Image

Helyi marketing teljes tudástár


Minden, amit a Lokális Online Marketingről tudnod kell!


 
 








 


Tanulási modulok

Válassz a következő modulok közül és tegyél szert tudásra az egyes témákban.

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató
Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz



Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

  • Vélemények alapjai - hamarosan
  • Kutatási eredmények - hamarosan
  • Vélemények gyűjtésének módjai - hamarosan

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz


  • Az említés alapjai - hamarosan
  • NAP adatok helyrerakása - hamarosan
  • Említés építése - hamarosan


Több helyszínes Google Cégprofil hitelesítés

A Google Cégprofilok (korábban ismert mint Google Cégem) kezelése egy több helyszínnel rendelkező vállalat számára sokkal bonyolultabbnak tűnhet, mint az egyetlen helyszínnel rendelkező listázások kezelése. Szerencsére a Google folyamatosan bővíti a funkciókat és támogatást nyújt vállalati márkáknak és ügynökségeknek, ezzel segítve a több helyszínnel rendelkező vállalatokat a GBP listázásokban.

A Google Cégprofil előnyei

A Google évente tucatnyi új terméket és eszközt fejleszt, így természetes, hogy néhány megmarad, míg mások nem lépik túl a béta szakaszt. A Google Cégprofil (korábban Google Cégem néven ismert) az egyik sikersztori. Sőt, annyira, hogy "kötelező" státuszba került minden helyi vállalkozás számára, amely ki szeretne emelkedni a helyi keresési eredményekben.

Mi az a Google Cégprofil?

Valaha is elgondolkodtál azon, hogy a Google hogyan tudja megmutatni neked egy üzletet vagy szolgáltatást a közeledben, még akkor is, ha nem adsz hozzá 'a közelemben' kifejezést a keresésedhez?

Bevezetés a Google Cégprofil világába

Mielőtt kihasználhatnád a Google Cégprofil (korábban ismert mint Google Cégem) adta előnyöket a helyi marketing stratégiádban, először is meg kell értened, pontosan mi is ez, és miért olyan fontos.

Lokális keresőoptimalizálás jelentés készítése

Lokális SEO jelentések létrehozása, amelyeket a fizikai boltokkal rendelkező ügyfelek megértenek és számukra is relevánsak, nem egyszerű, de fontos feladat. Itt jönnek képbe a lokális SEO eszközök, amelyek megkönnyítik a munkát. Ez a tananyag helyi keresőmarketing ügynökségeknek szól, hogy könnyebben dolgozhassanak a helyi vállalkozásokkal.

Lokális SEO audit

Egy lokális SEO audit feladat elvégzése után nyugodt lehetsz, hogy mindent megtettél annak érdekében, hogy a helyi forgalom számára a lehető legláthatóbb legyél. Emellett lehetőséget ad arra is, hogy azonosítsd és orvosold azokat az alapvető problémákat, amelyek könnyebbé teszik versenytársaid számára, hogy megelőzzenek a helyi keresésben.

 

A mai fogyasztók számára természetes, hogy a Google-hoz fordulnak, amikor helyi üzletről, szolgáltatásról vagy termékről van szó.

Lokális keresőoptimalizálás szolgáltatások, amelyek eredményeket hoznak

Egy eredményközpontú helyi SEO-kampány lefolytatása időigényes folyamat lehet a megvalósítandó feladatok nagy száma miatt, összeszedtem milyen szolgáltatásokra lesz szükséged. Egy igazán hatékony stratégia könnyen tartalmazhat egy tucatnyi vagy annál is több taktikát. A legtöbbet konzisztens módon és legjobb gyakorlatok szerint kell végrehajtani, ami azt is jelenti, hogy időt kell szakítanod a helyi SEO megismerésére és az algoritmus-frissítések követésére.

Lokális Facebook csoport

Lokális marketing facebook csoport