Tudásanyag a lokális marketingben való fejlődésedhez
Professzionális tanácsok és ingyenes források kezdőknek és haladóknak
Olvasd szakmai anyagaimat
Duplikált említések és adatpontatlanság
Sok dolog lehet, ami félresiklathatja a helyi SEO tevékenységedet: elégtelen vélemények, túl sok negatív visszajelzés, kevés Google Cégprofil (GCP) jel, inkonzisztens NAP (név, cím, telefonszám), és a...
Tovább...Miért fontos a NAP következetessége?
Az online megosztott helytelen információk negatív következményekkel járhatnak a helyi vállalkozásod számára. A NAP (név, cím és telefonszám) említések esetében minden pontatlanság vagy következetlens...
Tovább...NAP adatok pontossága
Az információk pontossága alapvető fontosságú, amikor helyi említéseket építesz, és ez különösen igaz a vállalkozásod nevére, címére és telefonszámára (NAP).
...
Tovább...Az említések bemutatása
Megérteni, hogy mi azok a helyi említések és hogyan befolyásolják a helyi keresőmotor-optimalizálást (SEO), kulcsfontosságú bármely professzionális helyi marketing stratégiában.
...
Tovább...Mik azok a helyi említések
A helyi említések létrehozása és kezelése helyi említési adatbázisokon keresztül, alapvetően fontos és nélkülözhetetlen feladat egy átfogó helyi SEO stratégia folyamatában. Nélküle nem tudsz olyan ere...
Tovább...Értékelés a közösségi médiában
Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?
...
Tovább...Facebook vélemények
A világon ötmilliárd internetező van, és közülük 3,64 milliárdan használnak havonta legalább egy Facebook-terméket. Mint a világ legnagyobb közösségi hálózata, fontos platform a helyi vállalkozások sz...
Tovább...Az online vélemények előnyei
A helyi vállalkozások számára az online vélemények fontosabbak, mint valaha. Nagyon megbízhatóak, gyakorlatilag minden iparágban elterjedtek, és számos különböző módon nagyon előnyösek a vállalkozásod...
Tovább...Mi a hírnévkezelés?
Minden vállalkozás hírnevén múlik, és a mai digitálisan összpontosított világban ez gyakran azt jelenti, hogy minden, amit egy vállalkozásról online mondanak, figyelembe kell venni. Figyelembe véve, m...
Tovább...Mi az a véleménykezelés
Az online véleménykezelés a digitális márkád arcának építését jelenti egy-egy online véleményen keresztül. Ennek köszönhetően bárki, aki a márkádat keresi, találkozhat a legfrissebb visszajelzésekkel ...
Tovább...Kulcsfontosságú véleményoldalak helyi vállalkozások számára
Helyi vállalkozóként vagy ügyfeleid online jelenlétének növelésére törekvő marketingszakemberként gyakran úgy érezheted, hogy egyszerűen nincs elég idő a nap folyamán. Ha ez rád is igaz, akkor megérte...
Tovább...Bevezetés az online véleményekbe
Ahogy egyre több választási lehetőség nyílik meg a fogyasztók számára az interneten, úgy válik egyre fontosabbá, hogy megfelelő lépéseket tegyünk vállalkozásunk hírnevének, vagy azon vállalkozások hír...
Tovább...Üzenetküldés és csevegés funkciók
A millenium és Z generáció, már csak írásban kommunikál? A Google Cégprofil üzenetküldés és chat funkciója erre hivatott megoldást kínálni.
...
Tovább...Google Cégprofil termékek és szolgáltatások
Add és kezelj Google Cégprofil termékeket és szolgáltatásokat
A Google Cégprofil (korábban Google Cégem) termékei és a GBP szolgáltatásai lehetőséget biztosítanak a vállalkozások számára, hogy bemuta...
Tovább...Google kérdések és válaszok
Google Kérdés és Válasz: Hogyan használd a Kérdés és Válasz funkciót a Google Cégprofilban?
...
Tovább...Google posztok és frissítések
Google Bejegyzések: Hogyan Készíts Jobb Google Cégprofil Frissítéseket
A Google Cégprofil Bejegyzéseket (korábban Google Cégemként ismert) a Google 2017-ben vezette be, és azóta rengeteg "Hogyan Hasz...
Tovább...Google Cégprofil videók kezelése
Mindenki tudja, hogy a képek és videók hozzáadása bármely webes tartalomhoz felkelti az emberek figyelmét és növeli az érdeklődést. Ugyanez igaz a Google Cégprofilodra is (korábban Google Cégemként is...
Tovább...Véleménybekérés NFC technológiával
Az NFC, vagyis a közelítő kommunikációs technológia, már nem csak a fizetési tranzakciók világában játszik fontos szerepet, hanem a vállalkozások és ügyfeleik közötti interakciókban is egyre inkább te...
Tovább...Vélemények generálása
Minden vállalkozás tulajdonosának célja kell, hogy legyen a kivételes élmény nyújtása minden egyes értékesítés után. Amikor egy ügyfél vagy megbízó pozitív tapasztalatokat szerez, akkor hajlandó lehet...
Tovább...Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása
Hogyan kezelheted a nyitvatartási idődet a Google Cégprofilon? Nem is gondolnád, milyen fontos adatok ezek és hány betérő vásárlótól eshetsz el emiatt!
Képzeld el a szituációt.
Kutyatulajdonos vagy ...
Tovább...Cégprofil kategóriák kiválasztása
Hogyan válasszuk ki a helyes Google Cégprofil kategóriákat? A megfelelő elsődleges és másodlagos Google Cégprofil (korábban Google Cégem) kategóriák kiválasztása erősítheti a helyi keresési rangsorolá...
Tovább...Google Cégprofil leírás elkészítése
Hogyan írjunk leírást a Google Cégprofilhoz? A leírási funkció a Google Cégprofilon belül (korábban Google Cégem) minden helyi vállalkozási listázás kulcseleme, mivel tájékoztatja a kereső felhasználó...
Tovább...Google Cégprofil konverziós tényezők
Miért választják az emberek a szolgáltatásodat, miután megtekintették a Google Üzleti Profilodat?
Sok lehetséges ok van erre. Nézzük meg az összes Google Cégprofil funkciót, amely befolyásolhatja a G...
Tovább...Google Gégprofil optimalizálás
Hogyan optimalizáljuk a Google Üzleti Profilt? Mindent összeszedtem ebben a tudástár blokkban!
Miután a Google Cégprofil (korábban Google Cégem) beállításra került, ellenőrizve és kiegészítve vállalk...
Tovább...Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban
A Google saját szavaival, a Google Cégrofil (korábban Google Cégem) több, mint egy egyszerű üzleti listázás.
Az ingyenes profil lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy könnyedén kapcsolatba lépj...
Tovább...Google Cégprofil szerkesztése
A Google Cégprofilod (korábban Google Cégem) információjának pontosan és naprakészen tartása segít a vásárlóknak és a Google-nek egyaránt.
Ahogyan a weboldaladat, úgy a cégprofilodat is aktívan kezel...
Tovább...Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés
A Google Cégprofilok (korábban Google Cégem) kezelése egy több helyszínnel rendelkező vállalat számára sokkal bonyolultabbnak tűnhet, mint az egyetlen helyszínnel rendelkező listázások kezelése. Szere...
Tovább...A Google Cégprofil előnyei
A Google évente tucatnyi új terméket és eszközt fejleszt, így természetes, hogy néhány megmarad, míg mások nem lépik túl a béta szakaszt. A Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) az egy...
Tovább...Mi az a Google Cégprofil?
Elgondolkodtál azon valaha, hogy a Google hogyan tudja megmutatni neked egy üzletet vagy szolgáltatást a közeledben, még akkor is, ha nem adsz hozzá 'a közelemben' kifejezést a keresésedhez?
Ez nem k...
Tovább...Bevezetés a Google Cégprofil világába
Mielőtt kihasználhatnád a Google Cégprofil (korábban ismert mint Google Cégem) adta előnyöket a helyi marketing stratégiádban, először is meg kell értened, pontosan mi is ez, és miért olyan fontos.
...
Tovább...Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése
Lokális SEO jelentések létrehozása, amelyeket a fizikai boltokkal rendelkező ügyfelek megértenek és számukra is relevánsak, nem egyszerű, de fontos feladat. Itt jönnek képbe a lokális SEO eszközök, am...
Tovább...Lokális SEO audit
Egy lokális SEO audit feladat elvégzése után nyugodt lehetsz, hogy mindent megtettél annak érdekében, hogy a helyi forgalom számára a lehető legláthatóbb legyél. Emellett lehetőséget ad arra is, hogy ...
Tovább...Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak
Egy eredményközpontú helyi SEO-kampány lefolytatása időigényes folyamat lehet a megvalósítandó feladatok nagy száma miatt, összeszedtem milyen szolgáltatásokra lesz szükséged. Egy igazán hatékony stra...
Tovább...Helyi SEO menedzsment
Az előzőekben megtanultad, hogyan kezdj el a helyi SEO-t. De a feladatok egyensúlyban tartása és a projektek menedzselése is kihívás lehet. Ez különösen valószínű, ha új vagy a témában, vagy olyan vál...
Tovább...Vállalkozás több telephellyel
Az egyetlen telephelyű, fizikai boltok weboldalának optimalizálása a helyi keresési eredmények számára kihívást jelenthet – de ez jelentősen bonyolultabb, ha egy vállalkozásnak száz vagy akár ezer tel...
Tovább...Lokalizált aloldal
A helyszínoldalak elengedhetetlenek a több helyszínen működő vállalkozások számára. Egyedi és értékes tartalommal ezek az oldalak rangsorolhatnak a keresőmotorokban és vonzhatnak ügyfeleket. Ehhez azo...
Tovább...Lokális kulcsszókutatás
A kulcsszó-kutatás az egyik legfontosabb alappillére a lokális marketing sikernek bármely helyi vállalkozás számára, amely nagyobb láthatóságot céloz meg a helyi keresési eredményekben.
Ha olyan móds...
Tovább...Lokális linképítés hatékonyan
Ha egy helyi vállalkozást marketingelsz online, minőségi helyi linkek szerzése nem csak a helyi SEO szempontjából jó, hanem az üzlet szempontjából is.
Lehet, hogy nem azon tűnődsz, hogy „még mindig r...
Tovább...Véleménykezelés tudásbázis
Az online vélemények kulcsfontosságú elemei egy vállalkozás pozitív hírnevének felépítésének, de a Google algoritmusa is nagy jelentőséget tulajdonít neki. Tehát, ha helyi vállalkozóként vagy helyi vá...
Tovább...Google Cégprofil
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz
A Legteljesebb Google Üzleti Profil Útmutató
Mint egy helyi vállalkozás tulajdonosa, vagy egy olyan marketingessel, aki helyi ügyfelekkel dolgozik, valószínűleg...
Tovább...Lokális keresőoptimalizálás: Hogyan kerülj előrébb a lokális keresésekben
Ha egy helyi vállalkozást üzemeltetsz és nem foglalkozol a webes jelenléted optimalizálásával, akkor valószínűleg nehezen fogsz észrevehetővé válni az interneten. Ez azt jelenti, hogy potenciálisan re...
Tovább...Helyi keresőoptimalizálási rangsorolási tényezők 2024
A helyi keresőoptimalizálás során hogyan rangsorol a Google 2024-ben? A Google algoritmusának helyi keresési eredmények rangsorolására vonatkozó eljárása számos különböző jelzésen alapszik, így nehéz ...
Tovább...A Google helyi keresési algoritmusának megértése
A helyi keresési rangsorolás egyre nehezebb lesz napról napra. Miért? A verseny miatt. A Google helyi algoritmusa folyamatosan frissül, hogy a keresési eredmények a lehető legjobban illeszkedjenek a f...
Tovább...Google Térkép és Térképes Kereső felfedezése
A Google eszközei különböző dolgokra lettek tervezve, de két termékük szinte azonosnak tűnhet: a Google térképes kereső (Google Local Finder) és a Google Térkép (Google Maps).
Mindkettő helyi üzleti ...
Tovább...Google Helyi Csomag (Local Pack): Mi az és Hogyan Működik?
Az elmúlt évtizedben egyre fontosabbá vált a helyi vállalkozók számára, hogy kialakítsák és növeljék online jelenlétüket. Ennek fő oka az, hogy az online márkaismertség építése gyorsan növelheti az of...
Tovább...Kulcsfontosságú helyi keresőoptimalizálás felületek
Ha már olvastál néhány cikket a helyi keresési eredmények javításáról, akkor biztosan felbukkant náhány hely, ami már ismerősen cseng. A Google Cégprofil, céges adatbázisok (pl. Aranyoldalak, Cylex, I...
Tovább...A helyi SEO előnyei
Ha egy helyi vállalkozó vagy, lehet, hogy úgy érzed, nincs értelme időt és pénzt befektetni a Google jelenléted optimalizálásába, ha olyan nagyvállalatokkal kell versenyezned, mint a Booking és az Alz...
Tovább...Mi az a helyi SEO?
Ha online láthatóbb akarsz lenni a helyi fogyasztók számára, meg kell ismerned a helyi keresőoptimalizálást (SEO). A Google keresések 46%-a azok által történik, akik helyi területen termékek, szolgált...
Tovább...Bevezetés a helyi keresőoptimalizálásba
Fontos megérteni a helyi keresőoptimalizálás alapjait, mielőtt elmerülnél benne. Ez a rész arra hivatott, hogy útbaigazítást adjon kezdőknek és haladóknak egyaránt a lokális SEO rejtelmeibe.
...
Tovább...