Helyi SEO előnyei

A helyi SEO előnyei

Ha egy helyi vállalkozó vagy, lehet, hogy úgy érzed, nincs értelme időt és pénzt befektetni a Google jelenléted optimalizálásába, ha olyan nagyvállalatokkal kell versenyezned, mint a Booking és az Alza a legfelső helyezésekért. Ez igaz lehet a fő organikus listázásokra, de nem a helyi keresésre.

Akár fizikai boltod van, akár egy adott földrajzi területen működsz, a helyi SEO lehetővé teszi, hogy jobban kapcsolódj az emberekhez a környékeden, városodban. Ez fontos, tekintettel arra, hogy a fogyasztók 81%-a most fordul a Google-hoz a helyi vállalkozások értékeléséhez.

  1. A helyi SEO előnyei:
  2. Ezért Fontos a Helyi SEO
  3. A helyi keresőoptimalizálás 10 előnye
    1. 1. Jobb online láthatóság
    2. 2. Több betérő vevő az üzletbe
    3. 3. Kihasználni a helyi vásárlási robbanást
    4. 4. Célzott webes forgalom
    5. 5. Több hívás és látogatás a Térkép használóitól
    6. 6. Gondolatvezérség pozíciójának megalapozása
    7. 7. Megnövelt bizalom szint
    8. 8. Több eladás
    9. 9. Javuló konverziós arányok
    10. 10. Versenyképesebbé válik az üzleti vállalkozásod

A helyi SEO előnyei:

  • Jobb online láthatóság: A helyi SEO tevékenység, mint a hivatkozások és linképítés, növeli online láthatóságodat, így az új ügyfelek könnyebben felfedezik vállalkozásodat.

  • Több látogató az üzletben: A nagyobb helyi láthatóság több látogatót hoz boltodba.

  • Hasznosítsd a helyi vásárlási lázat: A COVID után a fogyasztók több mint felének most már előnyben részesíti a helyi boltokat és támogatja a kisebb márkákat. A helyi SEO versenybe hoz téged az új üzleti lehetőségekért.

  • Cézott webes forgalom: Oldalad optimalizálása a helyi kereséshez célzottabb forgalmat hoz webhelyedre, amely több vezetékhez, feliratkozáshoz, regisztrációhoz és eladáshoz vezethet.

  • Több hívás: A Google Business Profile optimalizálása növelheti a Google Térképen való láthatóságot. Ez több híváshoz és több személyes látogatáshoz vezethet.

  • Szakértő vezetőség: A tartalommarketing segít neked a szakértői cégvezetés pozíciójának kialakításában és szakértővé válásában a területeden.

  • Megnövelt bizalom szint: A hírnévkezelés növeli üzletedbe vetett a bizalmat.

  • Több eladás: Az ismert, hogy a fogyasztók online véleményeket használnak a döntéshozatalban, amikor helyi vállalkozást választanak.

  • Jobb konverziós arány: A webhely optimalizálása növelheti a konverziós arányt, ami több kapcsolatfelvételhez, telefonhíváshoz, e-mail feliratkozáshoz vagy eladáshoz vezet.

  • Versenyképesebb: A helyi SEO versenyképesebbé tesz téged, mivel arra ösztönöz, hogy tanulmányozd, mit csinálnak jól versenytársaid, és milyen taktikák működnek számukra, hogy beépíthesd saját megközelítésedbe.

 

Ezért Fontos a Helyi SEO

Képzeld el, hogy egy kávézó vagy Budapesten, a belváros szívében. Egy turista vagy helyi lakos, aki aktívan keres a 'kávézó Budapest belváros' kifejezésre, az ideális vevőd lehet. Azonban az organikus keresési eredményeket nagy láncok és ismert márkák dominálják. Emiatt nehéz versenyezni és elképzelni, hogy hogyan találna rád.

Ha azonban helyi SEO-t alkalmazol, akkor lehetőséged van arra, hogy a keresési eredmények tetején jelenj meg, és a helyi csomagban is látható legyen az üzleted, olyan információkkal, mint nyitvatartási idő, telefonszám és helyszín, egy kép, és az ötcsillagos értékeléseid. A potenciális vevő láthatja, hogy közel vagy, minőségi kávét és szolgáltatást kínálsz, és könnyedén tervezhet egy látogatást vagy hívást hozzád. Így már van esélyed arra, hogy új ügyfeleket szerezz és eladásokat generálj.

A helyi keresőoptimalizálás 10 előnye

1. Jobb online láthatóság

A helyi SEO-val kapcsolatos tevékenységek nemcsak a helyi keresési eredményekben való láthatóságodat javíthatják, hanem általában is segíthetnek az online jelenléted növelésében.

Például a hivatkozásépítés a helyi SEO alapja. Ez magában foglalja vállalkozásod nevének, fizikai címének (ideálisan irányítószámmal) és telefonszámának említését könyvtári listázásokon, közösségi média profilokon és online értékelési platformokon keresztül.

Mivel ezt minél több helyen végezheted el, könnyebb vállalkozásodnak megtalálni a megfelelő embereket (azokat, akik a helyi területükön érdeklődnek a termék vagy szolgáltatás iránt) a megfelelő időben (amikor aktívan keresnek olyan vállalkozást, mint a tiéd). Ha például New York állam északi részén működtetsz egy B&B-t, akkor egy TripAdvisor NAP segíthet az érdeklődő vendégeknek megtalálni és foglalni nálad.

2. Több betérő vevő az üzletbe

A nagyobb helyi láthatóság segíthet több vásárlót bevonzani fizikai üzletedbe, legyen az kávézó, tisztító vagy barkácsbolt. Ha nagy mértékben fektettél be szakosodott eszközökbe, innovatív teret alakítottál ki, vagy fizikai helyszínnel rendelkezel, mert a termékeid személyesen a legjobban átélhetők, akkor az, ha többen betérnek, segíthet felkelteni az érdeklődést üzleted iránt és több eladást generálni.

3. Kihasználni a helyi vásárlási robbanást

Az elmúlt évek széles körű változásokat hoztak a fogyasztói vásárlási szokásokban. Az egyik legjelentősebb változás, hogy a mai fogyasztók egyre inkább helyi vállalkozásokat részesítenek előnyben vásárlási döntéseiknél.

Kutatások szerint a fogyasztók kisebb vállalkozásokat és helyi, független vállalkozásokat részesítenek előnyben a nagyobb, márkanévvel rendelkező ajánlatokkal vagy korábbi tapasztalataikkal szemben.

56% a fogyasztók azt mondják, hogy szándékosan választják a helyi üzleteket és aktívan keresik a helyi termékeket.

76% a fogyasztók azt is mondják, hogy a következő 12 hónapban többet terveznek helyben vásárolni, ami lehetőséget teremt a kisebb, független vállalkozások számára az értékesítés növelésére. A helyi SEO egyik alapvető előnye, hogy pontosan akkor helyezi eléd a helyi fogyasztókat, amikor szükségük van termékeidre vagy szolgáltatásaidra. Ennek eredményeként teljes mértékben kihasználhatod ezt a vásárlói magatartásban bekövetkező változást vállalkozásod növelésére.

4. Célzott webes forgalom

Kisvállalkozásként minden perc, amit nem megfelelő leadekkel vagy azokkal az emberekkel töltesz, akik valószínűleg nem vásárolnak vagy nem foglalnak szolgáltatást, elvesztett pénz.

A helyi SEO segíthet kiszűrni a nem releváns forgalmat és eltávolítani azokat az időpazarlókat, amelyek megakadályozzák vállalkozásod hatékony működését, és biztosítják, hogy csak a helyi területeden található keresési felhasználóknak legyen látható.

Mivel a keresési felhasználók 59%-a a Google-t használja vásárlás tervezéséhez, ez jelentős előny lehet, mivel lehetővé teszi, hogy erőforrásaidat azokra a vásárlókra összpontosítsd, akik valószínűleg konvertálnak.

5. Több hívás és látogatás a Térkép használóitól

A Google Üzleti Profil optimalizálása javíthatja a láthatóságot a Google Térképen. Ez cserébe több hívást és több személyes látogatást eredményezhet, mivel a Google Térkép kifejezetten helyi szolgáltatások megtalálására és útjaik tervezésére lett tervezve.

A Google Térkép az Üzleti Profilokból származó információkat használ, így minden Üzleti Profil optimalizálás, amit elvégzel, közvetlenül segíti a Térkép láthatóságát, növelve hívásaid és személyes látogatásaid számát.

6. Gondolatvezérség pozíciójának megalapozása

A tartalommarketing és a linképítés szükséges a kiemelkedés és a relevancia megalapozásához, amelyek a helyi SEO rangsorolásának két alappillére. Ugyanez a tevékenység segíthet abban is, hogy szakértői hírnévre tegyél szert az adott területen.

A helyi tartalommarketing természetesen arra ösztönöz, hogy beszélj helyi területedről vagy szülővárosodról, és bevondd helyi közösségedet. Ez nem csak segít megerősíteni pozíciód mint egy szakértői hang, de közelebb hozza ügyfeleidet vállalkozásodhoz, erősebb kapcsolatokat és márkahűséget építve, és növelve az elköteleződést.

Amikor időt szánsz arra, hogy helyi fókuszú örökzöld erőforrásokat hozz létre, nagyobb eséllyel kapsz visszahivatkozásokat weboldaladra más helyi vállalkozásoktól. Ezek a linkek, legyenek azok helyi forrásból, mint a városi újság, vagy egy iparági oldal (mint a helyi kereskedelmi kamara), mind hozzájárulnak hitelességedhez és megbízhatóságodhoz, segítve, hogy szakértőként pozicionálódj területeden.

7. Megnövelt bizalom szint

Nem titok, hogy az értékelések a helyi SEO sikerének alapkövei és a helyi keresési rangsorolás egyik kulcsfontosságú tényezője. Minél több értékelést kapsz hírnévkezelési stratégiád részeként, annál nagyobb láthatóságot szerezhetsz a helyi keresésben.

Az értékelések továbbá alapvető elemek a fogyasztói bizalom építésében – egy létfontosságú tulajdonság, ami minden üzleti tranzakciót megelőz.

A kutatások megerősítik, hogy a fogyasztók mint korábban soha, rendszeresen olvassák az online értékeléseket, és fele mondja azt, hogy az online értékeléseket ugyanolyan mértékben bízzák, mint a személyes ajánlásokat.

A nagyobb láthatóság, plusz a kiváló, friss értékelések varázslatos kombinációja mind a helyi csomag kiemelkedéséhez, mind a fogyasztói bizalom magasabb szintjéhez vezet.

8. Több eladás

A fogyasztók az online értékeléseket használják a döntéshozatali folyamat segítésére helyi vállalkozások kiválasztásakor. Körülbelül minden nyolcadik ember hetente többször is online keres információt helyi vállalkozásokról.

Az, hogy képes vagy bemutatni nekik autentikus ajánlásokat társaiktól vállalkozásodról, hírnévkezelési tevékenységed eredményeként, hatalmas előny, és aláhúzza, miért is fontos a helyi SEO.

9. Javuló konverziós arányok

Amikor azt kérdezzük, hogy 'mik a helyi SEO előnyei?', könnyű arra koncentrálni, ami a Google-on és más platformokon történik, de közvetlen szerepet is játszhat saját weboldalunk szerkezetének és teljesítményének javításában.

A helyi SEO céljából végzett weboldal optimalizálási feladatok, mint például az új, helyre összpontosító optimalizálás hozzáadása, a landoló oldalak szövegének felülvizsgálata és az oldalbetöltési sebesség javítása, mind hozzájárulnak a konverziós arány optimalizálásához (CRO). Innentől kezdve látnod kellene, hogy weboldalad több konverziót generál, beleértve a kapcsolatfelvételi űrlap benyújtásainak növekedését, több telefonhívást, e-mail feliratkozásokat vagy eladásokat.

10. Versenyképesebbé válik az üzleti vállalkozásod

A helyi SEO stratégia fejlesztésének és finomításának fontos része a versenytársak felmérése és azonosítása, hogy miben jobbak nálad.

Ezen lehetőségek azonosítása a javításra (és a képesség arra, hogy a tanult dolgokat gyakorlatba ültesse az esetleges kísérletezés nélkül, amelyeken keresztül mentek, hogy sikeres stratégiához jussanak) sokkal versenyképesebb alapra helyezi az üzletedet. Például tanulmányozva véleményeiket, megtudhatod, hogy az ügyfelek mit értékelnek a szolgáltatásukban, így hasonló megközelítést alkalmazhatsz a saját vállalkozásodban.