Első honlaptervezés cége számára.
Kezdjük el!

Első honlapja tervezése előtt nem csak a menüpontokat, és tartalmat kell átgondolnia. A honlaptervezés összetett marketing feladattá nőheti ki magát, ezért nem árt biztos alapokkal, megfelelő háttértudással indítania. Egy rossz alap később a munka újrakezését is eredményezheti.
A ProSign összeszedi Önnek a kezdeti tudnivalókat, hogy a honlaptervezés eredményes lehessen!

Mivel kezdje a honlaptervezést indítás előtt?

1. Az alapvető tudás megszerzése

honlaptervezésKönnyebb a munka, ha Ön is tudja mit akar, mik a céljai. Mindez előtt azonban birtokában kell lennie annak, miket lehet megtenni, honlaptervezés során milyen eszközökkel élhet. Egyrészt biztosabb lehet abban, milyen eredményeket érhet el honlaptervezés során, másrészt nem tudja senki kihasználni szakmai képzetlenségét.
A Prosign segít az alapvető tudások megszerzésében. Mindezt személyesen, illetve internetes anyagaink segítségével tesszük:

  • Ingyenes honlaptervezés cikkekkel

  • Érdekes hírlevéllel

  • Blogban

2. Mi a honlap célja?

Bemutatkozás? Értékesítés? Termékbemutatás? Ügyfélszerzés? Bármi legyen is a célja, fölösleges funkciók honlapra vitele gátolni fogja elérésében. Ezért érdemes már előre jól átgondolni, mit és hol kíván megjeleníteni, akar-e például hírlevél, blog vagy egyéb kiegészítéseket. Honlaptervezés előtt és közben is segítünk átgondolni és tanácsot adunk, milyen célhoz milyen funkció, és aztán milyen eredmény párosul.
Tapasztalatunk alapján nem ajánlunk rosszul teljesítő rendszereket, viszont kreatívan kiegészítjük elgondolásait, máshol már kipróbált honlaptervezés megoldásokkal. Így visszük az üzleti célt a megjelenése mögé!

3. Tartalmak, és szerkezet megadása, a honlapszerkesztés

Az oldal tartalma és szerkezetének kialakítása a látogató közérzetéből és a keresőmotorok jobb besorolásra való ösztönzésének kompromisszumaiból, és az Ön elképzeléseiből állnak. Vannak adott (a termék, cég, vagy szolgáltatáshoz nélkülözhetetlen), és hozzáadott értékű tartalmak (az oldal különlegességéhez, látogatói élményhez, keresőoptimalizáláshoz hozzájárulóak).
Honlapszerkesztésnek hívják, amikor a honlapkészítés előtt a célok, elemzések figyelembevételével kialakul a menüszerkezet tartalom és kiegészítők egysége. Honlapszerkesztés témájáról többet is írtunk.
Segítünk szövegeit honlaptervezés közben úgy tagolni, hogy látogatói elolvassák, és tanácsokat adunk a szövegek megírásában is.

4. Maga a honlaptervezés

A honlapszerkezet, a tartalom, a látogatók vezetésének elgondolása mind belekerül a honlap tervébe, tükröződni fog a megjelenésben, hogy megfelelően motiválhassa látogatóját. A terv rengeteg tapasztalat, és tanulmány alapján készül el, minden képnek és szónak funkciója lesz. Az oldal kivitelezése ugyancsak a szigorú webes követelmények alapján készül.
A honlapkészítők közötti alapvető különbség, ki mennyire tudja a marketing célokat, és a funkciókat kialakítani.

5. Utómunkák

A honlaptervezés után nem tanácsos magára hagyni honlapját. Építsen bizalmat, előzze meg konkurenciáját, és legyen ismert! Honlapja látogatóiból egyre több vásárlót, visszatérő ügyfelet tud alakítani. A tudatos honlaptervezés elérhetővé teszi, hogy hatékonyan használja ki a lehetőségeket! Megmutatjuk az utat, csak végig kell mennie rajta! (kulcsszavakra első, látogatóbarát, gyors, szemrevaló)
Honlap karbantartásával, és marketing tevékenységekkel érheti el az első, majd a sorozatos eredményeket. Támogatjuk az új funkciókat, és frissítjük honlapjának tartalmát.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport