
Google Cégprofil beállítás
Ügynökségeknek és vállalkozásoknak egyaránt beállítjuk és optimalizáljuk a Cégprofilt.
Ügynökségeknek és vállalkozásoknak egyaránt beállítjuk és optimalizáljuk a Cégprofilt.
Bár a Google Cégprofil egy ingyenes lehetőség, beállítása látszólag könnyen elvégezhető, a fiókok 75%-a nincs jól optimalizálva, így nem tud versenyre kelni a konkurenciával.
A Google Cégprofil fiókbeállításával ha valódi eredményeket szeretnél elérni, optimalizálási szolgáltatásunkkal örömmel segítünk!
Google kereséskor gyakran találkozhatunk azzal, hogy egy cég külöleges módon külön kártyán jelenik meg (mint a képen). Ennek oka, hogy a Google már felismeri egy cég nevét, címét vagy telefonszámát és fontosabb adatait, amiből egy céges kártyát készít.
A megjelenés sok esetben automatikus, különböző helyekről gyűjtött adatokból készíti el a kereső robotja, de az is megtörténhet, hogy egy lelkes szerkesztő helyezi el a vállalkozást a térképen. Viszont optimális esetben, maga a cég gondol arra, hogy megjelenítse magát a Google térképen és keresőben. Ekkor saját magát tudja feltenni a Google Cégprofil szolgáltatásba.
De mi van akkor, ha már megjelenek a keresőben?
Hogyan birtokolhatom a saját vállalkozásomat a Google felületén?
Sok esetben már megjelenik cégünk a keresőben, de nem férünk hozzá. Ahhoz, hogy átvegyük az irányítást, regisztrálnunk kell a Google Cégprofil felületére.
Ezt az előbbi linken keresztül is megtehetem, de ha a felület már megjelenít, akkor az "Ön a tulajdonosa ennek a vállalkozásnak" gomb megnyomásával is elindíthatjuk a folyamatot.
A rendszer ekkor végignavigál a regisztrációs folyamaton. Itt lehet szükség szakértelemre, hogy minden részlet megfelelően jelenjen meg és jól optimalizált fiókot kapjunk a regisztráció végén.
Először meg kell adnunk, milyen típusú vállalkozás vagyunk. Kirakat (üzletünk van, ahova a vásárlók jönnek), szolgáltatási terület (kiszállunk az ügyfélhez egy területen), vagy márkanév (ezt nem ajánlom, mert mint lokális hely így nem jelenhetünk meg) közül választhatunk.
Címünk megadása
Ellenőrző postai levél: a Google hagyományos postai úton fogja ellenőrizni, hogy a cégünk valóban a megadott címen található e
Céges adatok megadása
Fotók feltöltése
A céges regisztráció során több adatot is meg kell adnunk:
Cégnév: a cég hivatalos neve. Vigyázzunk, hogy olyan nevet használjunk, amit más megjelenésünknél is, mert ha azonosság esetén tud minket a Google beazonosítani a későbbiekben más felületken (cikkekben, Facebook és egyéb megjelenéseinknél.)
Cím, telefonszám: itt is azonos módon használjuk, azaz abban a formátumban, amit monden megjelenésünknél
Kategória: itt előre meghatározott kategóriák közül válogathatunk. Némi segítséget kaphatsz a következő táblázatból, de vannak még trükkjei ezek megadásának...
Nagyon sok fiók rosszul van beállítva, ezért tanácsoljuk, hogy a részletes beállításokat bízd ránk, örömmel segítünk!
A kényes pontok amiktől jobb lesz a fiók és átnézzük:
Kategóriák: többet ronthat mint használ, ha nem megfelelő kategóriákban van a vállalkozás
Kulcsszavazás: vannak cégek, akik kifejezetten tiltólistára küldenek optimalizálás során vállalkozásokat. Mi profin, fehérkalapos módszerekkel dolgozva optimalizálunk
Honlappal szinkronizálás: nem csak a fiókot, a kapcsolódó felületeket is optimalizáljuk, így többszörös hatást érünk el.
Lokális marketing szolgáltatásainkkal segítünk nem csak a fiók kialakításában, hanem a Google Cégprofil fiók optimalizálásában is. Több helyi, vagy közelben lévő ügyfél fogja megtalálni! Pont azok, akik a környéken a szolgáltatásodat keresik!