Tudásanyag az online marketingben való fejlődésedhez
Ingyenes cikkek és segédanyagok
YouTube csatorna
Marketing videók, szakmai beszélgetések a SzállásMarketing csatornáján.
Blog
SzállásMarketing blogunk marketingről, esettanulmányokról gyakorlati tanácsokkal.
Facebook csoport
Szakmai közösség a Turizmus online marketing világában csoporttalálkozókkal.

Márka a Google Cégem felületén
Céged márkáján nem véletlenül dolgozol és ezt a Google meg is hálálja, ha következetesen teszed. Nézzük meg a Google Cégprofil statisztikákon belül a "Hogyan keresnek rá az ügyfelek a vállalkozásra?" ...
Tovább...
Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató
Google Cégem vélemények és értékelések kezeléséről, írásáról, törléséről szerzéséről szóló teljes, mindenre kitérő és folyamatosan frissülő útmutatót olvashatod. Magyarországon először kezdtem foglalk...
Tovább...
Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként
Reagált a Google a cégeknek kialakított felületén a vírus miatt kialakult helyzetre.
...
Tovább...
Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás
A Schema Markup egy eszköz, aminek segítségével bizonyos adatokról megmondhatod a keresőmotoroknak, hogy pontosan mik azok. Így adhatod meg lokális adataidat a robotoknak, amik utána behelyeznek adatb...
Tovább...![Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]](/images/stories/lokalis-marketing/helyi-vallakozas.jpg)
Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]
Helyi vállalkozás köré épül a helyi marketing, így fontos tisztában lennünk a három alapvető típusával, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a népszerűsítő eszközzel.
...
Tovább...
Google Cégem vélemény törlése
Hogyan lehet törölni a Google Cégem felületén lévő véleményeket? Az általunk írt véleményt bármikor törölhetjük, viszont cég esetén nem minden esetben tilthatjuk le a véleményezett üzletet, de van rá ...
Tovább...
Google cégem regisztráció és beállítás
A Google cégem regisztráció ingyenes és egy fiók elkészítése alapvetően nem nehéz feladat. Persze a megfelelő beállításokhoz és a jó rangsorolás eléréséhez sokkal összetettebb műveleteket kell elvégez...
Tovább...
Ikonok és a honlapkészítés
Az ikonok használata honlapkészítés során több célt szolgál: részletgazdagságot, tartalom jobb megértését, navigáció segítését, figyelem felkeltését. Vizsgáljuk meg az ikonokat közelebbről.
...
Tovább...Aktivizálja honlapja látogatóit
A "cselekvésre való ösztönzés" segítségével érheti el, hogy látogatói az aktív közreműködő szerepébe léphessenek, azaz tegyenek is valamit honlapján. A cselekvés ugyanis közelebb viszi őket a kapcsola...
Tovább...Arculattervezés pszichológiája
Az arculattervezés alapja egy céges logó, amire építkezve kialakítható a teljes céges megjelenés. A megjelenésnek tökéletesen azonosítania kell bennünket, jellemeznie kell tevékenységünket, egyedivé é...
Tovább...Keresőbarát átirányítás
Próbálja ki, hogy honlapjának átirányítása keresőbarát módon történik e. Nem kell mást tennie, mint beütni az átirányított URL-t az alsó mezőbe, és az eszköz megmutatja minden rendben van e.
...
Tovább...Étlap tervezés
Egy étteremnek nélkülözhetetlen egy étlap. A vendég mindig megnézi, így az étlap tervezés alkalmával arculatba illő, jól átlátható mély benyomást tevő designra van szükség.
...
Tovább...Könyv tördelés
A könyv az ember legjobb barátja! Állítják, és igazuk van, mert nem sértődik meg, akármikor fordulhatunk hozzá, szórakoztat, ha egyedül vagyunk. A rossz betűtípus választása, a sorok szabálytalan szed...
Tovább...Katalógus készítés
A képek és a szöveg összhangja adja meg egy katalógus ?ütősségét?. Ami ránézésre egyszerűnek tűnik, ott a kis részletek pontos és ötletes együttese érezteti a tökéletességet, és adja át a mondanivalót...
Tovább...Névjegykártya készítés
A "szükséges eszköz" helyett, amit majd a gyorsnyomda elkészít, legyen inkább a cég értékeivel, marketing kommunikációjával megegyező névjegykártya tulajdonosa, hiszen mi van akkor, ha egy konferencia...
Tovább...Szórólap készítés lépései
Szórólap készítés lépései
Kidolgoztunk egy módszert, hogy minél hatékonyabban és olcsóbban készüljön el szórólapja. Mindezt úgy, hogy ne menjen az eredményesség rovására!
...
Tovább...Hatékony szórólap ismérvei
Elsőre talán könnyűnek tűnik egy szórólap tervezése, igazából viszont komoly tipográfiai tudás és emberismeret szükséges hozzá! A szórólap minta elkészítésekor mi mindezt figyelembe vesszük, de most Ö...
Tovább...Drága vagy olcsó szórólap
Egy szórólap ára több tényezőtől függ: a példányszámtól, papírtól és a használt színektől. Ezek a paraméterek külön-külön alakíthatók, így az árak lehetnek olcsóak, vagy ez egekbe is szökhetnek. Már a...
Tovább...Szórólap árajánlatkérés tanácsok
Pontos árajánlat kéréssel elsőre megtalálja a közös nevezőt a szórólap készítő céggel. Az árajánlat kérésnél Ön is átgondolhatja kívánságait és céljait, mit vár el a tervezőtől és a szóróanyagtól.
...
Tovább...Szórólap tervezés egyszerűen
Hatékonyság szempontjából sem mindegy, hogyan van megtervezve szórólapja! Kérjen tőlünk árajánlatot, dolgoztasson igényesen, mert a rossz munka a szórólap eldobásához vezet!
...
Tovább...Logó tervezés menete
A logótervezés menete egy kreatív folyamat, amely több lépésből áll. Ebben a blogbejegyzésben bemutatok néhány fontos lépést, amelyekre érdemes odafigyelni a logótervezés során.
...
Tovább...Mitől függ a logótervezés ára?
A logótervezés az egyik legfontosabb eleme egy vállalkozás arculatának. A jól megtervezett logó segít megkülönböztetni a céget másoktól, és hozzájárul a brand építéséhez. Azonban sokak számára kérdése...
Tovább...Logó tervezés
A logó egy vállalkozás arculatának kulcsfontosságú eleme, mivel egyedi és könnyen felismerhető megjelenésével segíti a vállalkozást az ügyfelek számára megjegyezhetővé válni, valamint a versenyt...
Tovább...Arculattervezés és logótervezés arculati kézikönyvel
Az arculattervezés egy olyan folyamat, amely során egy vállalkozás, márka vagy termék vizuális megjelenésének összes elemét megtervezik és összehangolják. Az arculat az egyik legfontosabb eszköz a már...
Tovább...A sárga szín
Önnek a sárga a kedvenc színe? Ez esetben nincs gondja a boldogsággal és a baráti beszélgetésekkel. Esetleg a finom falatoka...
Tovább...A vörös szín
Szereti a vöröset? Akkor Ön dinamikus és szereti az erős ételeket. Ugyanakkor többet fizet majd autója biztosítására. ...
Tovább...A színek csoportosítása
A színek száma szinte végtelen. A könnyebb eligazodás kedvéért csoportokba osztották őket. Többféle csoportosítást ismerünk, ezeket mutatjuk be. Különböző csoportok használatával más-más hatást érünk ...
Tovább...Bevezetés a szín világába
A PROSIGN színekkel foglalkozó cikksorozatában megismerkedhet a színek előnyeivel és veszélyeivel, világtájakon elterjedt ku...
Tovább...
Szabványos papír méretek
Milyen méretben érdemes szórólapot és egyéb nyomdai terméket tervezni? Összeszedtem a méreteket.
...
Tovább...Illusztrációk használata különböző kiadványokban
Nem mindegy, hova helyezzük el a képeket. A tipográfia külön foglalkozik az illusztrációk helyzetével, használatuk szabályai...
Tovább...Honlap használhatósági kritériumai II.
Hogyan használjuk a - nem elhanyagolható - marketinget? Miként rendeljünk hangokat a honlaphoz? Milyen legyen a honlap legf...
Tovább...Honlap használhatósági kritériumai I.
Egy honlap nem a készítőjének szól! Attól, hogy neki tetszik, nem biztos, hogy másoknak is ugyanaz lesz a véleménye. ...
Tovább...Nyomdai előkészítés szolgáltatás
A grafikai tervezés fontos szerepet játszik a vállalkozások arculatának kialakításában és a potenciális ügyfelek megszerzésében. A grafikai szolgáltatások széles körét kínálják, beleértve az arc- és l...
Tovább...A proSign lett a második 2006 honlapoptimalizáló versenyén
Második helyezett lett a ProSign az ország első keresőoptimalizálási versenyén. Sokáig vezettünk, án az utolsó hónap tétlensége meghozta a lemaradást. AZért szép eredmény!
...
Tovább...Tudásanyag kategóriák
Honlapkészítés cikkek
Népszerű cikkek
Új tudástár anyagok
- Márka a Google Cégem felületén 02 June 2020
- Google Cégem vélemények és értékelések teljes útmutató 26 May 2020
- Google Cégem változtatásai a COVID-19-re való reagálásként 14 May 2020
- Schema Markup és a lokális keresőoptimalizálás 04 February 2018
- Mi az a helyi vállalkozás? [infografika] 21 December 2017