A Google Cégprofil előnyei

A Google Cégprofil előnyei

A Google évente tucatnyi új terméket és eszközt fejleszt, így természetes, hogy néhány megmarad, míg mások nem lépik túl a béta szakaszt. A Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) az egyik sikersztori. Sőt, annyira, hogy "kötelező" státuszba került minden helyi vállalkozás számára, amely ki szeretne jobb pozícióba kerülni a helyi keresési eredményekben.

 

Mik a Google Cégprofil előnyei?

Ahogy a Google új funkciókat ad hozzá a Google Cégprofilhoz (GBP), (ezt hellyel közzel havonta megteszi!) egyre fontosabb eszközzé válik a helyi vállalkozások számára. Az előnyök listája hosszú és folyamatosan bővül:

  • Erős helyi rangsorolási tényező

  • Fontos a nullás-kattintásos keresésekhez

  • Kényelmes forrása hasznos információknak

  • Hasznos a vállalkozások összehasonlításához

  • Egy helyen hozza össze a képeket, értékeléseket és ajánlatokat

  • Foglalásokat és időpont-egyeztetéseket generálhat

  • A Google Térképeken használják útvonaltervezéshez és helyi vállalkozási listákhoz

  • Segít a keresési felhasználóknak releváns helyi vállalkozásokat találni

  • Lehetővé teszi a keresési felhasználók számára, hogy javaslatokat és visszajelzéseket adjanak a pontosság javítása érdekében.

 

Miért fontos a Google Cégprofil a SEO számára?

Nem túlzás azt állítani, hogy a GBP a legfontosabb helyi rangsorolási tényező a helyi csomagban való rangsorolás szempontjából. A szakértők egyetértenek abban, hogy az, ahogyan beállítja és folyamatosan kezeli profilját, közvetlen hatással van a helyi keresési láthatóságára.

Ez a fontosság továbbra is növekszik, több mint 10 marketing szakember közül Amerikában 6 úgy gondolja, hogy a Google Cégprofil évről évre fontosabb.

Amikor a rangsorolási tényezőkről van szó, a Google Cégprofil felépítése számít, a Google különböző részekből vesz jelzéseket a listázási profiljából. Az általad megadott információk, a vállalkozásod kategóriájától kezdve, amit az ügyfelek mondanak, amikor értékelnek téged, egy információ kincsesbánya, amely elmondja a Google-nek, hol vagy, mit csinálsz, és hogyan kapcsolódnak az ügyfelek hozzád. Ez viszont táplálja a helyi keresési algoritmust.

A kutatások megerősítik, hogy a GBP jelek körülbelül a helyi csomag rangsorának 36%-át teszik ki, többet, mint bármely más rangsorolási tényező. Ez azt jelenti, hogy a megjelenésed rengeteg információt ad a Googlenek, mikor és hol jelenjen meg a helyi vállalkozásod a helyi fogyasztók keresési eredményeiben.

Google Cégprofil és a nullás-kattintásos keresések

Ha gondosan tanulmányozod egy Google helyi keresési eredmények oldalát, rájössz, hogy gyakorlatilag minden szükséges információt megkaphatsz, egy fizikai címtől és telefonszámtól kezdve az értékelésekig és képekig, a keresési eredmények oldaláról (SERP).

Már nincs szükség arra, hogy rákattints egy helyi vállalkozás weboldalára, hogy eldöntsd, szeretnél-e ellátogatni az adott helyre, hogyan juthatsz oda, mikor vannak nyitva, milyen számon beszélhetsz valakivel, vagy mire számíthatsz, amikor odaérsz. Mindezek a részletek és még sok más közvetlenül elérhetők a keresési eredményekből.

Az, hogy miért érhetők el a SERP-en egyszerű: Google Cégprofil. Szinte az összes információt a Google Céglistázásodból húzzák be, ami azt jelenti, hogy azonnal versenyben vagy látogatásokért, hívásokért és konverziókért, még akkor is, ha a keresési felhasználó soha nem látogat el a weboldaladra. Google Cégprofil nélkül nincs versenyben.

Mint egy helyi vállalkozás tulajdonosa, ez az alkalom, hogy ebben a korai szakaszban konverziót hozz létre, anélkül, hogy valakinek rá kellene kattintania az oldaladra, vitathatatlanul az egyik legértékesebb GCP előny.

lokális checklist
Töltsd le a
Lokális Marketing
ellenőrzőlistát!

A Google Cégprofil kényelmes forrása hasznos információknak

Ahogyan a Google Cégprofil hasznos adatpontokat szolgáltat a Google számára a vállalkozásodról, ugyanúgy rendkívül hasznos a helyi fogyasztók számára is. A GCP hasznos információkat nyújt a vállalkozásodról, arról, mennyire vagyunk elfoglaltak bármelyik napszakban, a nyitvatartási időkről, a szolgáltatási lehetőségekről és az egészségügyi és biztonsági protokollokról.

Hasznos a vállalkozások összehasonlításához

A helyi vállalkozások kutatása frusztráló és időigényes lehet, ha ez egyéni látogatásokat igényel különböző weboldalakon. Azoknak a fogyasztóknak, akiknek kevés idejük van és egyszerű oldal melletti összehasonlítást szeretnének, a Google Cégprofil a megoldás. A kereső felhasználó közvetlenül a keresési eredményekből kattintással hozzáférhet a kulcsinformációkhoz, beleértve a vélemény-alapú csillagértékeléseket bármelyik helyi vállalkozás számára. A lista fel- és lemozgatása könnyű, lehetővé téve a gyorsabb, stresszmentes döntéshozatalt.

 

Egy helyen hozza össze a képeket, értékeléseket és ajánlatokat

Képek, értékelések, videók és ajánlatok mind segíthetnek egy kereső felhasználónak abban, hogy eldöntse, melyik helyi vállalkozást válassza. A különböző összetevők megtalálása időigényes lehet, de a Google Cégprofil egy helyen gyűjti össze az összes hasznos tartalmi eszközt, így könnyű a kereső felhasználónak elérni az általa szükséges információt egyetlen központosított forrásból.

Mint helyi vállalkozás, az a képesség, hogy helyi frissítéseket ossz meg, képeket tegyél közzé, bemutasd legjobb értékeléseidet és híreket és különleges ajánlatokat közölj profilodból, felbecsülhetetlen, különösen olyan területeken, ahol a verseny kemény.

A GCP listázásod teljes kihasználásával - professzionális képek megosztásával, értékelések gyűjtésével és válaszolásával, promóciók és különleges ajánlatok hirdetésével - proaktívan adhatsz a helyi fogyasztóknak okokat vállalkozásod választásához.

Foglalásokat és időpont-egyeztetéseket generálhat

A foglalások és időpont-egyeztetések közvetlen kezdeményezése listázásodból az egyik legkiemelkedőbb előnye a Google Cégprofilnak a szolgáltatást nyújtó vállalkozások számára. Akár fodrászat, kiropraktőr, étterem vagy sportmasszázs klinika vagy, az időpontfoglalás lehető legkényelmesebbé tétele csak jót tehet az aljvonaladnak.

A GCP-vel a kereső felhasználó kattintással foglalhat vagy helyet foglalhat közvetlenül a keresési eredményekből. Ez hasznos a helyi fogyasztó számára és potenciálisan jövedelmező lehet vállalkozásod számára, köszönhetően a kínált növekvő kényelemnek és láthatóságnak.

A Google Térképen útvonaltervezéshez és helyi vállalkozási listákhoz

A vállalkozásod felhívásának vagy e-mail küldésének lehetősége mellett a Google Cégprofil lehetővé teszi az érdeklődő fogyasztók számára, hogy közvetlenül az ajtódhoz érkezzenek a "útvonaltervezés" funkcióval. A Google Térkép és más tulajdonságok ezt használják, hogy segítsenek a helyi keresési felhasználóknak könnyedén megtervezni útjukat az aktuális helyzetüktől.

Ha a bolti látogatók számának növelését vagy a gyalogos forgalom növelését célozod meg, ez a funkció nagyon hasznos.

Segít a keresési felhasználóknak releváns helyi vállalkozásokat találni

ezért fontos helyi seo kereses

A releváns, magas minőségű helyi vállalkozások megtalálása könnyebb a Google Cégprofil segítségével. A kereső felhasználóknak javaslatokat és ajánlásokat adnak, hogy pontosan megtalálják a szükséges helyi vállalkozást, legyen szó egy adott termékről vagy egy adott típusú vállalkozásról, mint például egy csak nők számára fenntartott edzőterem.

A javasolt vállalkozások listái, hasznos információk, mint például értékelési összefoglalók, más fogyasztóktól származó kérdések és válaszok, az "ezeket is keresik" javaslatok és a közeli helyek mind segítenek a felhasználónak megtalálni a szükséges helyi vállalkozást, még akkor is, ha nincs konkrét vállalkozás a fejében keresésük kezdetekor.
A kereső felhasználók közvetlen visszajelzést adhatnak a listázásokról a pontosság javítása érdekében

A szerves keresési eredményekkel ellentétben, ahol a felhasználók nem könnyen jelezhetik az esetleges pontatlan információkat vagy javasolhatnak változtatásokat, a Google Cégprofilok lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy "javaslatot tegyenek a szerkesztésre" vagy visszajelzést adjanak egy listázásról. Ez azt jelenti, hogy a pontatlan vagy elavult információkat könnyen meg lehet jelölni, lehetővé téve a vállalkozás tulajdonosának, hogy gyorsan korrekciót hajtson végre.

Ezenkívül a felhasználók saját értékeléseket is hozzáadhatnak és feltölthetnek képeket, megosztva személyes tapasztalataikat a kérdéses vállalkozásról, ami sokkal könnyebbé teszi más helyi fogyasztók számára a megfelelő vállalkozás kiválasztását.

Megéri a Google Cégprofil?

Most már világosnak kell lennie, hogy a GBP számos előnyt kínál a vállalkozásoknak és a kereső felhasználóknak egyaránt. A helyi csomag legfontosabb helyi SEO rangsorolási tényezője mellett lehetővé teszi vállalkozásodról szóló hasznos információk bemutatását, végül megkönnyítve a helyi fogyasztók számára a keresés, összehasonlítás és egy releváns helyi vállalkozás kiválasztásának folyamatát.

A bevételt növelő előnyök, mint például a foglalási és helyfoglalási gombok, valamint az ajánlatok, hírek és képek megosztásának képessége, jelentős különbséget tehetnek helyi vállalkozásodban.

 

 

 

 

 

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport