyei

A helyi vállalkozások számára az online vélemények fontosabbak, mint valaha. Nagyon megbízhatóak, gyakorlatilag minden iparágban elterjedtek, és számos különböző módon nagyon előnyösek a vállalkozásod számára, az értékesítés növelésétől a helyi kereső jelenlét fokozásáig.

Mi a hírnévkezelés?

Mi a hírnévkezelés?

Minden vállalkozás hírnevén múlik, és a mai digitálisan összpontosított világban ez gyakran azt jelenti, hogy minden, amit egy vállalkozásról online mondanak, figyelembe kell venni. Figyelembe véve, mennyire fontosak az online vélemények a fogyasztók és egy vállalkozás keresőmotoros láthatósága szempontjából, nagy hangsúlyt kapnak a vélemények, amikor egy nagyszerű hírnév kiépítéséről van szó. Azonban egy pozitív online hírnév sokkal többet foglal magában, mint csak a vélemények.

Mi az a véleménykezelés

Mi az a véleménykezelés

Az online véleménykezelés a digitális márkád arcának építését jelenti egy-egy online véleményen keresztül. Ennek köszönhetően bárki, aki a márkádat keresi, találkozhat a legfrissebb visszajelzésekkel és a pozitív ügyfélélmények példáival, amelyek a legjobb fényben tüntetik fel a cégedet.

Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára

Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára

Helyi vállalkozóként vagy ügyfeleid online jelenlétének növelésére törekvő marketingszakemberként gyakran úgy érezheted, hogy egyszerűen nincs elég idő a nap folyamán. Ha ez rád is igaz, akkor megérted, hogy mennyire lényeges a feladatok prioritásainak meghatározása és a figyelem megfelelő helyre irányítása.

Bevezetés az online véleményekbe

Bevezetés az online véleményekbe

Ahogy egyre több választási lehetőség nyílik meg a fogyasztók számára az interneten, úgy válik egyre fontosabbá, hogy megfelelő lépéseket tegyünk vállalkozásunk hírnevének, vagy azon vállalkozások hírnevének kezelésére, amelyekkel marketingszakemberként dolgozunk. Ha ezt nem tesszük meg, akkor valószínűleg nehezebben tudjuk majd tartani a lépést a versenytársakkal.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport