Social marketing

A social média mára kihagyhatatlan eszköz, és a hiedelmekkel ellentétben nem csak a Facebookról szól. Szorosan kötődik a tartalommarketinghez, hiszen folyamatosan új tartalmakat kell előállítani, hogy kommunikálni tudjunk közönségünkkel, akik így egyre hűségesebbé válnak márkánk iránt.

Kapcsolódó szolgáltatások

Mire jó a közösségi média?

Segítségével kapcsolatot tarthatunk és ápolhatunk meglévő és leendő ügyfeleinkkel, növelhetjük népszerűségünket, fenntarthatjuk követőink figyelmét, és folyamatosan kommunikálhatunk feléjük.

  • Kapcsolattartás és ápolás

  • Népszerűség növelése

  • Figyelem fenntartása

  • Kommunikáció

Hogyan használjuk a social médiát marketingünk során?

Folyamatos odafigyeléssel, és mindegyik felület tartalommal történő ellátásával állandóan bővíthetjük az elért személyek körét. Legfontosabb, hogy aktivizálni tudjuk a közönséget, és bevonjuk őket a kommunikációba. Amit tehát el kell érnünk, hogy hosszászólások kedvelések, megosztások szülessenek.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport