Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!
A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén
Miről szólt a verseny
A verseny célja fél év alatt egy előre meghatározott kulcsszóra legjobb helyen szerepelni a keresők találati listáján. Köztudott, hogy az internetes keresőkkel találják meg a látogatók az álltaluk keresett információkat, így aki képes jó helyre pozicionálni honlapjait, az hatalmas előnyre tehet szert üzletágában.
Hogy sikerült elérni
Cégünk nagy tapasztalatával úgy optimalizálta a versenyre létrehozott honlapját, hogy a google-ba beírva a kulcsszót minnél előrébb hozza ki. A recept titkos, de sok munkával minden honlappal el lehet érni a kitűzött célt.
Miért volt jó ez a verseny
A verseny kulcsszava a "pillangószív" volt, ami egy fantáziaszó, így kevés értelemmel bír. Üzleti előnye kevés, ám gondoljunk bele, mekkora előnyre tesz szert az a cég, aki az "ingatlan" vagy a "használt autó" kulcsszavakra kerül az elsők közé...
A verseny honlapja
Cégünk álltal nevezett honlap itt található meg. A tartalmát és külalakját nem kell figyelembe venni, hiszen a honlap jelenlegi feladata csupán: lejobb helyezés a keresőkben! A versenykiírás honlapja itt található.
{fcomment}