Mi az a NAP?

Három betű nem tűnhet nagy dolognak, de a NAP sokkal kritikusabb pontja a lokális marketingnek, mint ahogy azt gondolnád. Ez a rövidítés alapvető a helyi keresési sikerhez és befolyásolhatja bármely helyi vállalkozás online láthatóságát.

Tartalom:

Mit jelent a NAP?

A NAP a következő három fontos helyi vállalkozási információ rövidítése, amelyek gyakran megtalálhatóak cégjegyzékekben, értékelési oldalakon és egyéb vállalati profilokon:

  • Név

  • Cím

  • Telefonszám

Le lehetne fordítani magyarra, de nem visz rá a lélek, hogy NCT-nek szólítsam, így az én felületeimen marad az angol NAP elnevezés.

A NAP trió minden eleme létfontosságú információt közvetít a helyi fogyasztóknak, megkönnyítve számukra, hogy felvegyék veled a kapcsolatot vagy ellátogassanak hozzád. Ha a három alapvető elem közül bármelyik hiányzik egy vállalati említésből, azt részleges NAP-nek nevezzük.

A helyi említéseid és a NAP adataid

Mivel a NAP adatok gyakran megosztásra kerülnek bármilyen online említéskor a vállalkozásodról, előfordulhat, hogy sok ilyen említést nem te magad hoztál létre.

Kaptál már helyi újságcikkben említést, vagy részt vettél egy iparági kiállításon? Szerveztél már helyi eseményt, vagy támogattál egy helyi közösségi sportcsapatot? Ezek olyan példák, ahol NAP említések jöhetnek létre anélkül, hogy te tudnál róla.

Mások munkájának kihasználása, hogy NAP listákat hozzanak létre neked, áldás és átok is lehet egyszerre. Minél több ilyen említésed van, annál nagyobb SEO előnyre számíthatsz, és annál láthatóbbá válik vállalkozásod a helyi fogyasztók számára.

Azonban ez csak akkor igaz, ha vállalkozásod neve, címe és telefonszáma pontos minden listázásban.

Gyors és könnyű pontatlanságokat létrehozni, de időigényes azok javítása. Például egy helyi újságíró rosszul írhatja le az irányítószámodat egy cikkben a legújabb díjad kapcsán. Hasonlóképpen, az az iparági szeminárium, ahol előadsz, véletlenül megoszthat egy elavult telefonszámot vagy régi címet.

Minden alkalommal, amikor az információk eltérnek, zavar és bizonytalanság keletkezik. Ez alááshatja a bizalmat, a fogyasztókat képtelenné teheti arra, hogy kapcsolatba lépjenek veled, és arra kényszerítheti a Google-t, hogy kevesebb bizalmat helyezzen a vállalkozásod mellé.

Hogyan hozol létre NAP említést?

Bármikor, amikor vállalkozásod neve, címe és telefonszáma megjelenik online, egy NAP említés jön létre. Ez azt jelenti, hogy több különböző lehetőség van a listázásaid építésére:

  • Vállalkozásod profiljának igénylése értékelési platformokon

  • Vállalkozásod hozzáadása cégjegyzék oldalakhoz

  • Szociális média profilok létrehozása minden profilinformáció kitöltésével

  • Eseménylisták létrehozása

  • Helyi médiaemlítések

  • Sajtóközlemények kiadása

  • Helyi üzleti szervezeteken keresztül, mint például a Kereskedelmi Kamarák

  • Kiállítási listázások

  • Iparági díj jelölések

  • Vendégblogposztok írásával

Facebook NAP:

 facebook említés

Cégkatalógus NAP:

 cegbazis emlites

Egy másik módja a helyi említések építésének a vállalkozásod weboldalán keresztül. Az oldaladon szereplő tartalom természetesen tartalmazhatja a szervezeted nevét, címét és telefonszámát különböző oldalakon.

Például megjelenhet a kapcsolati oldaladon, -  amit ha szeretnél én is optimalizálhatok neked - minden oldal láblécében, vagy egy sajtóközleményben, amit a híroldaladon teszel közzé.

Akár együtt, akár külön-külön prezentálod az adatokat az oldalon, azért még így is értékes a helyi SEO erőfeszítéseid számára.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport