ikonok és honlapkészítés

Ikonok és a honlapkészítés

Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.

Aktivizálja honlapja látogatóit

A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsolatteremtéshez, illeve a vevővé alakuláshoz. A cselekvés lehet egy tanulmány letöltése, egy érdekes cikk megnézése, vagy egy "Like" a Facebook oldalán.

Keresőbarát átirányítás

Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.

Honlap használhatósági kritériumai II.

Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legfontosabb eleme:
a szöveg? Ha a szabályokat követjük, nem fogunk mellé, és a látogatottsági statisztika megmutatja látogatóink háláját.

Honlap használhatósági kritériumai I.

Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. Egy olyan kérdéssort állítottam össze, amin végigmenve egyértelműen kiderül egy honlapról, használható-e.

A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén

Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!

© 2020 ProSign