Hatékony szórólap ismérvei

hatekony_szorolap_ismerveiElsőre talán könnyűnek tűnik egy szórólap tervezése, igazából viszont komoly tipográfiai tudás és emberismeret szükséges hozzá! A szórólap minta elkészítésekor mi mindezt figyelembe vesszük, de most Önnek is eláruljuk, hogy eddigi, vagy jövőbeni szórólapjait ellenőrizni tudja.

A szöveg mennyisége

Ha valamire igaz, akkor egy szórólapra teljesen: a kevesebb több! Mivel első ránézésre meg kell ragadni a figyelmet, nehogy a kukában végezze a drága nyomtatvány, tilos egy betűhalmazzal megzavarni a szemlélőt. Ugyan sokoldalúságot mutat, ha a teljes szolgáltatáspalettát bemutatja, de bírja-e türelemmel az olvasó, ha nincs ami elsőre ragadja?
Ezért aztán a legfontosabb szöveges tartalom a címsor, ami eladja: nem a terméket, hanem a szórólapot!

Az átlátható szöveg

Miután megvan a figyelem, az érdeklődő tovább olvas. De hogyan. A leghatásosabb elrendezés, az, amit könnyű olvasni, azaz a lista. Érdemes tehát az előnyöket, vagy a kínálatot pontokba szedni, nem egy folyószöveggel mondatokba folyatni. Így egyben, összefoglalva látható a lényeg.

Kapcsolat a rendszerrel

A rendszer az Ön cége, cégének megjelenése, arculata, tevékenysége. A kapcsolatot a szórólap fogja meghozni, de csak akkor, ha megjelenésében köthető lesz cégéhez, és tevékenységi köréhez. Hogyan érhető el a cél? Egyrészt az arculati elemek használatával, másrészt a megfelelő képi világ kiválasztásával. De talán a legfontosabb mozzanat az a (szöveges) információ, amivel az első pillanattól megragadja a figyelmet, és ellenálhatatlanul végigolvastatja szórólapját.

A cég eladása, vagy a terméké

Vannak image és brand növelő szórólapok. Ezeknél fontos a logó, a brand név. Egy szolgáltatásnál, kisebb cég szórólapjánál azonban nem ezek az előtérbe helyezendő elemek. A logó, a cím és elérhetőségek nyugodtan a háttérbe szorulhatnak, hiszen a már felcsigázott vásárló úgyis megtalálja, hogy felvehesse a kapcsolatot.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport