A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén

Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!

A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén

Miről szólt a verseny

pillangószív versenyA verseny célja fél év alatt egy előre meghatározott kulcsszóra legjobb helyen szerepelni a keresők találati listáján. Köztudott, hogy az internetes keresőkkel találják meg a látogatók az álltaluk keresett információkat, így aki képes jó helyre pozicionálni honlapjait, az hatalmas előnyre tehet szert üzletágában.

Hogy sikerült elérni

Cégünk nagy tapasztalatával úgy optimalizálta a versenyre létrehozott honlapját, hogy a google-ba beírva a kulcsszót minnél előrébb hozza ki. A recept titkos, de sok munkával minden honlappal el lehet érni a kitűzött célt.

Miért volt jó ez a verseny

A verseny kulcsszava a "pillangószív" volt, ami egy fantáziaszó, így kevés értelemmel bír. Üzleti előnye kevés, ám gondoljunk bele, mekkora előnyre tesz szert az a cég, aki az "ingatlan" vagy a "használt autó" kulcsszavakra kerül az elsők közé...

A verseny honlapja

Cégünk álltal nevezett honlap itt található meg. A tartalmát és külalakját nem kell figyelembe venni, hiszen a honlap jelenlegi feladata csupán: lejobb helyezés a keresőkben! A versenykiírás honlapja itt található.

{fcomment}

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport