Márka a Google Cégem felületén

Márka a Google Cégem felületén

Céged márkáján nem véletlenül dolgozol és ezt a Google meg is hálálja, ha következetesen teszed. Nézzük meg a Google Cégem statisztikákon belül a "Hogyan keresnek rá az ügyfelek a vállalkozásra?" funkciót. Hogyan teljesít a márkád és szolgáltatásaid a Google felületein.

Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató

Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató

Google Cégem vélemények és értékelések kezeléséről, írásáról, törléséről szerzéséről szóló teljes, mindenre kitérő és folyamatosan frissülő útmutatót olvashatod. Magyarországon először kezdtem foglalkozni a Lokális marketinggel, aminek szerves része a Cégem felület és a vélemények.

Google Cégem változtatásai a COVID-19-re

Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként

Reagált a Google a cégeknek kialakított felületén a vírus miatt kialakult helyzetre.

struktúrált adatok

Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás

A Schema Markup egy eszköz, aminek segítségével bizonyos adatokról megmondhatod a keresőmotoroknak, hogy pontosan mik azok. Így adhatod meg lokális adataidat a robotoknak, amik utána behelyeznek adatbázisaikba, így optimalizálva keresőkre is honlapodat.

A lokális adataid is ilyen részek, aminek a lokális keresőoptimalizálás területén is nagy haszna lesz.

Mi az a helyi vállalkozás?

Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]

Helyi vállalkozás köré épül a helyi marketing, így fontos tisztában lennünk a három alapvető típusával, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a népszerűsítő eszközzel.

Google vélemény törlése

Google Cégem vélemény törlése

Hogyan lehet törölni a Google Cégem felületén lévő véleményeket? Az általunk írt véleményt bármikor törölhetjük, viszont cég esetén nem minden esetben tilthatjuk le a véleményezett üzletet, de van rá módszer. Megmutatom, hogyan kezeld és töröld a nemkívánatos megnyílvánulásokat.

Google Cégem regisztráció

Google cégem regisztráció és beállítás

A Google cégem regisztráció ingyenes és egy fiók elkészítése alapvetően nem nehéz feladat. Persze a megfelelő beállításokhoz és a jó rangsorolás eléréséhez sokkal összetettebb műveleteket kell elvégezni, mégis az alapvető adatlapot könnyű lesz elkészíteni. Megmutatom, hogyan tudod regisztrálni magadat a Google My Business felületre.

ikonok és honlapkészítés

Ikonok és a honlapkészítés

Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.

Aktivizálja honlapja látogatóit

A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsolatteremtéshez, illeve a vevővé alakuláshoz. A cselekvés lehet egy tanulmány letöltése, egy érdekes cikk megnézése, vagy egy "Like" a Facebook oldalán.

Arculattervezés pszichológiája

Az arculattervezés alapja egy céges logó, amire építkezve kialakítható a teljes céges megjelenés. A megjelenésnek tökéletesen azonosítania kell bennünket, jellemeznie kell tevékenységünket, egyedivé és felismerhetővé kell tennie. Éppen ezért az arculattervezés nem csupán grafikai, hanem tipográfiai, marketing és vizális kommunikációs feladat.

Keresőbarát átirányítás

Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.

A sárga szín

Önnek a sárga a kedvenc színe? Ez esetben nincs gondja a boldogsággal és a baráti beszélgetésekkel. Esetleg a finom falatokat se veti meg. Mindenesetre vigyázzon! Túl sok sárga elveheti étvágyát, vagy becsvágyra utalhat.

A vörös szín

Szereti a vöröset? Akkor Ön dinamikus és szereti az erős ételeket. Ugyanakkor többet fizet majd autója biztosítására. Azért vigyázzon! Betegen, lázas állapotban kerülje el kedvencét a gyorsabb felépülés érdekében.

A színek csoportosítása

A színek száma szinte végtelen. A könnyebb eligazodás kedvéért csoportokba osztották őket. Többféle csoportosítást ismerünk, ezeket mutatjuk be. Különböző csoportok használatával más-más hatást érünk el a honlaptervezés és arculattervezés területein.

Bevezetés a szín világába

A PROSIGN színekkel foglalkozó cikksorozatában megismerkedhet a színek előnyeivel és veszélyeivel, világtájakon elterjedt kultúrájával. A honlaptervezés, arculattervezés során is színekkel dolgozunk. Szerepük és hatásuk fontos tényező, hiszen akaratunk ellenére befolyásolják döntéseinket. Tudatos használatukkal növelhetjük látogatóink honlapon töltött idejét, vásárlási kedvét.

Szabványos papír méretei

Szabványos papír méretek

Milyen méretben érdemes szórólapot és egyéb nyomdai terméket tervezni? Összeszedtem a méreteket.

Illusztrációk használata különböző kiadványokban

Nem mindegy, hova helyezzük el a képeket. A tipográfia külön foglalkozik az illusztrációk helyzetével, használatuk szabályaival. Olvasási szokások, emberi viselkedések figyelembe vételével alakítsuk ki kiadványunkat!

Honlap használhatósági kritériumai II.

Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legfontosabb eleme:
a szöveg? Ha a szabályokat követjük, nem fogunk mellé, és a látogatottsági statisztika megmutatja látogatóink háláját.

Honlap használhatósági kritériumai I.

Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. Egy olyan kérdéssort állítottam össze, amin végigmenve egyértelműen kiderül egy honlapról, használható-e.

A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén

Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!

© 2020 ProSign