Lokális tartalommarketing

lokális tartalommarketingA lokális tartalommarketing egy olyan eszköz, aminek segítségével földrajzi területekhez kapcsolódó tartalmakkal lehet célozni azokra a személyekre, akik a környéken keresnek szolgáltatást, vagy azt kiegészítő információkat.

 

Szolgáltatásunk során olyan tartalmakat készítünk, amelyek helyi keresések alkalmával jelennek meg azok számára, akik éppen szolgáltatásodra keresnek.


KÉRJE SZOLGÁLTATÁSUNKAT

 

A tartalommarketing célja a lokalitásban

lokális tartalommarketing céljaAlapvetően két célból érdemes lokális tartalmat építeni:

  • Saját márkanévre megjelenni

  • Megjelenni szolgáltatásokra való keresésnél

Az elsőt nem kell magyarázni, hiszen a saját márkára megjelenni (a képen a zöld körcikk jelzi) mondhatni kötelező, de például szállásoknál mégis sokszor előfordul, hogy viszonteladói honlapok jelennek meg a cég előtt.

Szolgáltatásokra való keresésnél (a képen a kék körcikk jelzi) viszont nem márkanévre, hanem lokális vonatkozásban kell jól teljesíteni. Segítünk megjelenni olyan esetben, amikor valaki a városnév+szolgáltatásod kombinációjára keres.

Hogyan működik a helyi tartalom?

helyi tartalomA lokális tartalomra kitűnő példa az utazás megtervezésének folyamata. Amikor még nem a szállást nézi az érdeklődő, hanem a desztinációt választja ki, és a környék látnivalói, éttermei, kirándulási lehetőségei, vagy programja után kutat, akkor kerül előtérbe a lokális tartalom.

A tartalom szólhat a szállásról és szolgáltatásairól is, de rengeteg látogatót szerez az a szállás, aki a környékről is ad információkat. A vendégben bizalmat épít és elkötelezi a tartalom, arról nem is beszélve, hogy a látogatás után speciális üzenetekkel lehet újra és újra megszólítani.

Ebben az esetben a lokális tartalom a látogatószámot növelte, és megteremtette a kapcsolat lehetőségét is.

Miből áll a lokális tartalommarketing szolgáltatásunk?

Kutatás helyi témák után

Megvizsgáljuk, milyen tartalmakat kell létrehozni, milyen kulcsszavakkal kell dolgozni. Mik az elsődleges és másodlagos témák, amikre érdemes jó pozíciót fogni a keresőben és közösségi médiában.

Kutatjuk a környezetet is. Megnézzük, mások milyen tartalmakat hoztak létre, hogyan lehet náluk tökéletesebb és jobb pozícióban megjelenő tartalmat készíteni.

helyi tartalommarketingWeboldal tartalomfejlesztés

A honlapon megjelenő eddigi tartalmakat továbbfejlesztjük illetve átírjuk, majd olyan honlapszerkezetre teszünk javaslatot, ami támogatja, hogy egyre több lokálisan releváns tartalmat lehessen megjeleníteni. Ez utóbbi tevékenység segíti majd, hogy minél szélesebb kulcsszólistára jelenjen meg a weboldal.

Kialakítjuk a lokális aloldalakat is, azaz olyan részeit a honlapnak, ami helyi keresésekre van optimalizálva.

Közösségi média tartalmak

A közösségi csatornákra más tartalom szükséges, mint egy honlapra. Létrehozunk néhány tartalmat, illetve olyan hashtageket és kulcsszavakat használunk, ami az adott felületen megdobja a lokális láthatóságot helyek után érdeklődőket vonz.

Beállítjuk a fiókokat, hogy megteremtsük a lehetőségét, hogy megtaláljanak a közösségi felületek segítségével is.

Szövegen kívüli lokális tartalmak

Nem csak a szöveg lehet lokális célú. Képek, videók és panorámafotók segítségével újabb látogatókat szerezhetsz.

Képgalériák segítségével ugyanis a képkereső szolgáltatásokban lehet megjelenni, a videók segítségével pedig a Youtube helyi vonatkozású kereséseinél lehet megtalálhatóságot szerezni.

Tartalomkészítés

Vállaljuk a tartalmak folyamatos készítését. Sose állunk le, így egyre több kulcsszóra, egyre több látogatót szerezhetsz a helyi tartalommarketing segítségével.

Mit támogat a tartalommarketing?

Több olyan terület van, amin használhatóak a tartalmak:

  • Honlap

  • Kampányok

  • Közösségi média

Segítünk!

Írj nekünk és kezdjük el a tartalommarketinged fejlesztését! Keress meg minket és beszélgessünk kötetlenül arról, milyen lehetőségekkel tudjuk fejleszteni megjelenésedet!




KERESSEN, ÉS KEZDJÜK EGY INGYENES BESZÉLGETÉSSEL