Konkurencia analízis
A konkurencia analízis a biztos alap megteremtése érdekében. Körbenézünk az interneten, milyen versenytársak, és minként tevékenykednek. Felmérjük milyen keresőmarketing stratégiával lehet őket megelőzni, mik azok a módszerek, melyek működnek honlapjaikon, és mi az, amik nem.
Miért fontos a konkurencia analízis?
A már régen a terepen lévő konkurensek tapasztalatából mi is tanulhatunk. Feltérképezhetjük mi vár ránk, és milyen feladatokat kell elvégezni, hogy megálljuk helyünket az online piacon. A konkurencia analízisből megtudhatjuk, milyen alkalmazásokat, módszereket vagy struktúrát kell követnünk, vagy éppen tagadnunk. A helyzetértékelésből következtethetünk a piaci trendekre, felhasználói igényekre.
Versenyelőnyök feltérképezése
-
Külső versenyelőnyök: az oldalra mutató linkek
-
linkek mennyisége
-
Relevanciája
-
Szövegminősége
-
-
Belső versenyelőnyök
-
Kulcsszavak száma, elhelyezése
-
Oldal PageRankja
-
Oldalszerkezet
-
Honlap terjedelme
-
Kifelé mutató hivatkozások
-
Alkalmazások használata
-
Miért készítse a ProSign a konkurencia analízist?
A versenytársak felmért állapota alapján határozzuk meg pontosan, milyen feladatokat kell elvégezni a keresőmarketing során. Ezért fontos, hogy olyan cég végezze a konkurencia analízist, aki összefüggéseiben látja az internetes tevékenységeket, és le tudja szűrni a megfelelő következtetéseket. Az elemzés eredményeit pedig arra használja, hogy az Ön honlapjának hatékony online marketing stratégiát alakítson ki.