Találati lista

A keresőmotorok legfontosabb része a találati lista. A találati listával akkor találkozunk, amikor a kulcsszót, vagy kifejezést beírjuk a keresési mezőbe. Ez a találati lista nem állandó, hanem akkor keletkezik, amikor megnyomjuk a "keresés" gombot. Ha újra keresünk, az már egy másik találati lista.

Fontos!
Egy keresőoptimalizálással foglalkozó cégnek sincs ráhatása a Google, vagy más keresők találati listájára. Enélkül pedig biztosan állítani egy első oldali pozíciót felelőtlenség.

A találati lista változása

A találati lista változhat napszaktól, földrajzi elhelyezkedéstől, böngészőtől, nyelvi beállításoktól, sőt attól is, be vagyunk e jelentkezve Google fiókunkba, és mire kerestünk azelőtt. Ettől függetlenül megállapítható honlapunk egy egy kulcsszóra való helyezése a Webmester Eszközök Google szolgáltatás segítségével.
A változó találati lista bizonyítéka, hogy az eszköz honlapunk helyezését egy tól-ig skálán jelzi, azaz maga a Google is több helyezést jelöl meg.

Miből áll a Google találati lista?

A Google kereső találati listája organikus (természetes) és fizetett találatokból áll. Az organikus találatok a keresőmotorok webes feltérképezése során alkalmazott algoritmusok alapján készülnek, míg a fizetett hivatkozások az AdWords hirdetési rendszerből kerülnek a találati lista oldalaira.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport