Honlap szerkezet tervezése

Keresőoptimalizált honlapnál rendkívül fontos a honlap szerkezetének pontos megtervezése. Jól tervezett honlapnál könnyű a navigáció, és a tartalom csoportosítása miatt a keresőrobotok is előrébb sorolják tartalmunkat a találati listákon.

honlap szerkezet tervezéseTartalmak csoportosítása

A tartalmak megfelelő csoportosítása egyszerre könnyíti a navigációt és imponál a keresőmotoroknak. A navigáció javul, hiszen mindig azok a témák kerülnek a látogató elé, amik érdeklik, ez pedig könnyíti a tájékozódást, és további olvasnivalót ad a látogatónak. A hosszabb oldalon töltött idő javítja az esélyt az ajánlatkérésre.
A jó honlapszerkezet erősíti az oldalt bizonyos kulcsszavakra, mert a keresőmotorok is érzékelik, hogy egy-egy téma jól ki van dolgozva, azaz a téma szakértőjével áll szemben.

Mi kell a honlap szerkezet megtervezéséhez?

  • Saját elgondolás: az Ön szakmai tapasztalatai, szolgáltatásainak listája megadják az alapot.

  • Kulcsszókutatás: a szinonímák viszgálata, kulcsszóválasztó eszközök és a Google kulcsszó eszköze megmutatja milyen szavakra keresnek a potenciális ügyfelek. Kulcsszókutatás során ezeket mind megvizsgáljuk.

  • Konkurens oldalak vizsgálata: sikeres konkurens honlapok szerkezete rávilágít már működő mechanizmusokra.

Szerkezet tervezése után könnyebb az írás

Az előre felvázolt szerkezet segíti a keresőoptimalizált szövegírást, hiszen a főbb pontok meghatározása után a szerkezetet kell "kitölteni" és a tartalom magától logikus és keresőbarát lesz.

A szerkezetet tökéletesen kiegészíti a keresőmarketing tartalomtervezés, ahol azokat a minőségi tartalom lehetőségeit kutatjuk és határozzuk meg.

Miért mi segítsünk tervezni a szerkezetet?

Átlátjuk a szerkezet felépítésének találati listákra gyakorolt hatását. A keresőmarketing minden területén nagy jelentősége van: a honlap pozíciójára, a kattintás alapú kampányok árára, látogatói viselkedésre. Olyan szemléletmódot biztosítunk munkánk során, ahol a honlap szerkezete biztosítja az optimális hármas előnyt: ami jó a látogatónak, jó a keresőmotoroknak, és jó Önnek is.

Konkurencia analízis

Akonkurencia ananlízis konkurencia analízis a biztos alap megteremtése érdekében. Körbenézünk az interneten, milyen versenytársak, és minként tevékenykednek. Felmérjük milyen keresőmarketing stratégiával lehet őket megelőzni, mik azok a módszerek, melyek működnek honlapjaikon, és mi az, amik nem.

Miért fontos a konkurencia analízis?

A már régen a terepen lévő konkurensek tapasztalatából mi is tanulhatunk. Feltérképezhetjük mi vár ránk, és milyen feladatokat kell elvégezni, hogy megálljuk helyünket az online piacon. A konkurencia analízisből megtudhatjuk, milyen alkalmazásokat, módszereket vagy struktúrát kell követnünk, vagy éppen tagadnunk. A helyzetértékelésből következtethetünk a piaci trendekre, felhasználói igényekre.

Versenyelőnyök feltérképezése

  • Külső versenyelőnyök: az oldalra mutató linkek

    • linkek mennyisége

    • Relevanciája

    • Szövegminősége

  • Belső versenyelőnyök

    • Kulcsszavak száma, elhelyezése

    • Oldal PageRankja

    • Oldalszerkezet

    • Honlap terjedelme

    • Kifelé mutató hivatkozások

    • Alkalmazások használata

Miért készítse a ProSign a konkurencia analízist?

A versenytársak felmért állapota alapján határozzuk meg pontosan, milyen feladatokat kell elvégezni a keresőmarketing során. Ezért fontos, hogy olyan cég végezze a konkurencia analízist, aki összefüggéseiben látja az internetes tevékenységeket, és le tudja szűrni a megfelelő következtetéseket. Az elemzés eredményeit pedig arra használja, hogy az Ön honlapjának hatékony online marketing stratégiát alakítson ki.

Kulcsszókutatás

A keresőmarketing egyik fő momentuma a kulcsszókutatás, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Csak az üzletileg jó kulcsszavakra elért pozíció hoz üzleti sikert. Rossz kulcsszóválasztás fölösleges munkát és kevés látogatót hoz, ezért éri meg feltárni a megfelelő szavakat.

kulcsszókutatásMire jó a kulcsszókutatás?

Az átfogó kulcsszókutatás eredményeképpen Ön üzletileg releváns kulcsszólistát kap. Ennek a listának a használata a keresőmarketing különböző területein (keresőoptimalizálás, linkmarketing, keresőhirdetések, stb.) segíti, hogy értékes látogatókat szerezzen.

Mitől lesz jó egy kulcsszó?

Minden iparágnak, tevékenységnek, szolgáltatásnak megvannak a maga kulcsszavai. Létezik néhány paraméter, amik segítenek eldönteni, melyik szavakat használjuk:

  • Mik az iparág kulcsszavai

  • Online verseny nagysága

  • Milyen piaci rések vannak (Niche kulcsszavak)

  • Melyik szavakra keresnek a netezők

  • Személyes tapasztalatok

Előfordulnak ugyan egymásnak ellentmondó eredmények, de alapos kulcsszókutatás alapján leszűrhetőek a legfontosabb szavak.

Kulcsszókutatás közben a következő paramétereket vizsgáljuk:

  • Milyen kulcsszavakra szeretne előlrekerülni

  • Kulcsszavak keresési gyakorisága

  • Vertikális és laterális kulcsszókutatás

  • Kulcsszókutatás Google AdWords segítségével

  • Kulcsszavak online versenye

  • Niche kulcsszavak

  • Konkurencia által használt kulcsszavak

  • Honlap statisztikák alapján történő kulcsszókutatás

A kulcszókutatás menete

Először, kiindulási alapnak, megérzések alapján Önnel karöltve állítjuk össze a kezdeti listát. Néhány kulcsszó nem nehéz feladat, de mi úgy gondoljuk, hogy minél szélesebb lista összeállítása segíti a keresőkből érkező forgalom jobb kihasználását. Ezt a listát bővítjük ki a kulcsszavak szinonímáival, elírásokkal, szóösszetétellel, valamint a konkurens oldalakon előforduló szavakkal.

A kulcsszólista alapján a ProSign megvizsgálja melyik kulcsszóra hányan keresnek, és hány konkurens szóval kell versenybe szállni a Google találati oldalain. Ennek eredője már jó eredménnyel szolgál a kulcsszavak kiválasztásához.

Tesztelhetünk is a honlapunk statisztikája, vagy egy Google AdWords kampány segítségével. Ekkor megnézzük melyik kulcsszóra hány találat érkezett, és mekkora volt a látogatónk érdeklődése.

Miért velünk dolgozzon kulcsszókutatás során?

A keresőmarketinghez kapcsolódó átfogó látásmódunk az átlagos cégek cég fölé emel minket, és egységében nézzük a keresőoptimalizálás folyamatát. Ebbe a folyamatba illesztjük bele a kulcsszókutatást is, amit felhasználunk többek között a honlap szerkezete, az AdWords kampányok és a honlapkészítés során is.

Honlap elemzés
keresőmarketing munka előtt

elemzésAzt, hogy a Google milyen pozícióba helyezi honlapunkat, több mint 200 dolgon múlik. A sok apróságra Ön nem, de mi oda tudunk figyelni. Honlap elemzés során megvizsgáljuk, milyen hibák vannak a honlapon, és azokat hogyan lehet javítani, milyen stratégiával kell a keresőmarketing teendőknek nekilátni.

Miért hasznos a honlap elemzés?

Honlap elemzés során kiderülnek az eddig elkövetett hibák, így azokat orvosolni lehet. Az elemzés rámutat azokra a feladatokra, amiket el kell végezni a keresőoptimalizálási munkák során, így se több, se kevesebb munkát nem végzünk. Az elemzés, és a hozzá tartozó konzultáció segít Önnek tisztán látni az internet világában, ami szerintünk az egyik legfontosabb út a sikere felé.

Átnézzük és értékeljük

  • Külalak: nem a csicsa, hanem a használhatóság a lényeg

  • Oldal navigáció: amikor rossz a navigálás, látogatója elhagyja az oldalt

  • Oldal szerkezet: keresőmarketing szempontjából sem elhanyagolható az oldal szerkezete

  • Meta tag: az oldal címe és leírásai nem elhanyagolható tényezők

  • Tartalom elemzés: a tartalom mennyisége és minősége az egyik legfontosabb szempont amivel előre lehet kerülni a keresőkben

  • Link népszerűség állapota: eddig hány és milyen minőségű link mutat az oldalára

  • Hány oldalt lát a Google? Milyen rangot adott nekik?

  • Fontos kulcsszavakra hol áll az oldal?

  • HTML programozás minősége: szükséges e technikai optimalizálása az oldalnak

  • URL címek keresőbarátsága

  • Oldalfrissítések gyakorisága

Miért velünk? A további közös munka lesz könnyebb

Honlap elemzés munkánk feltárja honlapjának az alapvető paramétereit keresőmarketing szempontból. A keresőmarketing stratégia kialakításához nagy segítséget ad, amikor mi végezzük az elemzést is, így minden tényezővel tisztában leszünk.

Személyes konzultáció során meghatározzuk a teendőket és megjelöljük a legfontosabb üzleti célokat. Együtt, hogy Ön is értse mit miért optimalizálunk.

Fizetett PPC hirdetes

A fizetett kattintás alapú hirdetés előnye, hogy csak akkor fizetünk, ha ténylegesen látogató érkezik honlapunkra. Legelterjedtebb az Google AdWords hirdetés.

Segítünk a kampányok felállításában és akár a hosszútávú felügyelet biztosításában is.

Miben segíthetünk?

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport