Konkurencia analízis

Akonkurencia ananlízis konkurencia analízis a biztos alap megteremtése érdekében. Körbenézünk az interneten, milyen versenytársak, és minként tevékenykednek. Felmérjük milyen keresőmarketing stratégiával lehet őket megelőzni, mik azok a módszerek, melyek működnek honlapjaikon, és mi az, amik nem.

Miért fontos a konkurencia analízis?

A már régen a terepen lévő konkurensek tapasztalatából mi is tanulhatunk. Feltérképezhetjük mi vár ránk, és milyen feladatokat kell elvégezni, hogy megálljuk helyünket az online piacon. A konkurencia analízisből megtudhatjuk, milyen alkalmazásokat, módszereket vagy struktúrát kell követnünk, vagy éppen tagadnunk. A helyzetértékelésből következtethetünk a piaci trendekre, felhasználói igényekre.

Versenyelőnyök feltérképezése

  • Külső versenyelőnyök: az oldalra mutató linkek

    • linkek mennyisége

    • Relevanciája

    • Szövegminősége

  • Belső versenyelőnyök

    • Kulcsszavak száma, elhelyezése

    • Oldal PageRankja

    • Oldalszerkezet

    • Honlap terjedelme

    • Kifelé mutató hivatkozások

    • Alkalmazások használata

Miért készítse a ProSign a konkurencia analízist?

A versenytársak felmért állapota alapján határozzuk meg pontosan, milyen feladatokat kell elvégezni a keresőmarketing során. Ezért fontos, hogy olyan cég végezze a konkurencia analízist, aki összefüggéseiben látja az internetes tevékenységeket, és le tudja szűrni a megfelelő következtetéseket. Az elemzés eredményeit pedig arra használja, hogy az Ön honlapjának hatékony online marketing stratégiát alakítson ki.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport