Ha megérted a Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) használatának fontosságát a helyi vállalkozásod számára, akkor fel akarod állítani a saját fiókodat.

Ez egy olyan folyamat, amit érdemes elsőre jól csinálni, ezért győződj meg róla, hogy követed az ebben a részben adott útmutatást, hogy elkerüld a potenciális buktatókat később.

Végigvezetlek téged:

  • Google Cégprofil beállítása

  • Google Cégprofil hitelesítése

  • Google Cégprofil hitelesítése több helyszínre

  • Google Cégprofil szerkesztése

  • Google Cégprofil szerkesztése több helyszínre

  • Szolgáltatási területek és Google Cégprofil

Ha olyan vállalkozást működtetsz, amelynek csak egy fizikai üzlete van, vagy csak egy földrajzi területen szolgál, akkor természetesen átugorhatod az információkat a több helyszínről. Azonban, ha két vagy több helyszínen szolgálsz, akkor ezt semmiképpen sem szeretnéd kihagyni.

Miután elérkeztél ennek a résznek a végére, tudni fogod, hogyan állítsd be, hitelesítsd és szerkesszed a fiókodat, amelyek a Google Cégprofil (GBP) elsajátításának első lépései. Ezt a tudást alkalmazhatod, amikor elkezded lefektetni a saját helyi keresési sikered alapjait.

lokális checklist
Töltsd le a
Lokális Marketing
ellenőrzőlistát!

Helyi marketing alapvetés

Ha a GBP-t (Google Business Profile) szeretnéd használni - akár vállalkozó, akár helyi ügyfelekkel dolgozó marketingszakember vagy - tudnod kell, hogyan tedd ezt hatékonyan. A GCP egy kulcsfontosságú eszköz, amely csak tovább növekszik fontosságában, ahogy a helyi keresés terjedése nő.

A Google keresések majdnem felét azok teszik, akik helyi információt keresnek, számtalan emberrel naponta. Ezért a Google Cégprofil használatba vételének kezdete erős módja annak, hogy biztosítsd, nem maradsz le!

 

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport