Értékelés a közösségi médiában

Értékelés a közösségi médiában

Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?

 

A mai fogyasztók nem csak a Google-t és a hagyományos véleményplatformokat használják vállalkozásokról szóló ajánlásaik megosztására. Valójában gyakran nem ezek a legelső helyek, ahova fordulnak. A közösségi média alapvető szerepet játszik, olyan platformokkal, mint az Instagram, Facebook, TikTok és Twitter(X), tele véleményekkel és visszajelzésekkel helyi vállalkozásokról és szolgáltatókról.

A közösségi médiában történő véleménykérés, vélemények és visszajelzések keresése, valamint ezek megosztása a közönséggel nem olyan egyértelmű, mint gondolnád. Mi ennek az oka?

Sok közösségi vélemény inkább felhasználó által generált tartalom formájában jelenik meg, mintsem hivatalos csillagértékelések vagy ajánlások formájában.

E hírnévkezelési aspektusának elsajátítása gazdag jutalmakat hozhat, köszönhetően a közösségi média egyre fontosabb szerepének a döntéshozatali folyamatban.

A felhasználói vélemények kezelése a közösségi platformokon kissé eltér a hagyományos véleménykezeléstől. Ezért adok neked tippeket az alapokhoz.

Tartalom:

Mik a közösségi médiai vélemények?

A legegyszerűbb formájában egy közösségi médiai vélemény egy adott vállalkozásról, termékről vagy szolgáltatásról szóló visszajelzés, amelyet egy közösségi média platformon tesznek közzé.

Ez azonban még nem a teljes kép. A helyi vállalkozások tulajdonosai számára a közösségi médiai vélemények egyik kihívást jelentő jellemzője a visszajelzések széleskörű formái.

Egyes oldalakon van egy konkrét véleményezési lehetőség, ahol a felhasználók értékelhetnek vagy ajánlhatnak egy vállalkozást vagy helyi szolgáltatót. Egy ismert példa erre a Facebook vélemények és ajánlások füle a céges oldalakon. Más népszerű oldalak, mint az Instagram, Twitter, TikTok és LinkedIn, nem kínálnak ilyen egyértelmű véleményezési funkciót.

Ez nem jelenti azt, hogy a felhasználók nem osztanak meg véleményeket kedvenc közösségi csatornáikon keresztül. Ehelyett azt jelenti, hogy a rendelkezésre álló formátumokban osztják meg a véleményeket. Ez magában foglalhatja tapasztalataik részletezését egy hozzászólásban, multimédiás tartalmak, mint képek megosztását vagy helyi vállalkozási profilok címkézését.

Hogyan különböznek a közösségi médiában található vélemények a hagyományos véleményoldalakon találhatóktól?

Ha már egy ideje foglalkozol véleménykezeléssel, ismerős lehet számodra, hogyan működnek a hagyományos véleményoldalak és hogyan kérj véleményeket hagyományos módon. Van egy meghatározott szerkezet és formátum, amely gyakran csillagértékelés plusz hozzászólás rendszer formájában jelenik meg. Ez nem így van, amikor a közösségi médiában található sok véleménnyel foglalkozol.

Csak nagyon kevés nagy közösségi média hálózat rendelkezik hivatalos véleményezési szerkezettel (a Facebook és a YouTube, amelynek van egy fel/le ujj rendszere, a két jelentős kivétel).

Ennek az infrastruktúra hiányának köszönhetően a legtöbb fogyasztó ugyanúgy osztja meg a véleményeket, ahogyan rendszeres tartalmaikat osztja meg a közösségi médián. Ez azt jelenti, hogy a vélemények hozzászólások, állapotfrissítések vagy címkék formájában jelenhetnek meg.

Ennek eredményeként a helyi vállalkozásokról szóló fogyasztói visszajelzések nem mindig egyértelműen vannak megjelölve véleményként. Ez nehézzé teszi a helyi vállalkozások számára a közösségi médián vélemények kérését vagy a fogyasztói visszajelzések keresését, amelyeket ügyfeleik organikusan hagynak függetlenül kedvenc közösségi hálózataikon.

A helyi vállalkozásokról szóló véleményeket a következőként találhatod meg:

  • Egy állapotfrissítés, amelyet egy egyéni fogyasztó saját profilján vagy hírfolyamán tett közzé

  • Egy hozzászólás, amelyet egy harmadik fél bejegyzésére hagytak (például egy barát bejegyzésére, aki kérdést tesz fel vagy ajánlásokat kér hálózatától)

  • Egy hozzászólás vagy válasz, amelyet egy vállalkozás frissítésére adtak válaszul saját hivatalos oldalán

  • Egy kép vagy képgaléria, egy hírfolyamban vagy ideiglenes történetként

  • Egy videó

  • Egy címke

  • Egy retweet vagy újramegosztás

  • Egy fel/le ujj vagy csillagértékelés egy olyan hálózaton, amely lehetővé teszi a hagyományosabb véleményeket

  • Egyenes üzenet formájában a vállalkozásnak az egyik hivatalos közösségi profilján keresztül

Ez sok, és gyakran az emberek még csak nem is címkéznek téged, így értékes információt vagy visszajelzést hagyhatnak ki.

Hogyan találjuk meg a közösségi médiai véleményeket?

A közösségi médiai vélemények különösen fontosak lehetnek. Ennek oka, hogy világszerte az online fogyasztók naponta átlagosan 2,28 órát töltenek a közösségi médián.

Az olyan dolgok inspirációjának keresése, mint a termékek és szolgáltatások, a legfőbb 10 ok közé tartozik, amiért a fogyasztók naponta annyi időt töltenek hírfolyamaik görgetésével. A Pinterest például olyan ötletek keresésére használatos, amelyek különösen tetszenek az embereknek, beleértve az utazási terveket, helyi éttermeket vagy otthonaik javításának módjait. Hasonlóan, az Instagram felhasználók második leggyakoribb oka a bejelentkezésre a hasonló információk keresése. Ez hasonló történet a LinkedInen, Redditen és Twitteren.

Mint helyi vállalkozás tulajdonosa egyszerűen nem engedheted meg magadnak, hogy ne tuddd, mit mondanak rólad az ügyfelek közösségi szempontból.

A rossz hír az, hogy a közösségi médiai vélemények megtalálása nem olyan egyértelmű, mint a hagyományos véleményplatformok figyelése. Többnyire felhasználó által generált tartalom (UGC) formájában lévő véleményeket kell kiszagolni a közösségi média ökoszisztémájában, ami néhány esetben manuális kutatást és platform-specifikus megközelítést igényel.

Lássuk hát, hogyan csináljuk ezt különböző közösségi platformokon.

Vélemények keresése a Facebookon

A Facebookon a vélemények (amiről külön cikk is született) keresése egyszerűbb, mint sok más közösségi hálózaton, köszönhetően a csillagértékelési és ajánlási rendszernek. Ha már megszoktad a közösségi médiában véleményeket kérni, akkor már lehet, hogy van egy sor értékelésed és ajánlásod. Ezek megtalálása egyszerű. Csak menj a Vélemények fülre az oldalad tetején. Látni fogod az összesített csillagértékelést, majd a hozzászólásokat, amelyeket azok a fogyasztók hagytak, akik írtak egy egy hozzászólást az ajánlásuk mellé.

Fontos szem előtt tartani, hogy nem minden fogyasztó hagy hozzászólást vállalkozásod ajánlásakor. Néhányan visszajelzéseket és véleményeket adhatnak a főoldaladon a Vélemények fülön keresztül. Ennek több módja van.

Egy helyi fogyasztó hozzászólhat egy nemrégiben megosztott bejegyzésedhez és visszajelzést adhat tapasztalatáról. Már rendszeresen olvasnod és válaszolnod kellene azokra a hozzászólásokra, amelyeket követőid hagynak az oldaladon. Ha nem, akkor hozzá kell szoknod a hozzászólások áttekintéséhez, hogy kiszűrhesd a véleménytartalmat.

A Facebook egy másik módja, ahogyan egy felhasználó véleményezheti vállalkozásodat, az lehet, hogy ír egy bejegyzést a saját profilján és címkézi vállalkozásod oldalát. Amikor oldaladat egy bejegyzésben címkézik, egy értesítés jelenik meg az értesítések csengőn. Rendszeresen ellenőrizd ezeket, hogy ne maradj le semmilyen véleményről.

Sokan megoszthatnak egy képet a saját hírfolyamukon és írhatnak valamit anélkül, hogy címkéznék vállalkozásodat. Sajnos ezeket majdnem lehetetlen megtalálni. Néhányat találhatsz néhány kereséssel, de lehet, hogy nem éri meg az időt és erőfeszítést.

Vélemények keresése az Instagramon

A Facebooktól eltérően az Instagramnak nincs hivatalos véleményezési vagy értékelési rendszere helyi vállalkozások számára. Ez azt jelenti, hogy a vásárlói visszajelzéseket leginkább a bejegyzéseidre írt hozzászólásokban, történetekben vagy tekercsekben történő címkézésekben, közvetlen üzenetekben vagy élő adások alatt tett hozzászólásokban találhatod meg.

Az Instagram felhasználóknak lehetőségük van képek, videók vagy feliratok közzétételére a saját oldalukon, majd vállalkozásod címkézésére. Amikor profilod címkézik, értesítést kapsz az értesítési ikonon keresztül.

Az Instagram tartalomfelfedezése nagyban függ a hashtagektől. Néhány felhasználó nem @címkézi profilodat, amikor megosztják tapasztalataikat vállalkozásodról, de használhatják márkanevedet hashtagként. Manuálisan kereshetsz márka-kapcsolódó hashtageket az Instagram alkalmazás keresősávjában.

Néhány esetben, ha a felhasználók feltöltöttek egy történetet vagy bejegyzést vállalkozásodról, címkézhetik a helyszínt az Instagram-fiók helyett. Ezek a fizikai helyszínek nem lesznek kapcsolva a fiókodhoz, és nem fogsz értesítést kapni.

Azonban továbbra is megtekintheted az összes bejegyzést egy helyszíncímkével, ha a vállalkozásod nevét beírod a keresősávba, és rákattintasz a tűre. Ezután kiválaszthatod a kívánt helyszínt a listából, és megtekintheted az összes feltöltött médiát, amely címkézte azt a helyszínt.

Vélemények keresése a TikTokon

Hasonlóan az Instagramhoz, a TikTokon tett vélemények megtalálása némi kutatást igényel.

Nincs formalizált véleményezési vagy értékelési rendszer (bár annak teszteléséről pletykáltak), így marad a vásárlói visszajelzések megtalálása a bejegyzéseidre írt hozzászólások formájában (beleértve az élő adásokat is), videókban történő helyszíncímkézésekben, és vállalkozásod fiókjának említéseiben/vagy címkézéseiben a videófeliratokban. Az üzleti címkézésekről értesítést kell kapnod, tehát figyelj az értesítéseidre.

Mint az Instagramon, a TikTokon is van bizonyos függőség a hashtagektől. Érdemes időt szánni a márkáddal kapcsolatos hashtag-ek ellenőrzésére. Ezt manuálisan kell keresned az alkalmazásban, mivel nincs mód a hashtag-ek követésére.

Azonban hozzáadhatsz egy hashtaget a kedvenceidhez, amelyhez hozzáférhetsz, ha a profilod mentett ikonjára mész, és görgetsz jobbra a hashtag-ekhez, létrehozva egy gyorsutat minden olyan hashtag-hez, amelyet szemmel akarsz tartani.

Vélemények keresése a Twitteren (ami már X)

A közösségi médián vélemények közzététele nem mindig egyértelmű a fogyasztók számára, akik gyakran azt találják, hogy nincs formális mechanizmus a visszajelzések megosztására helyi vállalkozásokkal. A Twitter azoknak a platformoknak egyike.

Nincs strukturált nyilvános értékelési és véleményezési rendszer, ehelyett figyelned kell a platformot a vállalkozásodat említő vagy címkéző tweetekre. Ha vállalkozásod nevét beírod a keresőmezőbe, láthatod a bejegyzéseket, fotókat vagy képeket, amelyek vállalkozásodról beszélnek, még akkor is, ha az eredeti posztoló nem címkézte a profilodat.

Vélemények keresése a Pinteresten

A Pinterest egy fő célállomás a helyi fogyasztók számára a termékek és szolgáltatások keresésében. Ez azt jelenti, hogy fontos figyelembe venni, amikor a közösségi médián véleményeket keresel.

Manuálisan kell keresned a vállalkozásodról szóló megjegyzéseket és képeket a Pinteresten, mivel nincs mód más profilok vagy oldalak

címkézésére. Miután beírtad vállalkozásod nevét a keresőmezőbe, rá kell kattintanod minden képre, hogy megnézhesd az esetleges hozzájáruló megjegyzéseket. Innen tovább is kattinthatsz bármely kapcsolódó harmadik fél tartalmára, mint blogbejegyzések vagy magazincikkek további kontextusért.

Általános tippek a közösségi médiai vélemények megtalálásához

Ne felejtsd el, hogy a felhasználók közvetlen üzeneteket is küldhetnek a közösségi médián keresztül. Ezek véleménytartalom kincsesbányái lehetnek, különösen, ha ügyfeleid a közösségi csatornákat részesítik előnyben az ügyfélszolgálat számára.

Szokj hozzá, hogy rendszeresen ellenőrzöd az értesítéseidet és figyelmeztetéseidet minden közösségi profilodon. Ez biztosítja, hogy ne maradj le az új hozzászólásokról, DM-ekről, oldalaidhoz történő bejegyzésekről vagy címkézésekről.

Ha úgy találod, hogy a közösségi média profiljaid manuális figyelése túl nyomasztó vagy időigényes, egy közösségi média marketing eszközt, mint a Hootsuite vagy a Sprout Social használhatsz a feladat automatizálására. A legjobb közösségi média eszközök forrásunk jó kiindulópont lehet.

Tippek a közösségi médián megjelenő véleményekre való válaszadáshoz

Mivel a közösségi média népszerű termékfelfedezési és vállalkozásinformációs forrás, a közösségi médián megjelenő vélemények különösen hasznosak lehetnek a helyi fogyasztók számára. A kutatások azt sugallják, hogy az ajánlások és termékértékelések rendkívül hatásosak lehetnek, és a böngészőket vásárlókká alakíthatják.

Saját válaszaid ezekre a véleményekre további értéket adhatnak, és segíthetnek egy negatív véleményt pozitívabb ügyfélélménnyé alakítani.

A helyi vállalkozások online véleményeit összesen 98% -a olvassa el, tehát a közösségi hálózatokon megosztott visszajelzéseket nem hagyhatod figyelmen kívül.

Tudnod kell, hogyan válaszolj az online véleményekre, ami alapvető készség bármely helyi vállalkozás tulajdonosa számára. Szerencsére sok olyan tipp, amit már ismersz a meglévő véleménykezelési stratégiádból, átvihető a közösségi médiára.

1. Válaszolj olyan gyorsan, amennyire csak tudsz

A gyors válaszadás fontos, amikor véleményekre válaszolsz. Egy gyors válasz egyértelműen jelezheti, hogy a visszajelzés fontos a vállalkozásod számára, és valamit értékelsz.

A napok vagy hetek múlva megjelenő válaszok jelzik az eredeti értékelőnek (és bárkinek, aki később olvassa a véleményt), hogy az ügyfélszolgálat nem elsődleges a vállalkozásod számára. A válaszadási időkereted felgyorsításához próbáld ki egyik praktikus véleményválasz-sablonunkat.

2. Személyre szabott válaszod

Egy személyre szabott válasz azt mutatja, hogy figyelembe vetted a visszajelzést, és értékeled a helyi fogyasztó által tett erőfeszítést.

Használd a posztoló nevét vagy közösségi média fogantyúját, ahol lehetséges, és próbálj meg hivatkozni véleményük egyik aspektusára a válaszodban. Ez mind az eredeti értékelőnek, mind más olvasóknak azt mutatja, hogy időt szántál a visszajelzés megemésztésére és értékeled ügyfeleidet.

3. Légy hiteles

A véleményválaszaidnak úgy kell hangzaniuk, mintha egy személytől származnának, hitelesek és őszinték. Szükség esetén szerkeszd át a véleményválasz-sablonodat, hogy a tartalom jobban összhangban legyen a saját márkáazonosságoddal és hangnemmel.

4. Ismerd fel, hogy a közösségi média sikerének kulcsa az interakció

Az interakció és az együttműködés fontos a közösségi média felhasználói számára. Egyre több mai fogyasztó vár el választ, amikor márkákkal lép kapcsolatba közösségi csatornáikon keresztül.

Az Egyesült Államokbeli fogyasztók 18%-a azt mondja, hogy elvárják, hogy egy márka egy órán belül válaszoljon egy hozzászólásra, míg 76% azt várja el, hogy a vállalkozás 24 órán belül válaszoljon. Az időt a kedvelésre, megosztásra és a hozzászólásokra, jókra és rosszakra egyaránt, válaszolásra szánni segíthet vállalkozásodnak megfelelni a fogyasztói elvárásoknak és erősebb kapcsolatokat kialakítani a potenciális ügyfelekkel.

5. Legyen terved a negatív vélemények kezelésére

Nem kerülhető el, hogy előbb-utóbb negatív véleményekre kell válaszolnod.

Egy terv kialakítása a negatív vélemények kezelésére kevésbé stresszes és szorongást keltő élménnyé teheti az élményt, miközben biztosítja, hogy professzionális, udvarias maradj, és termékeny választ nyújts.

Negatív véleményekkel foglalkozva még fontosabb, hogy gyorsan elismerd a véleményt. Kezdd azzal, hogy megköszönöd az ügyfélnek a visszajelzést, bocsánatot kérj az élményért, és ahol lehetséges, vázolj fel egy javasolt cselekvési irányt a probléma megoldására.

Azok, akik negatív véleményt hagynak, kísértésbe eshetnek, hogy a nyilvános térben folytassák a beszélgetést. Ne félj a beszélgetést offline vinni az első válaszod után, meghívva az értékelőt, hogy vegye fel veled a kapcsolatot telefonon, e-mailben vagy közvetlen üzenetben. Oszd meg a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámot vagy kapcsolatfelvételi információt, hogy szándékodat jelezd, hogy további beszélgetést folytass egy magánbeállításban.

Vélemények generálása a közösségi médiában

Ha tudod, hogyan kérj véleményeket a közösségi médián, értékes hozzászólásokat és véleményeket gyűjthetsz vállalkozásodról számos új forrásból. Mi több, a közösségi médián keresztül történő vélemények generálása azt jelenti, hogy a Facebook, Instagram és más közösségi platformok közvetlen szerepet játszhatnak a konverziókban.

Fejlessz platform-specifikus bejegyzéseket

Egyszerű módja a közösségi médián vélemények kérésének néhány platform-specifikus bejegyzés kifejlesztése, amelyekben meghívod ügyfeleidet, hogy osszák meg tapasztalataikat a hozzászólásokban.

A képigények, a felirat hossza és a hashtag-használat jelentősen eltérhetnek platformról platformra. Mindig tanácsos a véleménykérő bejegyzésedet az egyes hálózatok ajánlott méreteihez és formátumához igazítani a lehető legjobb válasz eléréséhez.

A választott platformod irányelveinek birtokában válassz egy figyelemfelkeltő képet, és készíts egy világos feliratot, amelyben meghívod az előző ügyfeleket, hogy osszák meg visszajelzéseiket. Ne felejtsd el hozzáadni a releváns hashtageket, ahol megfelelő. Az életed megkönnyítése érdekében kérheted a közönségedet, hogy használjanak egy adott hashtaget véleményükben – ez segíthet később megtalálni azokat a hozzászólásokat, ha az oldaladat nem címkézték.

A Facebookon utasításokat adhatsz a Vélemények fül megtalálásához az oldal tetején. Más közösségi média hálózatok esetében kérned kell, hogy a válaszokat hagyják a hozzászólásokban vagy címkézzék vállalkozásodat visszajelzéseik bejegyzéseiben.

Ha Twitter for Business felhasználó vagy, közvetlenül kérhetsz visszajelzést a fogyasztóktól, miután kapcsolatba léptek veled egy ügyfélvisszajelzési felszólítás segítségével.

Kísérletezz a formátumokkal

A szép dolog a közösségi médián vélemények kérésében, hogy sok lehetőséged van a kreativitásra. A szabványos hírfolyam-bejegyzéseken túl fontold meg, milyen más bejegyzési formátumokat kínál a választott hálózatod.

Az Instagramon próbáld meg véleménykéréseidet Történetként megosztani, vagy készíts egy Tekercset. A Facebookon létrehozhatsz egy korábbi véleményekből álló kép-karusszelt, és meghívhatod oldalad rajongóit, hogy osszák meg saját tapas

ztalataikat. A LinkedInen talán szakmaibb módon szeretnél dolgozni, és megoszthatod egy visszajelzési űrlap linkjét, vagy meghívhatod követőidet, hogy osszák meg gondolataikat a hozzászólásokban.

Küldj e-mailt vagy SMS-t

A legtöbb fogyasztó boldogan hagy véleményt, ha megkérik erre. A probléma az, hogy nem minden vállalkozás tudja, hogyan kérjen véleményeket. Ez megakadályozza őket abban, hogy kövessék nyomon ügyfeleiket egy üzleti látogatás vagy vásárlás után, hogy kérjenek visszajelzést.

A helyi fogyasztók 53%-a azt mondja, hogy „nagyon” vagy „valószínűleg” hagyna véleményt egy helyi vállalkozásról, ha e-mailt vagy SMS-t kapna a véleménykérésről. Próbáld ki ezeket a tippeket az e-mailen keresztüli véleménykérésekhez és ezt a tanácsot az SMS-en keresztüli véleménykérésekhez.

Ne kínálj jutalmakat a véleményekért

Ne csábulj el a véleményekért cserébe nyújtott jutalmak, mint kedvezménykódok, ingyenes minták vagy versenybelépők kínálására. A jutalmazott véleményeket rossz szemmel nézhetik a helyi fogyasztók, akik gyanakodhatnak arra, hogy a vélemény valódi-e, vagy pénzügyi előnyért készült.

Olvass tovább: Véleménykapuzás és Kerülendő Kockázatos Véleményezési Sémák

Hogyan mutas be a véleményeket a közösségi médiában

A fogyasztók 79%-a ugyanannyira bízik a véleményekben, mint a személyes ajánlásokban, az influencerek által tett ajánlásokban és a témában jártas szerzők által írt cikkekben. Ezért értelmes, hogy amennyire csak lehetséges, bemutassuk legjobb véleményeinket a közösségi média csatornáinkon. Nem csak a Facebookon, Instagramon és hasonlókon származó véleményeket mutathatod be a közösségi médián.

Oszd meg a történeteidben

Legjobb új véleményeidet valós időben megoszthatod a történeteken keresztül (elérhető mind az Instagramon, mind a Facebookon). Vagy képernyőképet készíthetsz a véleményről, kivághatod a véleménydobozt, vagy egy eszközt, mint a Canva használhatsz egyedi grafika létrehozására. A történeteken keresztüli megosztás azt jelenti, hogy a bejegyzésed csak ideiglenesen lesz látható, tehát ezt a módszert más lehetőségekkel kell kombinálnod. A történeteken keresztüli megosztás előnye, hogy ez a tartalomformátum magasabb szintű interakciót és részvételt eredményez.

Hozz létre egy kiemelést

Hozz létre egy kiemelési helyet az Instagram hírfolyamodban, dedikálva a véleményeknek. Minden alkalommal, amikor megosztasz egy új véleményt a történetekben, csak kattints hozzáadásra a kiemelésedhez. Idővel felépítesz egy véleménygyűjteményt, könnyen elérhető egy helyen közvetlenül a profilodból.

Tölts fel karusszel-bejegyzést

Sok közösségi média platform lehetővé teszi, hogy több képet és videót tölts fel egyetlen bejegyzésként. A nézők ezután végiglapozhatják a diáidat anélkül, hogy több különböző bejegyzésen kellene görgetniük. A kutatások azt mutatják, hogy ezek a karusszel-stílusú bejegyzések általában több elköteleződést és elérhetőséget generálnak, mint egyetlen kép, ez hatékony módszer lehet a legfényesebb véleményeid figyelemfelkeltésére.

Ismételd meg és oszd újra

A kutatások azt találták, hogy az emberek 85%-a a felhasználó által generált tartalmat befolyásosabbnak tartja, mint a márkák közvetlenül létrehozott tartalmait. Ez azt jelenti, hogy a pozitív képek, bejegyzések és élmények, amelyeket a fogyasztók osztanak meg, önmagukban értékesek a közösségi médián.

Amikor találkozol képekkel, videókkal, hozzászólásokkal és bejegyzésekkel a fogyasztóktól, újraoszthatod és megoszthatod ezt az UGC-t a saját hírfolyamodban. Ez könnyen megtehető a legtöbb platformon, és lehetővé teszi, hogy feltöltsd tartalomnaptáradat anélkül, hogy új bejegyzéseket kellene létrehoznod magadnak.

Tűzd a hírfolyamod tetejére

Amikor ügyfélvéleményeket teszel közzé a közösségi médián, előfordulhat, hogy gyorsan lecsúsznak a hírfolyamban az új tartalmak megosztásával. Biztosíthatod, hogy legértékesebb véleményeid a tetején maradjanak és jól láthatóak legyenek azzal, hogy kitűzöd őket. Több platform is kínálja ezt a funkciót, beleértve az Instagramot és a Twittert. Egyszer kitűzve, az a bejegyzés marad a hírfolyam tetején, amíg le nem tűzöd.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport