Keresőmarketing munka menete

A jelenlegi állapot felmérése

  • Statisztika elemzése

    Kulcsszópozíciók meghatározása

    Konkurencia jelenléte

    Saját jelenlét meghatározása

    Önök részéről: az eddigi statisztikára, a kulcsszólistára, főbb konkurensek domainnevére.

Struktúra, és keresőoptimalizálás előkészítése

  • Kulcsszólista meghatározása

    Kiemelt kulcsszavak meghatározása

    A kulcsszólista és az igények összehangolásával az oldal struktúrájának meghatározása

    Önök részéről: az összeállított kulcsszólista alapján közösen kell felállítanunk a honlap struktúráját.

A tartalom kialakítása

  • A struktúra figyelembevételével az oldal kép és szöveges tartalmának összeállítása, a megírás segítése, és a szövegek keresők szempontjából történő ellenőrzése

    Az egyes oldalak láthatatlan elemeinek kialakítása, a tartalom alapján történő megírása (képaláírások, meta elemek, oldalcímek)

    Belső link struktúra kialakítása (a szövegben elhelyezett linkek célja kettős. Egyrészt a látogatók sokkal jobban navigálhatnak, ezáltal megnő az oldalon töltött idő, másrészt a keresők szempontjából is előnyös)

    Önök részéről: a szöveges tartalom megírására van szükség, a többi elemet kialakítjuk mi.

Az oldal elkészítése

  • Az oldalt a meglévő optimalizálási paramétereknek megfelelően elkészítjük, és feltöltjük tartalommal. Az oldal saját adminisztrációs felülettel rendelkezik, amin kezelni lehet a tartalmat, az oldal funkcióit. Az oldal megfelel az elvárt keresőoptimalizálás igényeinek.

    Hírlevélrendszer telepítése. A rendszer képes csoportokat kezelni, hírlevélsorozatokat automatikusan kiküldeni, és különböző statisztikákat kezel az olvasottságról.

    Önök részéről: a feltöltött tartalom átnézésére van szükség. Az észlelt hibákat javítjuk.

Linképítés

  • Keresőkbe, katalógusokba való linkajánlás

    Konkurencia melletti megjelenés elérése (a jelenlétfelmérés alapján, ahol lehetőség van melléjük kerülni. Levelek írása, kapcsolatfelvétel, stb.)

    Partnerkapcsolatok kiépítése

    Önök részéről: ha vannak olyan partnerek, akikkel létrejöhet linkcsere, vagy tudnak olyan helyet ahol meg lehet jelenni, akkor annak a jelzése.

Az eredmény vizsgálata

  • Az optimalizálási eredmény vizsgálata, a kulcsszó pozíciók erősítése

    Látogatói viselkedés vizsgálata

    A tapasztalatok alapján az orvosolandó elemek fejlesztése

    Új cikkek, elemek felvitele, a hatékonyság növelésére, keresőkben lévő pozícióért

    Önök részéről: a találkozók alkalmával közösen gondolkozva tesszük meg a javításokat.

Folyamatos növekedés, fenntartás

  • Kampányok futtatása

    Hírlevél adatbázis duzzasztása

    Statisztika elemzése, az adatok alapján még módosításokkal jobb eredmények elérése

    Új cikkek, hírek feltöltése

    Önök részéről: az új cikkekről való gondoskodás.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport