Prosign honlapkszts logo

Kulcsszókutatás

A keresőmarketing egyik fő momentuma a kulcsszókutatás, a megfelelő kulcsszavak kiválasztása. Csak az üzletileg jó kulcsszavakra elért pozíció hoz üzleti sikert. Rossz kulcsszóválasztás fölösleges munkát és kevés látogatót hoz, ezért éri meg feltárni a megfelelő szavakat.

kulcsszókutatásMire jó a kulcsszókutatás?

Az átfogó kulcsszókutatás eredményeképpen Ön üzletileg releváns kulcsszólistát kap. Ennek a listának a használata a keresőmarketing különböző területein (keresőoptimalizálás, linkmarketing, keresőhirdetések, stb.) segíti, hogy értékes látogatókat szerezzen.

Mitől lesz jó egy kulcsszó?

Minden iparágnak, tevékenységnek, szolgáltatásnak megvannak a maga kulcsszavai. Létezik néhány paraméter, amik segítenek eldönteni, melyik szavakat használjuk:

  • Mik az iparág kulcsszavai

  • Online verseny nagysága

  • Milyen piaci rések vannak (Niche kulcsszavak)

  • Melyik szavakra keresnek a netezők

  • Személyes tapasztalatok

Előfordulnak ugyan egymásnak ellentmondó eredmények, de alapos kulcsszókutatás alapján leszűrhetőek a legfontosabb szavak.

Kulcsszókutatás közben a következő paramétereket vizsgáljuk:

  • Milyen kulcsszavakra szeretne előlrekerülni

  • Kulcsszavak keresési gyakorisága

  • Vertikális és laterális kulcsszókutatás

  • Kulcsszókutatás Google AdWords segítségével

  • Kulcsszavak online versenye

  • Niche kulcsszavak

  • Konkurencia által használt kulcsszavak

  • Honlap statisztikák alapján történő kulcsszókutatás

A kulcszókutatás menete

Először, kiindulási alapnak, megérzések alapján Önnel karöltve állítjuk össze a kezdeti listát. Néhány kulcsszó nem nehéz feladat, de mi úgy gondoljuk, hogy minél szélesebb lista összeállítása segíti a keresőkből érkező forgalom jobb kihasználását. Ezt a listát bővítjük ki a kulcsszavak szinonímáival, elírásokkal, szóösszetétellel, valamint a konkurens oldalakon előforduló szavakkal.

A kulcsszólista alapján a ProSign megvizsgálja melyik kulcsszóra hányan keresnek, és hány konkurens szóval kell versenybe szállni a Google találati oldalain. Ennek eredője már jó eredménnyel szolgál a kulcsszavak kiválasztásához.

Tesztelhetünk is a honlapunk statisztikája, vagy egy Google AdWords kampány segítségével. Ekkor megnézzük melyik kulcsszóra hány találat érkezett, és mekkora volt a látogatónk érdeklődése.

Miért velünk dolgozzon kulcsszókutatás során?

A keresőmarketinghez kapcsolódó átfogó látásmódunk az átlagos cégek cég fölé emel minket, és egységében nézzük a keresőoptimalizálás folyamatát. Ebbe a folyamatba illesztjük bele a kulcsszókutatást is, amit felhasználunk többek között a honlap szerkezete, az AdWords kampányok és a honlapkészítés során is.

tudásanyag ingyen. Segítünk tanulni
 

Szolgáltatásaink

Honlapkészétés
Online marketing
Keresőmarketing
Grafikai tervezés

© 2014 Minden Jog fenntartva

Szállodai marketing

Külön szolgáltatásokat kínálunk a turisztikai szakmának, szálláshelyek online marketing megoldásaival. Bővebb információkat Hotel Marketing oldalunkon talál.

elérhetőség

ProSign Bt.
1113 Bp. Vincellér utca 20.
1022 Bp. Fillér utca 82/d

Telefon: +3620 919 2467
kapcsolat
 
ProSign honlapkészítés