300 fodrász Google Cégprofiljának átfogó elemzése – iparági kutatás és tanulságok

Hogyan teljesítenek a magyar fodrászüzletek a Google Keresőben és a Térképen?
Mennyire használják ki a szépségipari vállalkozások a Google Cégprofil (korábban Google Cégem) adta lehetőségeket, és hol veszítenek el rengeteg potenciális ügyfelet?
Meglepő számok, tanulságos hibák és olyan optimalizációs megoldások derülnek ki, amelyek akár többszörösére növelhetik a láthatóságot és a foglalások számát.

A 300 magyar fodrászszalon részletes elemzése rávilágít: a többség kihasználatlanul hagyja a legfontosabb marketingeszközét, miközben néhány tudatos szereplő komoly versenyelőnyt épít.
Ez a tanulmány nem csupán statisztikákat mutat be: valós példákat, szakmai következtetéseket és azonnal alkalmazható tippeket ad, hogy a te szalonod is előrébb kerüljön a Google Térképen és több új vendéget szerezzen.