Image

Helyi online marketing tudástár

Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.

Tanulási modulok

Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató

A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.

A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.

Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.

A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.

Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.

A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.

A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.

Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!

Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!

Duplikált említések és adatpontatlanság

Sok dolog lehet, ami félresiklathatja a helyi SEO tevékenységedet: elégtelen vélemények, túl sok negatív visszajelzés, kevés Google Cégprofil (GCP) jel, inkonzisztens NAP (név, cím, telefonszám), és a bejövő linkek hiánya. Egy másik dolog, amit hozzáadhatsz ehhez a listához, amiről lehet, hogy nem is tudtál, a duplikált üzleti listázások.

Miért fontos a NAP következetessége?

Miért fontos a NAP következetessége?

Az online megosztott helytelen információk negatív következményekkel járhatnak a helyi vállalkozásod számára. A NAP (név, cím és telefonszám) említések esetében minden pontatlanság vagy következetlenség veszélyeztetheti a helyi kereső jelenléted és árthat az ügyfelek bizalmának vállalkozásod iránt.

NAP adatok pontossága

NAP adatok pontossága

Az információk pontossága alapvető fontosságú, amikor helyi említéseket építesz, és ez különösen igaz a vállalkozásod nevére, címére és telefonszámára (NAP).

Az említések bemutatása

Megérteni, hogy mi azok a helyi említések és hogyan befolyásolják a helyi keresőmotor-optimalizálást (SEO), kulcsfontosságú bármely professzionális helyi marketing stratégiában.

Mik azok a helyi említések

Mik azok a helyi említések

A helyi említések létrehozása és kezelése helyi említési adatbázisokon keresztül, alapvetően fontos és nélkülözhetetlen feladat egy átfogó helyi SEO stratégia folyamatában. Nélküle nem tudsz olyan eredményt elérni, mint amire vágynál.

Értékelés a közösségi médiában

Értékelés a közösségi médiában

Hogyan használjuk ki a közösségi médiában található véleményeket helyi vállalkozások számára?

Facebook vélemények

Facebook vélemények

A világon ötmilliárd internetező van, és közülük 3,64 milliárdan használnak havonta legalább egy Facebook-terméket. Mint a világ legnagyobb közösségi hálózata, fontos platform a helyi vállalkozások számára is, mind a helyi fogyasztókkal való kapcsolatépítés, mind a hírnév- és véleménykezelés szempontjából.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport