Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz



Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

  • Vélemények alapjai - hamarosan
  • Kutatási eredmények - hamarosan
  • Vélemények gyűjtésének módjai - hamarosan

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz


  • Az említés alapjai - hamarosan
  • NAP adatok helyrerakása - hamarosan
  • Említés építése - hamarosan


Google Cégprofil

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Legteljesebb Google Üzleti Profil Útmutató

Mint egy helyi vállalkozás tulajdonosa, vagy egy olyan marketingessel, aki helyi ügyfelekkel dolgozik, valószínűleg már tisztában vagy a Google Üzleti Profil (korábban ismert mint Google My Business) jelentőségével.

Lokális keresőoptimalizálás: Hogyan kerülj előrébb a lokális keresésekben

Ha egy helyi vállalkozást üzemeltetsz és nem foglalkozol a webes jelenléted optimalizálásával, akkor valószínűleg nehezen fogsz észrevehetővé válni az interneten. Ez azt jelenti, hogy potenciálisan rengeteg vásárlót vagy ügyfelet veszíthetsz el. És persze, ami a te veszteséged, az valaki más nyeresége lesz.

Helyi keresőoptimalizálási rangsorolási tényezők 2023

A Google algoritmusának helyi keresési eredmények rangsorolására vonatkozó eljárása számos különböző jelzésen alapszik, így nehéz lehet tudni, mely területekre kell koncentrálni. Ahhoz, hogy egy helyi vállalkozás jól rangsoroljon a releváns keresési kifejezések alapján, fontos odafigyelni a helyi SEO rangsor tényezők számos aspektusára.

Ahogyan egyre több helyi vállalkozás felismeri a SEO fontosságát, természetesen egyre nehezebb lesz jól rangsorolni a keresőmotorok eredményoldalain (SERP-eken). Ahogy a keresési siker felé törekvés egyre versenyképesebbé válik, annál értékesebbé válik a SERP-eken való dominancia megértése.

A Google helyi keresési algoritmusának megértése

A helyi keresési rangsorolás egyre nehezebb lesz napról napra. Miért? A verseny miatt. A Google helyi algoritmusa folyamatosan frissül, hogy a keresési eredmények a lehető legjobban illeszkedjenek a felhasználók keresési szándékához.

SEO szakértőként és digitális marketingszakemberekként tudatában kell lennünk ezeknek a frissítéseknek, és képesnek kell lennünk gyorsan változtatni vagy módosítani a stratégiánkat az algoritmusnak megfelelően. Ha nem tesszük, egy szempillantás alatt elveszíthetjük a helyi keresési láthatóságunkat. Ez a haladó szintű útmutató, amely segít megérteni a helyi keresési algoritmust, bemutatja a három fő rangsorolási pillért, így te, mint én is, lépést tarthatsz a versenytársakkal és tudni fogod, mire kell figyelni.

Térkép és térképes kereső

Google Térkép és Térképes Kereső felfedezése

A Google eszközei különböző dolgokra lettek tervezve, de két termékük szinte azonosnak tűnhet: a Google térképes kereső (Google Local Finder) és a Google Térkép (Google Maps).

Mindkettő helyi üzleti információkat szolgáltat, ami felveti a kérdést—miben különböznek és mikor kedvez egy keresés az egyik eszköznek a másikkal szemben?

Google Helyi Csomag

Google Helyi Csomag (Local Pack): Mi az és Hogyan Működik?

Az elmúlt évtizedben egyre fontosabbá vált a helyi vállalkozók számára, hogy kialakítsák és növeljék online jelenlétüket. Ennek fő oka az, hogy az online márkaismertség építése gyorsan növelheti az offline világban történő eladásokat.

Az egyik legjobb módja annak, hogy egy vállalkozás észrevegyék és előnyt szerezzen versenytársaival szemben, ha szerepel a Google Helyi Csomagban.

Kulcsfontosságú helyi keresőoptimalizálás felületek

Kulcsfontosságú helyi keresőoptimalizálás felületek

Ha már olvastál néhány cikket a helyi keresési eredmények javításáról, akkor biztosan felbukkant náhány hely, ami már ismerősen cseng. A Google Cégprofil, céges adatbázisok (pl. Aranyoldalak, Cylex, Ittlakunk), Analytics, Facebook ilyen platformok, melyek fontos elemei lesznek helyi előretörésed útján.

Miért fontosak ezek a helyek? Mindegyik segíti/befolyásolja a helyi keresések rangsorát, illetve már maga a platform is hozhat vásárlókat az üzletedbe. Rendszeresen kell tehát használnod őket miközben a lokális keresőoptimalizálással fejleszted omline jelenléted.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport