Szórólap árajánlatkérés tanácsok

szorolap_arajanlatPontos árajánlat kéréssel elsőre megtalálja a közös nevezőt a szórólap készítő céggel. Az árajánlat kérésnél Ön is átgondolhatja kívánságait és céljait, mit vár el a tervezőtől és a szóróanyagtól.

Amit a megrendelőnek kell adnia

A szóróanyag tartalma, milyen információnak kell megjelennie, és ezek közül melyek a legfontosabbak. Mi az az egy üzenet, amit mindenképp át kíván adni. Képanyag, amit meg kíván jelentetni (nem szükséges, a tervező cég is készíthet). Cég esetén (vagy amennyiben meg kívánja jelentetni) fontos a logó, mert azt a tervező cég csak külön díjjal tudja elkészíteni. A szóróanyag paraméterei elengedhetetlenek: szórólap mérete, oldalak-, és a színek száma (fekete-fehér, vagy színes).

Amit a szórólap készítőnek kell tudnia

A készítő nem feltétlenül marketing szakember, bár nem árt, ha ismeri a hatékony szórólap ismérveit. Ezért nem feladata a reklámszövegek megírása. Ezzel ellentétben neki kell ismernie, hogyan emelheti ki, adja át az információt. A tervezőnek kell esztétikusra, és a céghez (jobb esetben az arculathoz) terveznie a szórólapot. A legfőbb feladata tehát az információhoz, céghez rendezett képi megjelenést elkészíteni. A tipográfia komoly szabályrendszeren alapszik, ezért a tervező szakembernek ezeket magas szinten kell ismernie.

Hogyan kérjen árajánlatot?

Írja le, milyen témában készül szórólapja, cége rendelkezik-e arculattal (logó, névjegy, honlap). Megkönnyíti az árajánlat érését, ha mellékeli a megjeleníteni kívánt információkat (szöveget). Nem szabad elfelejteni a paraméterek megadását sem: milyen méretű és hány oldalas legyen a termék. Ha betartja ezeket az egyszerű "szabályokat", egyszerűbb lesz a szórólap készítés.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport