Keresőmarketing tartalomtervezés

Legjobb honlap az, ami a legjobb tartalommal rendelkezik. A tartalom tudatos tervezése révén olyan információkat szolgáltatunk a látogatóknak, ami bizalmat erősít, megtalálhatóvá tesz a keresők oldalain, és olyan plusz értéket ad a honlapjának, amitől előnyre tesz szert versenytársaival szemben.

tartalomtervezésMiért fontos a tartalom?

A honlap tartalma az, ami miatt érdemes elidőzni egy honlapon, ez adja a lényegét, ugyanis az emberek információért böngésznek az interneten. Amennyiben jól rendszerezett és nagy terjedelmű oldalt birtokol, a keresőmotorok jártasnak ítélik a honlaját a témában (és a sok tudásanyag miatt így is van), így jó helyen hozzák ki találati listájukon.

Tartalom tudatos tervezése

Tudatos szerkesztéssel befolyásoljuk a látogatókat az oldal bizonyos elemeinek elolvasására, és a keresőrobotok kedvében járunk, hogy előrrébb helyezkedjünk el a találati listákon. A tartalmak lehetnek:

  • Szöveg

  • Kép

  • Hang

  • Video

  • Alkalmazás

Keresőmarketing tartalomtervezés eredménye

Jó tartalommal elcsábítja potenciális vásárlóit, hiszen szaktudását írásaival bebizonyítja, és már adott egy értékes ajándékot ügyfelének: az információt. Nem csak ügyfelei, hanem a Google kereső is hálás lesz, hiszen a látogatók keresésére megfelelő választ tud adni az Ön honlapjával, így máskor is jó pozícióba rakja oldalait. Ön is elégedett lesz, hiszen cikkei meghozzák a várt látogatottságnövekedést, és ezzel együtt a több megrendelés lehetőségét.

Miért velünk dolgozzon?

Tapasztalatunk az, hogy több száz oldal tartalmának keresőoptimalizált elkészítése megrendelőinkre nagy terhet ró. Amikor ránkbízza a feladatot, honlapjának szerkezete és szövegezése kereső- és látogatóbarát lesz. Megoldjuk a feladatot, hogy minden egyes aloldal optimálisan illeszkedjen a honlap egészébe és üzleti céljaihoz a megjelenés mögött.

Hogyan tervezzük a keresőoptimalizált tartalmat?

Segítünk kitalálni a témákat, utánajárunk milyen tartalmak vannak az interneten, és rendszerezzük a témaköröket. Segítünk kialakítani a keresőoptimalizált oldalszerkezetet, hogy látogatói könnyen navigálhassanak, és sokáig maradjanak honlapján. Igény esetén a keresőoptimalizált szövegírást is elvégezzük.

Technikai optimalizálás

A technikai optimalizálás célja, hogy a honlap megfeleljen a keresőrobotok és a különböző böngészők elvárásainak, így fogják a tartalmát helyesen látni a látogatók és a Google is. Technikailag optimalizált honlap nélkül nincs keresőmarketing.

technikai optimalizálásMiért szükséges a technikai optimalizálás?

A keresőoptimalizálás alapja, hogy a keresők számára akadálymentesítsük a honlapot. Optimalizálással az elvárt minimumot teljesítjük ugyan, de a honlapok 70%-a ezt sem üti meg, így velük szemben mindenképp előnyre teszünk szert a keresőoptimalizálás területén.

Az igazi előny ott mutatkozik, hogy a keresőrobotok számára technikailag elérhetővé tesszük az egész honlap tartalmát, így a népszerűsítési munkák (honlap szerkezet, keresőbarát tartalom, stb.) eredményét a keresők is látják, nem dolgozunk hiába.

Fontos elemek

  • Gyors honlap

  • Indexelhető tartalom

  • Keresőbarát URL-ek

  • Böngészőfüggetlenség

  • Honlaptérkép

  • Tartalomtervezés miatti jobb helyezés

  • Keresőbarát honlapszerkezet

  • Látogatóbarát felépítés

Miért velünk optimalizáltassa honlapját?

100%-ban keresőbarát honlapot készítünk. Odafigyelünk a technikai részletekre, hiszen tudjuk, hogy a honlapkészítés és keresőoptimalizálási munka eredményessége múlik rajta. Munkánk során tanácsokat adunk, és nyíltan megmondjuk, ha olyan kívánsága van, ami hátráltatja céljait. Mindent megteszünk, hogy honlapja szolgálja üzleti céljait és a keresőoptimalizálás folyamatába illeszkedjenek.

Honlap szerkezet tervezése

Keresőoptimalizált honlapnál rendkívül fontos a honlap szerkezetének pontos megtervezése. Jól tervezett honlapnál könnyű a navigáció, és a tartalom csoportosítása miatt a keresőrobotok is előrébb sorolják tartalmunkat a találati listákon.

honlap szerkezet tervezéseTartalmak csoportosítása

A tartalmak megfelelő csoportosítása egyszerre könnyíti a navigációt és imponál a keresőmotoroknak. A navigáció javul, hiszen mindig azok a témák kerülnek a látogató elé, amik érdeklik, ez pedig könnyíti a tájékozódást, és további olvasnivalót ad a látogatónak. A hosszabb oldalon töltött idő javítja az esélyt az ajánlatkérésre.
A jó honlapszerkezet erősíti az oldalt bizonyos kulcsszavakra, mert a keresőmotorok is érzékelik, hogy egy-egy téma jól ki van dolgozva, azaz a téma szakértőjével áll szemben.

Mi kell a honlap szerkezet megtervezéséhez?

  • Saját elgondolás: az Ön szakmai tapasztalatai, szolgáltatásainak listája megadják az alapot.

  • Kulcsszókutatás: a szinonímák viszgálata, kulcsszóválasztó eszközök és a Google kulcsszó eszköze megmutatja milyen szavakra keresnek a potenciális ügyfelek. Kulcsszókutatás során ezeket mind megvizsgáljuk.

  • Konkurens oldalak vizsgálata: sikeres konkurens honlapok szerkezete rávilágít már működő mechanizmusokra.

Szerkezet tervezése után könnyebb az írás

Az előre felvázolt szerkezet segíti a keresőoptimalizált szövegírást, hiszen a főbb pontok meghatározása után a szerkezetet kell "kitölteni" és a tartalom magától logikus és keresőbarát lesz.

A szerkezetet tökéletesen kiegészíti a keresőmarketing tartalomtervezés, ahol azokat a minőségi tartalom lehetőségeit kutatjuk és határozzuk meg.

Miért mi segítsünk tervezni a szerkezetet?

Átlátjuk a szerkezet felépítésének találati listákra gyakorolt hatását. A keresőmarketing minden területén nagy jelentősége van: a honlap pozíciójára, a kattintás alapú kampányok árára, látogatói viselkedésre. Olyan szemléletmódot biztosítunk munkánk során, ahol a honlap szerkezete biztosítja az optimális hármas előnyt: ami jó a látogatónak, jó a keresőmotoroknak, és jó Önnek is.

Konkurencia analízis

Akonkurencia ananlízis konkurencia analízis a biztos alap megteremtése érdekében. Körbenézünk az interneten, milyen versenytársak, és minként tevékenykednek. Felmérjük milyen keresőmarketing stratégiával lehet őket megelőzni, mik azok a módszerek, melyek működnek honlapjaikon, és mi az, amik nem.

Miért fontos a konkurencia analízis?

A már régen a terepen lévő konkurensek tapasztalatából mi is tanulhatunk. Feltérképezhetjük mi vár ránk, és milyen feladatokat kell elvégezni, hogy megálljuk helyünket az online piacon. A konkurencia analízisből megtudhatjuk, milyen alkalmazásokat, módszereket vagy struktúrát kell követnünk, vagy éppen tagadnunk. A helyzetértékelésből következtethetünk a piaci trendekre, felhasználói igényekre.

Versenyelőnyök feltérképezése

  • Külső versenyelőnyök: az oldalra mutató linkek

    • linkek mennyisége

    • Relevanciája

    • Szövegminősége

  • Belső versenyelőnyök

    • Kulcsszavak száma, elhelyezése

    • Oldal PageRankja

    • Oldalszerkezet

    • Honlap terjedelme

    • Kifelé mutató hivatkozások

    • Alkalmazások használata

Miért készítse a ProSign a konkurencia analízist?

A versenytársak felmért állapota alapján határozzuk meg pontosan, milyen feladatokat kell elvégezni a keresőmarketing során. Ezért fontos, hogy olyan cég végezze a konkurencia analízist, aki összefüggéseiben látja az internetes tevékenységeket, és le tudja szűrni a megfelelő következtetéseket. Az elemzés eredményeit pedig arra használja, hogy az Ön honlapjának hatékony online marketing stratégiát alakítson ki.

Kulcsszókutatás

A keresőmarketing egyik fő momentuma a kulcsszókutatás, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Csak az üzletileg jó kulcsszavakra elért pozíció hoz üzleti sikert. Rossz kulcsszóválasztás fölösleges munkát és kevés látogatót hoz, ezért éri meg feltárni a megfelelő szavakat.

kulcsszókutatásMire jó a kulcsszókutatás?

Az átfogó kulcsszókutatás eredményeképpen Ön üzletileg releváns kulcsszólistát kap. Ennek a listának a használata a keresőmarketing különböző területein (keresőoptimalizálás, linkmarketing, keresőhirdetések, stb.) segíti, hogy értékes látogatókat szerezzen.

Mitől lesz jó egy kulcsszó?

Minden iparágnak, tevékenységnek, szolgáltatásnak megvannak a maga kulcsszavai. Létezik néhány paraméter, amik segítenek eldönteni, melyik szavakat használjuk:

  • Mik az iparág kulcsszavai

  • Online verseny nagysága

  • Milyen piaci rések vannak (Niche kulcsszavak)

  • Melyik szavakra keresnek a netezők

  • Személyes tapasztalatok

Előfordulnak ugyan egymásnak ellentmondó eredmények, de alapos kulcsszókutatás alapján leszűrhetőek a legfontosabb szavak.

Kulcsszókutatás közben a következő paramétereket vizsgáljuk:

  • Milyen kulcsszavakra szeretne előlrekerülni

  • Kulcsszavak keresési gyakorisága

  • Vertikális és laterális kulcsszókutatás

  • Kulcsszókutatás Google AdWords segítségével

  • Kulcsszavak online versenye

  • Niche kulcsszavak

  • Konkurencia által használt kulcsszavak

  • Honlap statisztikák alapján történő kulcsszókutatás

A kulcszókutatás menete

Először, kiindulási alapnak, megérzések alapján Önnel karöltve állítjuk össze a kezdeti listát. Néhány kulcsszó nem nehéz feladat, de mi úgy gondoljuk, hogy minél szélesebb lista összeállítása segíti a keresőkből érkező forgalom jobb kihasználását. Ezt a listát bővítjük ki a kulcsszavak szinonímáival, elírásokkal, szóösszetétellel, valamint a konkurens oldalakon előforduló szavakkal.

A kulcsszólista alapján a ProSign megvizsgálja melyik kulcsszóra hányan keresnek, és hány konkurens szóval kell versenybe szállni a Google találati oldalain. Ennek eredője már jó eredménnyel szolgál a kulcsszavak kiválasztásához.

Tesztelhetünk is a honlapunk statisztikája, vagy egy Google AdWords kampány segítségével. Ekkor megnézzük melyik kulcsszóra hány találat érkezett, és mekkora volt a látogatónk érdeklődése.

Miért velünk dolgozzon kulcsszókutatás során?

A keresőmarketinghez kapcsolódó átfogó látásmódunk az átlagos cégek cég fölé emel minket, és egységében nézzük a keresőoptimalizálás folyamatát. Ebbe a folyamatba illesztjük bele a kulcsszókutatást is, amit felhasználunk többek között a honlap szerkezete, az AdWords kampányok és a honlapkészítés során is.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport