Bevezetés a Google Cégprofil világába

Mielőtt kihasználhatnád a Google Cégprofil (korábban ismert mint Google Cégem) adta előnyöket a helyi marketing stratégiádban, először is meg kell értened, pontosan mi is ez, és miért olyan fontos.

Számtalan időmegtakarító, üzleti hatékonyságot növelő funkcióval és lehetőséggel, nem fog sokáig tartani, hogy rájöjj, miért is kulcsfontosságú eszköz a Google Business Profile minden helyi vállalkozás számára.

Ebben a bevezető modulban a következő témákat fogjuk érinteni:

  • Mi az a Google Cégpofil?

  • A Google Cégprofil előnyei

Miután végigmentél ezeken az útmutatókon, lesz egy működőképes tudásod arról, mi is a GBP (Google Business Profile) és mik a használatának előnyei.

Ahogy haladsz ebben a szakaszban, hasznos lehet elképzelni, hogyan alkalmaznád az információkat a saját vállalkozásodban. Ez lehetővé teszi, hogy vizualizáld, hogyan fog ez az alapvető eszköz számodra működni, és mire számíthatsz, amikor elkezdesz vele dolgozni.

lokális checklist
Töltsd le a
Lokális Marketing
ellenőrzőlistát!

Rangsorolás a Google Helyi Csomagban

Ahogy most meg fogod tapasztalni, a GBP kétségkívül a legfontosabb tényező, ha dominálni szeretnél a helyi keresési eredményekben. A helyi szándékú Google keresések 93%-a tartalmaz egy Helyi Csomagot az eredmények tetején, ezért ezt semmiképpen sem szabad figyelmen kívül hagyni!

Ezzel együtt, a Helyi Csomagban való rangsorolás nem az egyetlen oka annak, hogy miért érdemes minden aspektusát megismerni a Google Business Profile-nak, és lesznek más fantasztikus további előnyök is, amikről hamarosan megtudhatsz.

Ennek a szakasznak a befejezésekor készen állsz arra, hogy rögtön belevágj a saját üzleti profilod beállításába!

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport