Keresőoptimalizált szövegírás (copywriting)

A Google és a látogatók is előnyben részesítik a minőségi és olvasható tartalmat. A szövegírás akkor teljes, ha a látogatók el is olvassák a honlap szövegét. Amikor a látogatóknak és a keresőmotoroknak egyaránt tetszik honlapunk tartalma, jelentős forgalomnövekedést érhetünk el.

keresőoptimalizált szövegírásA szövegírás nehéz,
ezért segítünk!

Mire jó a szöveg a honlapon?

A Google előnyben részesíti a gazdag tartalmú, rendszeresen frissülő honlapokat. Ezen kívül a látogatók is akkor maradnak a weblapon, ha figyelmüket sikerül megragadni. Mindenképpen fontos tehát az igényes és friss keresőoptimalizált tartalom, mert segítségével folyamatosan elöl tartható a honlap a kívánt kulcsazavakra.

Tartalmunk miatt visszatérő közönségre tehetünk szert, akik bizalmat éreznek, és másoknak is ajánlják oldalunkat. Ehhez járul hozzá, ha a keresőbarát tartalomnak saját stílusa, jól meghatározott üzenete van. A szövegnek a megfelelő célcsoporthoz kell szólnia, és az aktualitást is sugallnia kell.

Mikor érdemes keresőoptimalizált szövegírással foglalkozni?

  • Több látogatót szeretne a keresőkből

  • A terméke iránt érdeklődőket szeretne

  • Hosszútávú eredményeket akar

  • Látogatóit nagyobb számban szeretné ügyféllé konvertálni

  • Nagy konkurenciaharc esetén

  • Visszatérő látogatókat szeretne

Hogyan zajlik keresőbarát szövegírás?

Tudatosabb írást jelent, mintha egyszerű szöveget fogalmaznánk, mert keresőoptimalizálás során komoly szabályok mentén kell felépíteni a honlap szerkezetét, és ebbe a szerkezetbe kell illeszteni a szövegeket, mégpedig úgy, hogy bizonyos kulcsszavakra előkellő helyet foglalhassunk el, és mindez a látogatónkat se zavarja.

Figyelembe kell venni a következőket:

  • Kulcsszósűrűség: figyelni kell a kulcsszó sűrűségre, hogy a szöveg megfelelő arányban tartalmazza a kulcsszavakat.

  • Láthatatlan elemek: a Meta tag-ek optimalizálása nagyon fontos, azaz a honlap címének, és leírásának megfogalmazása jelentős keresőoptimalizálási és marketing értékkel bír.

  • Belső linkek: a szövegekben elhelyezett belső linkek a keresők listáira, és a látogató viselkedésére is hatással vannak.

  • Címfokozatok és kiemelések használata: olvashatóság és átláthatóság szempontjából nagyon fontos, hogy elkülönítsük a főcímeket, alcímeket, és a szövegekben kiemeléseket használjunk.

  • A kulcsaszavakra építkezés: a keresőoptimalizált honlapszerkezet határozza meg a kulcsazavakat, és ezekre kell ráépíteni a szöveget.

A tartalom haszna

Nem csak funkcionalitást, információtartalmat növel a szöveg a weboldalon, hanem a szövegben írjuk le üzenetünket látogatóinknak.

A szövegeket nem csak alátogatóknak, hanem a keresőknek is írjuk

Rendszeres új tartalom

A keresők szeretik, ha folyamatosan új tartalmakkal jelnünk meg látogatóink előtt...

ProSign szövegírói vállalják

Vállaljuk honlapja szövegének keresőbarát megírását, a tartalomra vonatkozó ötletek kidolgozását. Tudjuk, hogy a keresőoptimalizált szöveg lényege, hogy azok is megtalálják, akik tevékenységére, és nem a cégnevére keresnek, valamint hogy akik a honlapján vannak minél nagyobb arányban konvertálódjanak ügyféllé. Ennek a szellemében írjuk meg Önnek honlapja tartalmát.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport