Image

Helyi online marketing tudástár

Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.

Tanulási modulok

Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató

A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.

A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.

Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.

A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.

Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.

A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.

A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.

Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!

Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Cégprofil kategóriák kiválasztása

Hogyan válasszuk ki a helyes Google Cégprofil kategóriákat? A megfelelő elsődleges és másodlagos Google Cégprofil (korábban Google Cégem) kategóriák kiválasztása erősítheti a helyi keresési rangsorolásodat. De számos kategória közül választhatunk, és új kategóriák folyamatosan kerülnek hozzáadásra, míg a régieket eltávolítják, ezért ez a folyamat nem olyan egyszerű, mint elsőre látszik.

Google Cégprofil leírás elkészítése útmutató

Google Cégprofil leírás elkészítése

Hogyan írjunk leírást a Google Cégprofilhoz? A leírási funkció a Google Cégprofilon belül (korábban Google Cégem) minden helyi vállalkozási listázás kulcseleme, mivel tájékoztatja a kereső felhasználót az üzletről és az általa kínált termékekről vagy szolgáltatásokról. Ebben a modulban azt tanuljuk meg, hogyan készítheted el a Cégprofil leírásodat.

Google Cégprofil konverziós tényezők

Google Cégprofil konverziós tényezők

Miért választják az emberek a szolgáltatásodat, miután megtekintették a Google Üzleti Profilodat?

Sok lehetséges ok van erre. Nézzük meg az összes Google Cégprofil funkciót, amely befolyásolhatja a Google Üzleti Profilok konverziós arányait. Minden olyan dolog, amit figyelembe szeretnél venni, ha Google Üzleti Profil Auditot végzel.

Google Gégprofil optimalizálás

Hogyan optimalizáljuk a Google Üzleti Profilt? Mindent összeszedtem ebben a tudástár blokkban!

Miután a Google Cégprofil (korábban Google Cégem) beállításra került, ellenőrizve és kiegészítve vállalkozásának információival, meg akarja kezdeni a listázásának optimalizálását. Ez elengedhetetlen, ha javítani szeretné a Google Cégprofil (GBP) listázásának esélyeit a releváns helyi keresési eredmények szempontjából. Valójában ezt a helyi SEO ellenőrzőlistájának kiemelt prioritású feladatának kell tekinteni.

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

Szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozás a Google Cégprofilban

A Google saját szavaival, a Google Cégrofil (korábban Google Cégem) több, mint egy egyszerű üzleti listázás.

Az ingyenes profil lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy könnyedén kapcsolatba lépjenek az ügyfelekkel a Google Keresés és Térkép alkalmazásokon keresztül, és gyakorlatilag elengedhetetlen, ha online forrásból új ügyfeleket szeretnél hozni fizikai vállalkozásodba.

Google Cégprofil szerkesztése útmutató

Google Cégprofil szerkesztése

A Google Cégprofilod (korábban Google Cégem) információjának pontosan és naprakészen tartása segít a vásárlóknak és a Google-nek egyaránt.

Ahogyan a weboldaladat, úgy a cégprofilodat is aktívan kezelni és optimalizálni akarod, hogy a vásárlóidat tájékoztatni tudd minden változásról vagy frissítésről a vállalkozásodban. És hogy esélyt adj neki arra, hogy potenciális vásárlókból érdeklődőkké és ideálisan vállalkozásod hosszú távú vásárlóivá váljanak!

Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés

Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés

A Google Cégprofilok (korábban Google Cégem) kezelése egy több helyszínnel rendelkező vállalat számára sokkal bonyolultabbnak tűnhet, mint az egyetlen helyszínnel rendelkező listázások kezelése. Szerencsére a Google folyamatosan bővíti a funkciókat és támogatást nyújt vállalati márkáknak és ügynökségeknek, ezzel segítve a több helyszínnel rendelkező vállalatokat a GBP listázásokban.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport