Image

Helyi online marketing tudástár

Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.

Tanulási modulok

Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató

A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.

A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.

Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.

A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.

Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.

A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.

A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.

Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!

Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!

Üzenetküldés és csevegés funkciók

A millenium és Z generáció, már csak írásban kommunikál? A Google Cégprofil üzenetküldés és chat funkciója erre hivatott megoldást kínálni.

Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Google Cégprofil termékek és szolgáltatások

Add és kezelj Google Cégprofil termékeket és szolgáltatásokat

A Google Cégprofil (korábban Google Cégem) termékei és a GBP szolgáltatásai lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy bemutassák termékeiket és szolgáltatásaikat a potenciális ügyfeleknek.

Google kérdések és válaszok

Google kérdések és válaszok

Google Kérdés és Válasz: Hogyan használd a Kérdés és Válasz funkciót a Google Cégprofilban?

Google posztok és frissítések

Google posztok és frissítések

Google Bejegyzések: Hogyan Készíts Jobb Google Cégprofil Frissítéseket

A Google Cégprofil Bejegyzéseket (korábban Google Cégemként ismert) a Google 2017-ben vezette be, és azóta rengeteg "Hogyan Használjuk a Google Bejegyzéseket" tartalmat írtak és tettek közzé az interneten. Mivel a Google rendszeresen változtatja a Google Bejegyzések megjelenítésének módját, azok elérhetőségét, megjelenésüket különböző eszközökön és platformokon, sőt még a funkcionalitásukat is, ezért összeállítottunk neked egy útmutatót, hogy ez legyen a "mindenben egy" megoldásod (amihez mindig visszatérhetsz) a Google Cégprofil Bejegyzések legjobb kihasználásához.

Google Cégprofil videók kezelése

Google Cégprofil videók kezelése

Mindenki tudja, hogy a képek és videók hozzáadása bármely webes tartalomhoz felkelti az emberek figyelmét és növeli az érdeklődést. Ugyanez igaz a Google Cégprofilodra is (korábban Google Cégemként ismert). A Google nyíltan kommunikálja, hogy a képek és bejegyzések hozzáadása a Google Cégprofilodhoz segít a látogatóknak vizuális információt nyújtani a cégedről – és ki ne szeretné ezt? Valójában a Google szerint azok a vállalkozások, amelyek rendszeresen frissítik képeiket, általában több kattintást kapnak a weboldalukra.

Google Cégprofil fotók kezelése útmutató

Google Cégprofil fotók kezelése

Az első benyomások számítanak, és ez az online világban is ugyanúgy igaz, mint a valóságban. Így van ez a Google Cégprofil fotóknál is.

Az internetezők alapvetően vizuális lények, az emberi agy felületének körülbelül 50%-a a vizuális információ feldolgozására van fenntartva. A képek és vizuális elemek sokkal erőteljesebbek és könnyebben érthetők, mint a pusztán szöveges információ, emellett könnyebben emlékezhetünk is rájuk. Az e mögötti adatokat itt találhatod.

Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Hogyan kezelheted a nyitvatartási idődet a Google Cégprofilon? Nem is gondolnád, milyen fontos adatok ezek és hány betérő vásárlótól eshetsz el emiatt!

Képzeld el a szituációt.

Kutyatulajdonos vagy – a jófiúnak jutifalatok kellenek. Megnézed az állatkereskedés Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) listáját, amely szerint nyitva van. Átmész a városon jutifalatokért, de kiderül, hogy az állatkereskedés ZÁRVA van.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport