Keresőoptimalizált szövegírás (copywriting)
A Google és a látogatók is előnyben részesítik a minőségi és olvasható tartalmat. A szövegírás akkor teljes, ha a látogatók el is olvassák a honlap szövegét. Amikor a látogatóknak és a keresőmotoroknak egyaránt tetszik honlapunk tartalma, jelentős forgalomnövekedést érhetünk el.
A szövegírás nehéz,
ezért segítünk!
Mire jó a szöveg a honlapon?
A Google előnyben részesíti a gazdag tartalmú, rendszeresen frissülő honlapokat. Ezen kívül a látogatók is akkor maradnak a weblapon, ha figyelmüket sikerül megragadni. Mindenképpen fontos tehát az igényes és friss keresőoptimalizált tartalom, mert segítségével folyamatosan elöl tartható a honlap a kívánt kulcsazavakra.
Tartalmunk miatt visszatérő közönségre tehetünk szert, akik bizalmat éreznek, és másoknak is ajánlják oldalunkat. Ehhez járul hozzá, ha a keresőbarát tartalomnak saját stílusa, jól meghatározott üzenete van. A szövegnek a megfelelő célcsoporthoz kell szólnia, és az aktualitást is sugallnia kell.
Mikor érdemes keresőoptimalizált szövegírással foglalkozni?
-
Több látogatót szeretne a keresőkből
-
A terméke iránt érdeklődőket szeretne
-
Hosszútávú eredményeket akar
-
Látogatóit nagyobb számban szeretné ügyféllé konvertálni
-
Nagy konkurenciaharc esetén
-
Visszatérő látogatókat szeretne
Hogyan zajlik keresőbarát szövegírás?
Tudatosabb írást jelent, mintha egyszerű szöveget fogalmaznánk, mert keresőoptimalizálás során komoly szabályok mentén kell felépíteni a honlap szerkezetét, és ebbe a szerkezetbe kell illeszteni a szövegeket, mégpedig úgy, hogy bizonyos kulcsszavakra előkellő helyet foglalhassunk el, és mindez a látogatónkat se zavarja.
Figyelembe kell venni a következőket:
-
Kulcsszósűrűség: figyelni kell a kulcsszó sűrűségre, hogy a szöveg megfelelő arányban tartalmazza a kulcsszavakat.
-
Láthatatlan elemek: a Meta tag-ek optimalizálása nagyon fontos, azaz a honlap címének, és leírásának megfogalmazása jelentős keresőoptimalizálási és marketing értékkel bír.
-
Belső linkek: a szövegekben elhelyezett belső linkek a keresők listáira, és a látogató viselkedésére is hatással vannak.
-
Címfokozatok és kiemelések használata: olvashatóság és átláthatóság szempontjából nagyon fontos, hogy elkülönítsük a főcímeket, alcímeket, és a szövegekben kiemeléseket használjunk.
-
A kulcsaszavakra építkezés: a keresőoptimalizált honlapszerkezet határozza meg a kulcsazavakat, és ezekre kell ráépíteni a szöveget.
A tartalom haszna
Nem csak funkcionalitást, információtartalmat növel a szöveg a weboldalon, hanem a szövegben írjuk le üzenetünket látogatóinknak.
A szövegeket nem csak alátogatóknak, hanem a keresőknek is írjuk
Rendszeres új tartalom
A keresők szeretik, ha folyamatosan új tartalmakkal jelnünk meg látogatóink előtt...
ProSign szövegírói vállalják
Vállaljuk honlapja szövegének keresőbarát megírását, a tartalomra vonatkozó ötletek kidolgozását. Tudjuk, hogy a keresőoptimalizált szöveg lényege, hogy azok is megtalálják, akik tevékenységére, és nem a cégnevére keresnek, valamint hogy akik a honlapján vannak minél nagyobb arányban konvertálódjanak ügyféllé. Ennek a szellemében írjuk meg Önnek honlapja tartalmát.