Keresőmarketing munka menete
A jelenlegi állapot felmérése
-
Statisztika elemzése
Kulcsszópozíciók meghatározása
Konkurencia jelenléte
Saját jelenlét meghatározása
Önök részéről: az eddigi statisztikára, a kulcsszólistára, főbb konkurensek domainnevére.
Struktúra, és keresőoptimalizálás előkészítése
-
Kulcsszólista meghatározása
Kiemelt kulcsszavak meghatározása
A kulcsszólista és az igények összehangolásával az oldal struktúrájának meghatározása
Önök részéről: az összeállított kulcsszólista alapján közösen kell felállítanunk a honlap struktúráját.
A tartalom kialakítása
-
A struktúra figyelembevételével az oldal kép és szöveges tartalmának összeállítása, a megírás segítése, és a szövegek keresők szempontjából történő ellenőrzése
Az egyes oldalak láthatatlan elemeinek kialakítása, a tartalom alapján történő megírása (képaláírások, meta elemek, oldalcímek)
Belső link struktúra kialakítása (a szövegben elhelyezett linkek célja kettős. Egyrészt a látogatók sokkal jobban navigálhatnak, ezáltal megnő az oldalon töltött idő, másrészt a keresők szempontjából is előnyös)
Önök részéről: a szöveges tartalom megírására van szükség, a többi elemet kialakítjuk mi.
Az oldal elkészítése
-
Az oldalt a meglévő optimalizálási paramétereknek megfelelően elkészítjük, és feltöltjük tartalommal. Az oldal saját adminisztrációs felülettel rendelkezik, amin kezelni lehet a tartalmat, az oldal funkcióit. Az oldal megfelel az elvárt keresőoptimalizálás igényeinek.
Hírlevélrendszer telepítése. A rendszer képes csoportokat kezelni, hírlevélsorozatokat automatikusan kiküldeni, és különböző statisztikákat kezel az olvasottságról.
Önök részéről: a feltöltött tartalom átnézésére van szükség. Az észlelt hibákat javítjuk.
Linképítés
-
Keresőkbe, katalógusokba való linkajánlás
Konkurencia melletti megjelenés elérése (a jelenlétfelmérés alapján, ahol lehetőség van melléjük kerülni. Levelek írása, kapcsolatfelvétel, stb.)
Partnerkapcsolatok kiépítése
Önök részéről: ha vannak olyan partnerek, akikkel létrejöhet linkcsere, vagy tudnak olyan helyet ahol meg lehet jelenni, akkor annak a jelzése.
Az eredmény vizsgálata
-
Az optimalizálási eredmény vizsgálata, a kulcsszó pozíciók erősítése
Látogatói viselkedés vizsgálata
A tapasztalatok alapján az orvosolandó elemek fejlesztése
Új cikkek, elemek felvitele, a hatékonyság növelésére, keresőkben lévő pozícióért
Önök részéről: a találkozók alkalmával közösen gondolkozva tesszük meg a javításokat.
Folyamatos növekedés, fenntartás
-
Kampányok futtatása
Hírlevél adatbázis duzzasztása
Statisztika elemzése, az adatok alapján még módosításokkal jobb eredmények elérése
Új cikkek, hírek feltöltése
Önök részéről: az új cikkekről való gondoskodás.