Referencia

Összeszedtük néhány referenciánkat a teljesség igénye nélkül. Ajánlatkéréskor örömmel adunk az Ön iparágával kapcsolatos referenciamunkákat.

A szakma figyel minket:

referencia szechenyi

Manda lakástextil

M&A lakástextil nagykereskedés

referencia_mandaM&A cég teljes online megjelenése, online marketing tevékenységének kidolgozása volt a feladatunk. Több honlap összefogása, és egy online tölcsér megalkotása bloggal és egyéb Sotial média megjelenéssel ötvözve.

www.manda.hu

Taxi Plus

Taxi plusz taxitársaság

taxi plusA Taxi plus egypár éves, de mára meghatározó Taxitársaság, akiknek nem csak honlapját, hanem a honlaphoz kapcsolódó népszerűsítést, online megjelenését is végezzük. A taxizás világában rettenetesen fontos egy jó honlap, hiszen az utasok az interneten tudnak pontos információkat kapni az aktuális árakról.

www.taxiplus.hu

Függönyszaküzlet

P&K Függönyszaküzlet

referencia_fuggonyszakuzletP&K függönyszaküzlet új honlapjának elkészítése volt a feladatunk. Mivel már többedik lakástextillel kapcsolatos oldalunkról van szó, nagy rutinnal láttunk munkához.

www.fuggonyszakuzlet.hu

Danubia IP

danubia ipA Danubia IP Innovációs tanácsadó Kft. honlapjának elkészítését, és folyamatos karbantartását kaptuk feladatnak. A színvilágában is elegáns designt piktogrammok használatával tettük átláthatóbbá.

www.danubiaip.hu

E-learning

Semmelweis Egyetem E-learning rendszere

Semmelweis Egyetem E-learning rendszere2006-ban kezdtük az Semmelweis egyetem számára a megfelelő e-learning tananyagfejlesztő és oktatói keretrendszer megtalálását és kifejlesztését. A Moodle szabad forráskódú rendszert találtuk a megfelelőnek Azóta is folyamatosan készítjük a tananyagokat, és kezeljük a rendszert.

www.semmelweis.hu

Táncos László grafikus

Táncos László grafikus honlapja

Táncos LászlóGondolatokat, és inspirációkat kaptam a honlap tervezésekor.
Érdemes eltölteni néhány percet az oldalon, és elmerülni tartalmában! Az oldal a maga egyszerűségével ragad meg.

www.tancos.hu

Animalrendelő

animalrendelőAz Animalrendelő állatok gyógyításával foglalkozik. Belvárosban nyílt konkurenciánál jobb, értékesebb honlapot volt célunk készíteni, ami a kkeresőkben is jól teljesít. A honlapot sok aprósággal dobtuk fel, mint a nyitóoldalon megjelenő váltakozó képek.

www.animalrendelo.hu

Szállás marketing

Szállás marketingFeladatunk, olyan honlap elkészítése volt, ami a szállástulajdonosokat célozza meg, és témájával megfogja őket. A honlap Magazin szállásadóknak szóló részében hoteltulajdonosok ismerhetik meg az Internet marketinget, a honlap hírlevelében megtanulhatják, mi szükséges egyre több foglalás eléréséhez.

www.szallasmarketing.hu

Danubius magazin

Danubius magazin honlapja

Danubius MagazinA Danubius 72 szállodájában negyedévente megjelenő magazin internetes változatának megtervezése, és karbantartása évek óta cégünk feladata.

www.danubiusmagazin.hu

Semmelweis Alumni

Alumni irodaA Semmelweis Egyetem öregdiákokkal foglalkozó irodájának honlapját készítettük és programoztuk. Naptárfunkciók, hírlevél, és az egyetemi adatbázissal való összefonódás funkcióit raktuk az oldalba.

www.alumni.semmelweis-egyetem.hu

Fancy-home

Fancy-home lakástextil és lakberendezés

fancy-homeA Fancy-home lakástextil kiskereskedés honlapját nagy körültekintéssel végeztük. Célunk, hogy minél több fényképpel csábítsuk el látogatóinkat, amellett, hogy szöveges tartalmat is létrehozzunk.

www.fancy-home.hu

Dávid Ügyvéd

Dávid ügyvédi irodaA Dávid Társas Ügyvédi iroda egy "felsőkategóriás" minőséget jelent, így ennek megfelelően visszafogott, és előkellő honlapot készítettünk a számukra.

www.davidugyved.hu

Danubia

DanubiaSzellemi tulajdonnal, jogvédelemmel foglalkozó nemzetközi hírű cég honlapja a megbízhatóságot sugallja. A cég tekintélyének megőrzése és a modern kor internetes trendjei nagy kihívást jelentenek, ugyanis a kettő összeegyeztetése sok kompromisszumot igényel az online marketing kidolgozása során.

www.danubia.hu

Hajnal hotel

hajnal hotelHajnal hotel honlapjának újratervezése, és látogatottság növelése volt feladatunk. Újraterveztük, és folyamatosan optimalizáljuk. Ennek következtében például a hírlevél feliratkozás száma rohamosan megnőtt, így egyre bővülő adatbázissal számolhat a hotel.

www.hajnalhotel.hu

Hotel Aphrodite

aphrodite hotel gödA Hotel Aphrodite honlapjának programozása és online marketing feladatainak ellátása a feladatunk. A munka során rendbetettük a szerkezetet, keresőoptimalizáltuk a honlapot, és folyamatos tanácsadást nyújtunk, hogy még több vendég válassza a hotel szolgáltatásait.

www.aphroditehotel.hu

Magyar Elektronika

magyar elektronikaA Magyar Elektronika a magyar szakmai média egyik legrégibb, máig élő szereplője: 1984-es alapítása óta már több mint negyedszázada tájékoztatja a magyar professzionális elektronikai és automatizálási szakma képviselőit a nyomtatott sajtó eszközeivel.

www.magyar-elektronika.hu

Vázsonyvölgy panzió

Vázsonyvölgy panzióA vázsonyvölgy panzió a Balatontól 15 km-re található. Szép környezetben lovaglással biztosítják az idő kellemes eltöltését.

www.vazsonyvolgy.hu

Kaland-vár egyesület

kalandvár egyesületA Kaland-vár egyesület üdültetéssel, táborok és rendezvények szervezésével foglalkozik. Új honlapjuk igénye akkor vetődött fel, amikor szerkeszthető és teljesen az Ő birtokukban lévő honlapot szerettek volna.

www.kalandvaregyesulet.hu

Camping Avenatura

Avenatura CampingAz Ave Natura Camping Budapesten, a libegő aljában található kellemes környezetben nyílt kemping. Hat nyelvű honlapjukat készítettük el.