Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése

Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése

Lokális SEO jelentések létrehozása, amelyeket a fizikai boltokkal rendelkező ügyfelek megértenek és számukra is relevánsak, nem egyszerű, de fontos feladat. Itt jönnek képbe a lokális SEO eszközök, amelyek megkönnyítik a munkát. Ez a tananyag első sorban helyi keresőmarketing ügynökségeknek szól, hogy könnyebben dolgozhassanak a helyi vállalkozásokkal.

Lokális SEO audit

Lokális SEO audit

Egy lokális SEO audit feladat elvégzése után nyugodt lehetsz, hogy mindent megtettél annak érdekében, hogy a helyi forgalom számára a lehető legláthatóbb legyél. Emellett lehetőséget ad arra is, hogy azonosítsd és orvosold azokat az alapvető problémákat, amelyek könnyebbé teszik versenytársaid számára, hogy megelőzzenek a helyi keresésben.

 

A mai fogyasztók számára természetes, hogy a Google-hoz fordulnak, amikor helyi üzletről, szolgáltatásról vagy termékről van szó.

Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak

Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak

Egy eredményközpontú helyi SEO-kampány lefolytatása időigényes folyamat lehet a megvalósítandó feladatok nagy száma miatt, összeszedtem milyen szolgáltatásokra lesz szükséged. Egy igazán hatékony stratégia könnyen tartalmazhat egy tucatnyi vagy annál is több taktikát. A legtöbbet konzisztens módon és legjobb gyakorlatok szerint kell végrehajtani, ami azt is jelenti, hogy időt kell szakítanod a helyi SEO megismerésére és az algoritmus-frissítések követésére.

Helyi SEO menedzsment

Az előzőekben megtanultad, hogyan kezdj el a helyi SEO-t. De a feladatok egyensúlyban tartása és a projektek menedzselése is kihívás lehet. Ez különösen valószínű, ha új vagy a témában, vagy olyan vállalkozással dolgozol, amelynek több telephelye van. Ezt szeretném feloldani ebben a fejezetben, ahol a helyi SEO menedzsmentről lesz szó.

Vállalkozás több telephellyel

Vállalkozás több telephellyel

Az egyetlen telephelyű, fizikai boltok weboldalának optimalizálása a helyi keresési eredmények számára kihívást jelenthet – de ez jelentősen bonyolultabb, ha egy vállalkozásnak száz vagy akár ezer telephelye is van.

Lokalizált aloldal

Lokalizált aloldal

A helyszínoldalak elengedhetetlenek a több helyszínen működő vállalkozások számára. Egyedi és értékes tartalommal ezek az oldalak rangsorolhatnak a keresőmotorokban és vonzhatnak ügyfeleket. Ehhez azonban erős SEO-stratégiára van szükség. Ellenkező esetben fennáll a veszélye, hogy alacsony értékű, ismétlődő URL-ekkel túlterheljük a weboldalt. Ebben az útmutatóban végigvezetünk, hogyan optimalizáld a helyszínoldalaidat a helyi SEO siker érdekében.

Lokális kulcsszókutatás

Lokális kulcsszókutatás

A kulcsszó-kutatás az egyik legfontosabb alappillére a lokális marketing sikernek bármely helyi vállalkozás számára, amely nagyobb láthatóságot céloz meg a helyi keresési eredményekben.

Ha olyan módszereket keresel, amelyekkel javíthatod a helyi weboldalad láthatóságát a helyi találati listán, vagy egyszerűen csak beállítanád a helyi rangsor követését, egy jól szervezett helyi kulcsszó-kutatási folyamat az első lépés ennek eléréséhez.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport