Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz



Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

  • Vélemények alapjai - hamarosan
  • Kutatási eredmények - hamarosan
  • Vélemények gyűjtésének módjai - hamarosan

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz


  • Az említés alapjai - hamarosan
  • NAP adatok helyrerakása - hamarosan
  • Említés építése - hamarosan


Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Nyitvatartási idő hozzáadása és beállítása

Hogyan kezelheted a nyitvatartási idődet a Google Cégprofilon? Nem is gondolnád, milyen fontos adatok ezek és hány betérő vásárlótól eshetsz el emiatt!

Képzeld el a szituációt.

Kutyatulajdonos vagy – a jófiúnak jutifalatok kellenek. Megnézed az állatkereskedés Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) listáját, amely szerint nyitva van. Átmész a városon jutifalatokért, de kiderül, hogy az állatkereskedés ZÁRVA van.

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Hogyan válasszuk ki a helyes Google Cégprofil kategóriákat? A megfelelő elsődleges és másodlagos Google Cégprofil (korábban Google Cégem) kategóriák kiválasztása erősítheti a helyi keresési rangsorolásodat. De számos kategória közül választhatunk, és új kategóriák folyamatosan kerülnek hozzáadásra, míg a régieket eltávolítják, ezért ez a folyamat nem olyan egyszerű, mint elsőre látszik.

Google Cégprofil leírás elkészítése útmutató

Google Cégprofil leírás elkészítése

Hogyan írjunk leírást a Google Cégprofilhoz? A leírási funkció a Google Cégprofilon belül (korábban Google Cégem) minden helyi vállalkozási listázás kulcseleme, mivel tájékoztatja a kereső felhasználót az üzletről és az általa kínált termékekről vagy szolgáltatásokról. Ebben a modulban azt tanuljuk meg, hogyan készítheted el a Cégprofil leírásodat.

Google Cégprofil konverziós tényezők

Google Cégprofil konverziós tényezők

Miért választják az emberek a szolgáltatásodat, miután megtekintették a Google Üzleti Profilodat?

Sok lehetséges ok van erre. Nézzük meg az összes Google Cégprofil funkciót, amely befolyásolhatja a Google Üzleti Profilok konverziós arányait. Minden olyan dolog, amit figyelembe szeretnél venni, ha Google Üzleti Profil Auditot végzel.

Google Gégprofil optimalizálás

Hogyan optimalizáljuk a Google Üzleti Profilt? Mindent összeszedtem ebben a tudástár blokkban!

Miután a Google Cégprofil (korábban Google Cégem) beállításra került, ellenőrizve és kiegészítve vállalkozásának információival, meg akarja kezdeni a listázásának optimalizálását. Ez elengedhetetlen, ha javítani szeretné a Google Cégprofil (GBP) listázásának esélyeit a releváns helyi keresési eredmények szempontjából. Valójában ezt a helyi SEO ellenőrzőlistájának kiemelt prioritású feladatának kell tekinteni.

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

A Google saját szavaival, a Google Cégrofil (korábban Google Cégem) több, mint egy egyszerű üzleti listázás.

Az ingyenes profil lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy könnyedén kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel a Google Keresés és Térkép alkalmazásokon keresztül, és gyakorlatilag elengedhetetlen, ha online forrásból új ügyfeleket szeretnél hozni fizikai vállalkozásodba.

Google Cégprofil szerkesztése

A Google Cégprofilod (korábban Google Cégem) információjának pontosan és naprakészen tartása segít a vásárlóknak és a Google-nek egyaránt.

Ahogyan a weboldaladat, úgy a cégprofilodat is aktívan kezelni és optimalizálni akarod, hogy a vásárlóidat tájékoztatni tudd minden változásról vagy frissítésről a vállalkozásodban. És hogy esélyt adj neki arra, hogy potenciális vásárlókból érdeklődőkké és ideálisan vállalkozásod hosszú távú vásárlóivá váljanak!

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport