Mi a hírnévkezelés?

Minden vállalkozás hírnevén múlik, és a mai digitálisan összpontosított világban ez gyakran azt jelenti, hogy minden, amit egy vállalkozásról online mondanak, figyelembe kell venni. Figyelembe véve, mennyire fontosak az online vélemények a fogyasztók és egy vállalkozás keresőmotoros láthatósága szempontjából, nagy hangsúlyt kapnak a vélemények, amikor egy nagyszerű hírnév kiépítéséről van szó. Azonban egy pozitív online hírnév sokkal többet foglal magában, mint csak a vélemények.

Tartalom:

A hírnévkezelés és az online vélemények nem ugyanaz.

Bár a véleménykezelést és a hírnévkezelést gyakran felcserélhetőnek vélik – és bizonyos területeken átfedik egymást – a hírnévkezelés önmagában is különálló szaktudást kíván. Gyakran inkább közösségi kapcsolatokkal foglalkozó tanácsadók vagy ügynökségek kezelik, mint helyi SEO szakemberek.

Bár a véleménykezelés létfontosságú a helyi vállalkozások számára, akik növelni akarják keresőmotoros láthatóságukat és több helyi vásárlót szeretnének szerezni, a hírnévkezelés szélesebb körű és magában foglalja a vállalkozás teljes hírnevét. A hírnévkezelés magában foglal mindent a közösségi média bejegyzésektől a médiában való márka megjelenítésig, miközben pozitív véleményekkel, magas profilú támogatásokkal és hasznos tartalmakkal és erőforrásokkal kedvező helyzetbe hozza a vállalkozást.

Mi az online hírnévkezelés?

Az online hírnévkezelés (néha online jelenlétkezelésként ismert) a szélesebb átfogó stratégia, amely meghatározza, hogyan lesz végrehajtva és irányítva az online pozitív hírnév kiépítésének minden egyes aspektusa.

Egy hírnévkezelési stratégia megfontolja, hogyan kell végezni a márkaüzeneteket, hogyan kell fokozni a véleményeket, hogyan lehet pozitív médiaemlítéseket biztosítani, és tartalmaz terveket arra az esetre, ha PR-válság alakul ki negatív hírnév miatt. Az egyes tevékenységeket a stratégián belül összhangban hajtják végre azzal, ahogy a szervezet szeretne megjelenni.

Miért fontos az online hírnévkezelés?

A hírneved a legértékesebb vagyontárgyad. Ha csak akkor törődsz vele, amikor már csapás éri, akkor a hírneved már veszélyben van.

Az Információs Korban élünk. Egy vállalkozás részletei, termékei, személyzete, kultúrája, etikája és az, hogy hogyan bánik az ügyfeleivel, online, bármikor és bárhol elérhetők.

Az online hírnevedet számos forrásból hozzák létre – kommentek, megosztások, ajánlások, vélemények, támogatások, hírcikkek stb. Új kiadók, platformok és alkalmazások folyamatosan jelennek meg, így az online hírnév egy élő, lélegző entitássá válik, amelyet gondosan kell figyelemmel kísérni és kezelni.

A márkádat ezek a források, valamint az, amit mások mondanak és osztanak meg online, alakítja. Egy fogyasztó ezen információk felfogása azt mondja meg neki, mit várhat tőled.

A fogyasztók 81%-a keres saját információkat, mielőtt döntést hoz, ezért létfontosságú, hogy proaktív megközelítést alkalmazz az online hírneved kezelésében. Ennek köszönhetően azok a fogyasztók valószínűleg olyan információkat találnak, amelyek kedvező fényben tüntetik fel vállalkozásodat, nem pedig olyan részleteket, amelyek a versenytársaid felé irányítanák őket. Az online hírnévkezelés felismeri ezt a tényt, és rendszerezett globális stratégiát hoz létre – egyet, amely összekapcsolja és irányítja a csatornák gazdagságát.

A hírnév fontos a nagy és kis vállalkozások számára egyaránt

Akár egy nagy nemzeti vállalkozás vezetője vagy, akár egy „anya-fia” típusú kisboltot, panziót vagy helyi állatorvosi rendelőt üzemeltetsz, az emberek véleménye és gondolatai a márkádról és vállalkozásodról számítanak. Az online vélemények közvetlen hatást gyakorolnak arra, hogy más emberek költeni akarnak-e nálad, vagy úgy érzik, jobban járnak egy versenytárssal.

Az online hírnévkezelés nem csak a nagy vállalkozások számára fontos. A helyi vállalkozások számára is éppolyan létfontosságú, hogy átöleljék ezt a fegyelmet, és legyen egy stratégiájuk a jó dolgok kiemelésére és a rossz dolgok kezelésére.

Helyi vállalkozóként az online hírnévkezelés feladata nem kell, hogy nehezedre essen. Számos megfizethető eszköz áll rendelkezésre, amelyek elvégzik a nehéz munkát.

Például beállíthatsz egy ingyenes Google Figyelmeztetést, amely értesít a márkádról szóló online említésekről. A ResponseSource vagy a HARO közvetlenül az email fiókodba küldi a újságírói kéréseket, hogy PR lehetőségeket keress, míg a BrightLocal saját kisvállalati megoldásai segítenek növelni az ügyfélvéleményeidet.

Az értékelések és vélemények beágyazódnak a vásárlási útvonalba

Az online értékelések és vélemények most már kulcsfontosságú megállók a vásárlási útvonalon. Minden szakaszban használják őket a vásárlói úton, kezdve az első kutatástól, az értékelési fázison keresztül, és kulcsszerepet játszanak a végleges vásárlási döntésben.

A vélemények ereje nem korlátozódik a véleményplatformokra. Egy összehangolt online hírnévkezelési stratégia lehetővé teszi, hogy a véleményeidet a legteljesebben hasznosítsd és kiemeld különböző csatornákon, hogy fokozd a hatásukat. Ez azt jelentheti, hogy megosztod a véleményeket a közösségi médiában, közzéteszed őket a weboldaladon, esettanulmányokat készítesz velük, vagy bemutatod őket egy TV reklámban.

A bizalom számít

A fogyasztói bizalom a szervezeted szívdobbanása. Nélküle a helyi vállalkozásod egyszerűen nem fenntartható.

Ma a fogyasztói bizalom nehezebben nyerhető meg és fontosabb, mint valaha. A 2019-es Edelman Trust Barometer Különjelentése: Miben Bízunk a Márkákban? felfedte, hogy a márkákban való bizalom a döntő tényező a vásárlásnál a fogyasztók 81%-a számára.

A jelentés válaszadóinak háromnegyede aktívan igyekszik elkerülni a reklámokat, például hirdetésblokkoló eszközök használatával, az online hírnévkezelés segíthet bemutatni a megbízhatóságot és pozitív márkaképet kialakítani. Ezt különböző csatornákon lehet megtenni (vélemények, közösségi média, PR és helyi keresés) összehangolt, következetes módon.

Az online hírnévkezelés kerek képet ad a vállalkozásodról

Alapvető szinten a pozitív online hírnév proaktív kiépítése egyszerűen jó üzleti érzékről tanúskodik.

Az online hírnévkezelés során lehetőségeid lesznek arra, hogy tanulmányozd, hogyan látják a fogyasztók a márkádat, mi tetszett nekik a vállalkozásodban, hol voltak apró bosszúságok és csalódások, és hogy hogyan állsz a versenytársaiddal szemben.

Ez nem csak arra ad lehetőséget, hogy a vállalkozásodat az ügyfeleid vagy ügyfeleid szemén keresztül láthasd, hanem arra is, hogy információkat és adatokat gyűjts, amelyek segíthetnek javításokat eszközölni és finomítani a kínálatodat.

Az online hírneved fontos a munkaerő toborzáshoz

A vállalkozásod csak olyan jó, mint az emberei. A legjobb emberek toborzásához ragyogó hírnévre van szükséged.

Az Indeed – az amerikai online álláshirdetési tábla – által végzett kutatás szerint csak a munkakeresők 23%-a tudná figyelmen kívül hagyni egy negatív hírnevet, amikor leendő munkaadót kutat. A helyi vállalkozások számára ez különösen fontos. A LinkedIn jelentése szerint az erős márka segíthet csökkenteni a toborzási költségeket, jobb jelölteket vonzani és felgyorsítani az üres álláshelyek betöltésének idejét.

Mit tartalmaz az online hírnévkezelés?

Az online hírnévkezelés számos taktikát foglal magában, hogy kiemelje a márkáddal kapcsolatos kedvező tartalmakat és véleményeket. Ide tartozik a közösségi kapcsolatok kampányok végrehajtása, közösségi média marketing, tartalommarketing, véleménykezelés, SEO, ügyfélkapcsolatok és válságkezelés.

Hogyan építsünk fel egy online hírnévkezelési stratégiát

Egy hírnévkezelési stratégia kidolgozása nem kell hogy ijesztő legyen! Gondolj rá mint egy tényfeltáró küldetésre, amelyet egy olyan terv követ, amely a figyelmedet arra összpontosítja, ami a legfontosabb számodra.

1. Lépés: Kutatás a jelenlegi online hírnevedről

Az első feladatod megérteni, hogy hol állsz most. Mit mondanak rólad az emberek? Hogyan értékelik a termékeidet és szolgáltatásaidat? Milyen a vállalkozásodról alkotott véleményük?

Mindezen információk összegyűjtése ijesztő lehet, de nem kell manuálisan végezned. Számos eszköz áll rendelkezésre, amely automatizálja és felgyorsítja ezt a folyamatot.

  • Használhatsz például a Hootsuite-et vagy hasonló közösségi média eszközt a márkád említéseinek követésére a közösségi médiában.

  • A BrightLocal segíthet a vélemények követésében.

  • Számos ingyenes és fizetős eszköz áll rendelkezésre a PR tevékenységek és médiamegjelenések eredményeként történő márkamegjelenések követésére.

  • Az Awario segítségével naprakész lehet a márkáddal kapcsolatos minden említéssel az interneten, beleértve a fórumokat, blogokat és hírjelentéseket.

Az adatok hasznosak lesznek, ha kontextust és érzést rendelsz hozzájuk, ezért próbáld meg kvantifikálni őket. Egy egyszerű rendszer, mint a „pozitív, negatív, semleges”, egy jó kiindulópont lehet.

Kis adatmennyiség esetén vegyél mintát a kijelentések közül ezeken a csatornákon keresztül, hogy általános képet kapj arról, hogyan éreznek az emberek a márkáddal kapcsolatban. Ügyelj arra, hogy ne engedd, hogy a tudatalatti elfogultságod csak nagyon jó vagy nagyon rossz megjegyzéseket válasszon ki. Terjessz széles hálót.

2. Lépés: NPS felmérés küldése

Az NPS (Net Promoter Score) egy -100-tól 100-ig terjedő skála. Egy sor kérdést teszel fel, majd alkalmazod a skálát, hogy megmérd, mennyire hajlandóak az ügyfeleid ajánlani a helyi vállalkozásodat.

Az NPS segít megérteni a hűséget és az érzéseket. Ez hasznos az online hírnévkezelési stratégia kidolgozásakor, mivel megmutatja, mivel dolgozol, kiemeli az esetleges hírnévproblémákat, és jelzi, hogy mire kell összpontosítanod.

Használhatsz egy eszközt, mint a Hírnévkezelő, hogy megkérd a vásárlóidat, adjanak visszajelzést vagy véleményeket, majd alkalmazd az NPS skálát, hogy megállapítsd, hogyan érzik magukat.

Ha nem akarsz felmérést készíteni az ügyfeleidről, hozzáadhatsz egy NPS felugró ablakot az oldaladhoz. Sok népszerű CMS rendszer, beleértve a WordPress-t, rendelkezik NPS bővítményekkel, amelyeket egyszerűen letölthetsz és aktiválhatsz.

3. Lépés: Tudj meg, mi fontos az ügyfeleidnek és mi segít nekik bizalmat építeni

A bizalom szubjektív. Ami az egyik embernek megnyugvást ad, a másik számára egyáltalán nem számít.

A kutatások szerint a fogyasztók egyharmada a „márkában való bizalmat” tekinti az egyik legfontosabb oknak bármely adott vállalkozás választásakor. De a bizalomnak sok oldala van; a márkáknak hitelesnek, visszajelzésre válaszkészeknek, átláthatónak, megbízhatónak, következetesnek, jó ügyfélszolgálatot nyújtónak, magas termék- vagy szolgáltatásminőséget fenntartónak, fenntarthatónak, etikus ellátási láncot működtetőnek kell lenniük, és így tovább.

Ennek a lépésnek a célja, hogy kiderítsd, mit várnak el tőled az ügyfeleid.

Valószínűleg megbocsátanak-e a lassú szállításért, ha az ügyfélszolgálatod és a termékminőséged kiváló?

Személyre szabott szolgáltatást várnak, vagy inkább a tömör kommunikációt értékelik?

E folyamat szakaszának egy kritikus része annak meghatározása, hogy mely platformokat, fórumokat, alkalmazásokat és weboldalakat használja a célközönséged. Melyik közösségi hálózatot részesíti előnyben a demográfiai csoportod? Melyik újságot olvassák? Melyik fórumon aktívak? Melyik véleményplatformot részesítik előnyben, amikor online véleményeket akarnak olvasni vagy hagyni?

Ezen kérdések feltevésének célja, hogy leszűkítsd, hol a legfontosabb építeni és kezelni a hírnevedet. Az első lépésben végzett kutatásoknak meg kell adniuk a választ ezekre a kérdésekre.

4. Lépés: Online hírnévkezelési célok meghatározása

Az online hírnévkezelési stratégiába fektetett időnek igazán csak akkor lesz jutalma, ha a cselekedeteid mérhetők és felelősséggel járnak. Az általad meghatározott célok közvetlenül befolyásolják azokat a taktikákat, amelyeket a hírneved kezelésére alkalmazol. Ezek a célok segítenek abban is, hogy megítéld, hatékony-e a megközelítésed.

Kérdezd meg magadtól, mit szeretnél elérni. Például, ha az NPS felmérés eredményei csalódást keltettek, szeretnéd-e javítani azt a projekt végére? Hogyan fogsz hozzálátni? A gyenge online hírneved valóban gyenge ügyfélélményből ered? Ha igen, akkor először ezzel kell foglalkoznod.

Ha nagyszerű véleményeid vannak, talán szeretnél egy folyamatot bevezetni a rendszeres véleményfigyelésre, hogy biztosítsd, hogy így is maradjanak.

Ha megállapítottad, hogy a közönséged egy adott weboldalt olvas, de nem szolgáltatod a szerzőiknek a sikereid pozitív történeteit, talán szeretnéd növelni a profilodat ott.

Valószínűleg azt tapasztalod majd, hogy hozzá kell adnod vagy módosítanod kell a céljaidat, amikor elkezded végrehajtani a kiválasztott hírnévkezelési taktikáidat – és ez rendben van. Ne félj módosítani őket, ahogy hozzáfogsz a munkához, hogy továbbra is segítsenek mérni az erőfeszítéseid sikerét (vagy annak hiányát).

5. Lépés: Dönts a taktikáidról

A taktikák kiválasztása az utolsó darabja a stratégiai kirakósnak. A véleménygenerálástól a közösségi média figyeléséig választanod kell azokat a tevékenységeket, amelyek segítenek elérni a hírneved céljait.

Hírnévkezelési taktikák áttekintése

Véleménygenerálás és figyelés

Az ügyfeleidtől érkező vélemények kérése létfontosságú az online hírnévkezeléshez. Ma már tudjuk, hogy a mai fogyasztók véleményeket használnak információforrásként a döntéshozatali folyamatban.

Számos előnye van az online véleményeknek, meggyőző okokat kínálva arra, hogy proaktív megközelítést alkalmazz a lehető legtöbb új vélemény generálásához:

  • minél több új véleményt szerezhetsz, annál valószínűbb, hogy jobbak lesznek a helyi SEO rangsoraid;

  • a fogyasztók megbíznak bennük;

  • segítenek az értékesítésben; és

  • hasznos betekintést nyújtanak, amelyeket felhasználhatsz a vállalkozásod javítására.

Csak a fogyasztók 3%-a használ olyan vállalkozást, amelynek kétcsillagos vagy alacsonyabb véleményei vannak. Ez a gyenge hírnév rendkívül költséges lehet.

A vélemények kérése többféleképpen történhet, beleértve egy véleményeszközt, mint a BrightLocal, e-mail sablont, személyesen, SMS-ben vagy egy weboldali linken keresztül.

A vélemények összegyűjtése mellett számításba kell venned az időt, amelyre szükséged van a véleményekre való válaszadáshoz. A válaszaidat azok a fogyasztók is olvassák, akik online keresik a vállalkozásodat, de azt is jelzik, hogy értékeled a visszajelzéseket.

Ahhoz, hogy igazán kihasználd a véleményeidet és tovább haladj a hírnévmarketingben, bemutatnod kell a legjobb véleményeidet a weboldaladon. Megoszthatod a pozitív vélemény

eket a blogodban és cikk tartalmadban, a PR tevékenységedben és a közösségi médiában.

Saját Google Cégprofil figyelése

A fogyasztók természetesen a Google-höz fordulnak, amikor helyi vállalkozást akarnak találni vagy megosztani tapasztalataikat egy helyi vállalkozással kapcsolatban. Ahhoz, hogy képben maradj, figyelned kell a Google Cégprofil (GMB) listádat az új véleményekért.

A vélemények funkcióján kívül a GMB számos más hasznos funkciót is kínál az online hírnévkezeléshez, mint például a hírek és ajánlatok megosztásának lehetőségét a Bejegyzésekben és a kérdésekre való válaszadást a Kérdések és válaszok részben.

Ha még nem igényelted a GMB listádat, ingyenesen megteheted. Útmutatónk itt lépésről lépésre instrukciókat tartalmaz.

Közösségi média figyelése

A mai fogyasztók nem csak a barátaikkal való kapcsolattartásra használják a közösségi médiát – egyre inkább új márkák és termékek felfedezésére, döntéshozatali segítségre és helyi vállalkozásokkal való kapcsolatfelvételre használják. Az Instagram adatai megerősítik, hogy a felhasználóinak 70%-a a közösségi hálózatra tekint a következő vásárlásához.

Egy közösségi médiafigyelő eszköz hozzáadásával az arzenálodhoz nyomon követheted, mit mondanak a helyi vállalkozásodról a közösségi médiában. Népszerű lehetőségek közé tartozik a HubSpot, Hootsuite, Buffer és a Sprout Social.

Általánosságban két részre oszthatod a közösségi média figyelését:

  • Az 1. rész maga a figyelés, amely felfedi a márkáddal kapcsolatos említéseket (manuálisan vagy egy eszközzel).

  • A 2. rész az említések felvételéből, az érzelmek megértéséből és a megfelelő cselekvésből áll, mint például részt venni a beszélgetésben, megköszönni a közösségi média felhasználónak a visszajelzését, vagy egy releváns erőforráshoz irányítani őket.

Márkamegjelenések figyelése az interneten

A helyi vállalkozásodról szóló vélemények és megjegyzések nem csak a véleményplatformokra és a közösségi médiára korlátozódnak; bárhol megjelenhetnek – helyi újságoktól és szakmai sajtótól kezdve az iparági fórumokon és blogokon át.

Ez azt jelenti, hogy figyelned kell az internetet, hogy naprakész legyél a vállalkozásodról szóló pozitív és negatív megjegyzésekkel kapcsolatban, és biztosítsd, hogy megfelelően reagálhass rájuk az online hírneved kezelésének részeként.

A márkamegjelenések online figyelése nagyrészt automatizálható. Egyszerűen menj a Google-be, és állíts be egy Google Figyelmeztetést a vállalkozásod nevére.

Tanácsos figyelmeztetéseket beállítani a saját nevedre is, ha szorosan kapcsolódik a vállalkozáshoz, valamint minden olyan márkára vagy termékre, amely specifikus a számodra. Ha van rá keret, számos dedikált eszköz áll rendelkezésre. A Brandwatch, Awario, Mention, Meltwater és Brand24 jó kiindulási pontok.

Amikor aktívan keresed, mit mondanak rólad az emberek, elkerülhetetlen, hogy időnként negatív megjegyzésekre bukkansz. Ez lehet egy elégedetlen ügyfél, egy lekicsinylő versenytárs vagy egy kevésbé ragyogó vélemény egy blogban.

Az online hírnévkezelés egész lényege, hogy időben megtaláld ezt az információt, hogy gyorsan reagálhass, és minimalizáld a károkat.

Válságkezelés

Mindannyian ismerjük az öreg mondást, miszerint „a felkészületlenség a kudarcra készülés”. A válságkezelés egy olyan terület, ahol valóban megéri felkészülni. Az utolsó dolog, amit akarsz, hogy válsághelyzetbe kerülj, és ne legyen terved a kár minimalizálására.

A legegyszerűbb módja ennek, ha összeállítasz egy listát a legrosszabb forgatókönyvekről, amire gondolhatsz. Oszd be őket válságszintekre, mint például rossz, nagyon rossz és a legrosszabb, majd vázold fel, mit kell tenned mindegyik esetben.

Szerepeket is ki kell osztani bizonyos embereknek. Ez azért

fontos, hogy mindenki tudja, mit vár tőle az elvárás, és ki felelős a sajtóközlemény kiadásáért vagy a közösségi média frissítéséért.

A válságkezelés nagy ügy, ezért érdemes kutatni. A Mention 20 perces, igény szerint elérhető videót kínál tippekkel arról, hogyan reagálj a negatív sajtóra, míg a Meltwater ingyenes válságkommunikációs útmutatót kínál. A Chartered Institute of Public Relations is rendelkezik egy ingyenes webinárok, podcastok és készségútmutatók könyvtárával, amelyek az online válság kezelésére szenteltek.

A válságkezelési terv nem valami, amitől félni kell. Ez lehet egy mentőöv, amikor egy tucat különböző irányból próbálsz megmenteni egy vállalkozást.

Még a legnagyobb márkák is időnként nagyon nyilvánosan kerülnek válsághelyzetbe, de a megfelelő megközelítéssel a negatívumot pozitívummá alakíthatod!

Ha kicsit inspirációra van szükséged, nézd meg a legjobban kezelt PR válságok példáit márkáktól, mint például a KFC (elfogyott a csirke), a Starbucks (reagálás egy rasszista alkalmazott tetteire) és a Crockpot (láttad már a This Is Us című sorozatot?).

Közösségi kapcsolatok (PR)

A hírnévmarketing nem csak arról szól, hogy reagálj arra, amit az emberek már mondanak; arról is szól, hogy aktívan teremts pozitivitást a vállalkozásod körül. Hagyományosan ez a közösségi kapcsolatok esernyője alá tartozik, és a vállalatodról szóló pozitív sajtó generálásáról szól.

Elmúltak azok a napok, amikor ez azt jelentette, hogy jól összeköttetésben kell lenned minden Fleet Street-i szerkesztővel vagy közvetlen vonaladnak kell lennie a New York Times-hoz. Mítosz azt gondolni, hogy kis fekete könyv nélkül kapcsolatokkal nincs reményed a nevedet nyomtatásban látni. Ez teljesen elérhető a helyi vállalkozások számára, tehát ne félj belefoglalni ezt a hírnévmarketing eszköztáradba. Mindössze egy jó történetre, a telefon felvételének hajlandóságára és kitartásra van szükséged.

A PR nem gyors javítás. Nem küldhetsz ki egy sajtóközleményt egyik nap, és másnap reggel az első oldalon ébredhetsz. Bár ritka esetekben ez megtörténhet, a legtöbb esetben időbe telik a lendület felépítése és a megjelenés biztosítása, így a „lassú és állandó” megközelítés nyer a versenyben.

Ezzel szemben be kell építened más PR taktikákat is, mint például helyi események vagy szervezetek támogatása és helyi üzleti díjak megszerzése. Mindkettő jó módja a hiteles, releváns helyi forrásoktól származó linkek visszaépítésének az oldaladra, hogy segítsen a helyi SEO-ban.

A HubSpot rendelkezik egy sor ingyenes PR sablonnal, példákkal és tippekkel egy hírértékű sajtóközlemény létrehozásához, hogy növeld az esélyeidet, hogy a híreidet a újságírók felkapják.

Az online hírnévkezelés összefoglaló meghatározása

Az online hírnévkezelés egy széles körű tevékenységi terület, amelynek célja a vállalkozásod pozitív képének kialakítása. Ezt azzal érik el, hogy kiemelik a nagyszerű visszajelzéseket és említéseket, miközben korlátozzák a negatív élmények és megjegyzések hatását.

Ha tudod, hogyan működik a hírnévkezelés, akkor megérted a szükségességét annak, hogy tisztában legyél a szélesebb stratégiával, célokkal és teljesítménnyel, amelyek szükségesek a mesteri kezeléséhez. A fentiekben leírt stratégia használatával és a helyi vállalkozásod és aktuális helyzeted számára megfelelő taktikák kiválasztásával számos előny elérhetővé válik.

Ezek a módszerek és megközelítések lehetővé teszik, hogy a vállalkozásodat az ügyfeleid szemén keresztül lásd. A legfontosabb, hogy az online hírnévkezelés segít közelebb hozni a vállalkozásodat és az ügyfeleidet.

 

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport