Kulcsszókutatás

A keresőmarketing egyik fő momentuma a kulcsszókutatás, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Csak az üzletileg jó kulcsszavakra elért pozíció hoz üzleti sikert. Rossz kulcsszóválasztás fölösleges munkát és kevés látogatót hoz, ezért éri meg feltárni a megfelelő szavakat.

kulcsszókutatásMire jó a kulcsszókutatás?

Az átfogó kulcsszókutatás eredményeképpen Ön üzletileg releváns kulcsszólistát kap. Ennek a listának a használata a keresőmarketing különböző területein (keresőoptimalizálás, linkmarketing, keresőhirdetések, stb.) segíti, hogy értékes látogatókat szerezzen.

Mitől lesz jó egy kulcsszó?

Minden iparágnak, tevékenységnek, szolgáltatásnak megvannak a maga kulcsszavai. Létezik néhány paraméter, amik segítenek eldönteni, melyik szavakat használjuk:

  • Mik az iparág kulcsszavai

  • Online verseny nagysága

  • Milyen piaci rések vannak (Niche kulcsszavak)

  • Melyik szavakra keresnek a netezők

  • Személyes tapasztalatok

Előfordulnak ugyan egymásnak ellentmondó eredmények, de alapos kulcsszókutatás alapján leszűrhetőek a legfontosabb szavak.

Kulcsszókutatás közben a következő paramétereket vizsgáljuk:

  • Milyen kulcsszavakra szeretne előlrekerülni

  • Kulcsszavak keresési gyakorisága

  • Vertikális és laterális kulcsszókutatás

  • Kulcsszókutatás Google AdWords segítségével

  • Kulcsszavak online versenye

  • Niche kulcsszavak

  • Konkurencia által használt kulcsszavak

  • Honlap statisztikák alapján történő kulcsszókutatás

A kulcszókutatás menete

Először, kiindulási alapnak, megérzések alapján Önnel karöltve állítjuk össze a kezdeti listát. Néhány kulcsszó nem nehéz feladat, de mi úgy gondoljuk, hogy minél szélesebb lista összeállítása segíti a keresőkből érkező forgalom jobb kihasználását. Ezt a listát bővítjük ki a kulcsszavak szinonímáival, elírásokkal, szóösszetétellel, valamint a konkurens oldalakon előforduló szavakkal.

A kulcsszólista alapján a ProSign megvizsgálja melyik kulcsszóra hányan keresnek, és hány konkurens szóval kell versenybe szállni a Google találati oldalain. Ennek eredője már jó eredménnyel szolgál a kulcsszavak kiválasztásához.

Tesztelhetünk is a honlapunk statisztikája, vagy egy Google AdWords kampány segítségével. Ekkor megnézzük melyik kulcsszóra hány találat érkezett, és mekkora volt a látogatónk érdeklődése.

Miért velünk dolgozzon kulcsszókutatás során?

A keresőmarketinghez kapcsolódó átfogó látásmódunk az átlagos cégek cég fölé emel minket, és egységében nézzük a keresőoptimalizálás folyamatát. Ebbe a folyamatba illesztjük bele a kulcsszókutatást is, amit felhasználunk többek között a honlap szerkezete, az AdWords kampányok és a honlapkészítés során is.

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport