Keresőmarketing munka menete

A jelenlegi állapot felmérése

  • Statisztika elemzése

    Kulcsszópozíciók meghatározása

    Konkurencia jelenléte

    Saját jelenlét meghatározása

    Önök részéről: az eddigi statisztikára, a kulcsszólistára, főbb konkurensek domainnevére.

Struktúra, és keresőoptimalizálás előkészítése

  • Kulcsszólista meghatározása

    Kiemelt kulcsszavak meghatározása

    A kulcsszólista és az igények összehangolásával az oldal struktúrájának meghatározása

    Önök részéről: az összeállított kulcsszólista alapján közösen kell felállítanunk a honlap struktúráját.

A tartalom kialakítása

  • A struktúra figyelembevételével az oldal kép és szöveges tartalmának összeállítása, a megírás segítése, és a szövegek keresők szempontjából történő ellenőrzése

    Az egyes oldalak láthatatlan elemeinek kialakítása, a tartalom alapján történő megírása (képaláírások, meta elemek, oldalcímek)

    Belső link struktúra kialakítása (a szövegben elhelyezett linkek célja kettős. Egyrészt a látogatók sokkal jobban navigálhatnak, ezáltal megnő az oldalon töltött idő, másrészt a keresők szempontjából is előnyös)

    Önök részéről: a szöveges tartalom megírására van szükség, a többi elemet kialakítjuk mi.

Az oldal elkészítése

  • Az oldalt a meglévő optimalizálási paramétereknek megfelelően elkészítjük, és feltöltjük tartalommal. Az oldal saját adminisztrációs felülettel rendelkezik, amin kezelni lehet a tartalmat, az oldal funkcióit. Az oldal megfelel az elvárt keresőoptimalizálás igényeinek.

    Hírlevélrendszer telepítése. A rendszer képes csoportokat kezelni, hírlevélsorozatokat automatikusan kiküldeni, és különböző statisztikákat kezel az olvasottságról.

    Önök részéről: a feltöltött tartalom átnézésére van szükség. Az észlelt hibákat javítjuk.

Linképítés

  • Keresőkbe, katalógusokba való linkajánlás

    Konkurencia melletti megjelenés elérése (a jelenlétfelmérés alapján, ahol lehetőség van melléjük kerülni. Levelek írása, kapcsolatfelvétel, stb.)

    Partnerkapcsolatok kiépítése

    Önök részéről: ha vannak olyan partnerek, akikkel létrejöhet linkcsere, vagy tudnak olyan helyet ahol meg lehet jelenni, akkor annak a jelzése.

Az eredmény vizsgálata

  • Az optimalizálási eredmény vizsgálata, a kulcsszó pozíciók erősítése

    Látogatói viselkedés vizsgálata

    A tapasztalatok alapján az orvosolandó elemek fejlesztése

    Új cikkek, elemek felvitele, a hatékonyság növelésére, keresőkben lévő pozícióért

    Önök részéről: a találkozók alkalmával közösen gondolkozva tesszük meg a javításokat.

Folyamatos növekedés, fenntartás

  • Kampányok futtatása

    Hírlevél adatbázis duzzasztása

    Statisztika elemzése, az adatok alapján még módosításokkal jobb eredmények elérése

    Új cikkek, hírek feltöltése

    Önök részéről: az új cikkekről való gondoskodás.

Kampány menedzsment

Kattintás alapú hirdetéseinek költsége attól függ, mennyire foglalkozunk velük. Leszűrhetjük a fölösleges megjelenéseket, és arra koncentrálhatunk, hogy a reklámok segítségével minél hatékonyabban follyanak be a megrendelések.

Segítünk minden hónapban!

Kampány menedzsment szolgáltatásunkkal minden hónapban fejlesztünk AdWords hirdetésein. Kérdezze szakértőnket!

Google Ads

A Google AdWords hirdetés ott, és akkor jelenik meg, amikor arra a látogató kíváncsi. Ez azt jelenti, hogy a költségek is drasztikusan csökkennek, amikor a hirdetéseket hatékonyan használjuk.

Kialakítjuk és kezeljük kampányait, így segítjük, hogy több ügyfelet szerezzen.

Bővebben az AdWords hirdetésekről hivatalos honlapjukon olvashat, vagy kérdezze szakértőnket.

Kialakítjuk Önnek

Honlapja, és üzleti céljai függvényében elkészítjük, és kialakítjuk AdWords hirdetési felületét, megtervezzük kampányait. Előnye, hogy kialakítás közben olyan fiókja lesz, ami költséghatékonyabban költi a pénzt, mint egy szedett-vedett felület. Később kampánymenedzsment szolgáltatásunkkal még olcsóbbá tesszük Önnek a látogatószerzést!




Ügyfélközpont

Ügyfélkezelő fiókkal rendelkezünk, ahonnan könnyen felügyeljük és módosítjuk kampányait.

Értéknövelt tartalom a honlapon

Az értéknövelt tartalom üzleti célja a honlapon, hogy több látogatót hozzon, és olyan látogatói élményt adjon, ami valamilyen igény kielégítésén keresztül bizalomhoz, majd vásárláshoz vezet.

értéknövelt tartalomMilyen értéknövelt tartalmakat érdemes megjeleníteni?

  • Termékleírások

  • Alkalmazások (pl.: díjkalkulátor, )

  • Tudásanyag (pl.: tanácsok a szolgáltatás témájában, felhasználási javaslata termékünknek)

  • Hírek

  • Interaktív anyagok (pl.: hang, video)

Keresőbarát szövegírás felügyelet

A keresőbarát szövegírás felügyelet megoldás Önnek, amennyiben Ön szeretné megírni honlapja szövegét, mi csak irányítjuk, felügyeljük a folyamatot.

szövegírás felügyeletA keresőoptimalizált szövegírás egy bonyolult folyamat, sok szempontot kell a szövegírás közben figyelembe venni, ezért könnyebség, ha összerakjuk amink van. Az Ön területén való szakértelmét és a mi keresőmarketing tudásunkat egyesítve készítjük tartalmait.

Miben segítünk szövegírás során?

  • Meghatározzuk milyen aloldalak szükségesek a honlapon

  • Összeszedjük egy-egy oldal kulcsszavait, hogy az alapján írhassa meg szövegeit

  • Ellenőrizzük az oldal kulcsszósűrűségét, hogy se sok, se kevés szókapcsolat legyen az adott felületen.

Amennyiben szeretné igénybevenni keresőbarát szövegírás felügyelet szolgáltatásunkat, vegye fel velünk a kapcsolatot.

 

Folyamatos munka

Nem elég néha írni valamit. A folyamatosan frissülő tartalommal segítünk egyre több látogatót szerezni.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport