Honlap keresőoptimalizálás
A keresőkben elért jó pozíció minden honlaptulajdonos álma. A megfelelő kulcsszóra elért jó helyezéshez keresőoptimalizált honlapra, és felépítésre van szükség. Ennek eléréséhez nélkülözhetetlen a honlapszerkezet megtervezése, a honlap technikai optimalizálása a tartalom tudatos tervezése. Ezt mutatom meg most.
Keresőoptimalizálás elemei
Mit jelent ma a keresőoptimalizálás
A ProSign felfogásában a keresőoptimalizálás nem 3-6 kulcsszóra történő pozíciónövelést jelent. A keresőoptimalizálás több száz, akár ezer kulcsszóra történő optimalizálást, valamint a látogatók minél nagyobb számban ügyféllé konvertálását jelenti.
Az optimalizálás főbb elemei a következők:
Honlap szerkezet tervezése
A honlap szerkezet tervezése megadja a menük struktúráját, és a tartalom rendszerezését, hierarhiáját. Keresőoptimalizálás során nélkülözhetetlen, hisze a tartalom megfelelő felépítése erősíti a kulcsszavakat a keresők rangsorolásakor.
Még több információ a keresőoptimalizált honlapszerkezetről...
Technikai optimalizálás
Technikai optimalizálás során a honlap programozásán javítunk/ellenőrizzük, hogy a keresőmotorok a honlap minden aloldalát lássák (indexeljék), így nem lesz oldal, ami ne jelenne meg a keresők találati listáján.
Miért nélkülözhetetlen része a keresőoptimalizálásnak a technikai optimalizálás? Bővebben is írunk róla...
Keresőmarketing tartalomtervezés
Jó tartalommal fél sikert ér el, hiszen a tartalomért látogatják honlapját. Keresőoptimalizálás alkalmával azért szükséges a tartalomtervezéssel sok időt eltölteni, hogy látogatói minőségi információkat kapjanak, és a keresőrobotok jó pozícióval tudják jutalmazni azt.
A tartalomtervezés több megrendelést hoz, ha érdekli hogyan, olvasson a keresőoptimalizált tartalomtervezésről...
Meta tag optimalizálás
Az oldal rejtett elemei (Meta tag) befolyásolják a keresők találati listáit, reklámszövegként használhatóak a keresők természetes találati listáin, valamint szakszerű kitöltésükkör megbízhatóbbanak veszi honlapunkat a keresőmotor. Keresőoptimalizálás során mindenképp megéri foglalkozni a témával, mert kevesen teszik meg, így egy előzési pont a konkurenciával szemben.
Olvasson többet a keresőoptimalizálás meta tag részéről...