blogbejegyzés értesítő
Olvasson és szóljon hozzá!
Legyen naprakész és alkalmazza az Online Szállás Marketinget vendégszerzésre!
Kedves {nev}!
 
Eddigiekhez képest jól alakul a szavazás a blog jobb felső részében, és mivel 6 nap múlva lezárul, ha még nem tette meg, kérem szavazzon.
Ettől a héttől nem csak saját blogbejegyzésem kerül a hírlevélbe, hanem a TTG Hungary cikkei közül is szemezgetek néhányat, melyek érdekesek lehetnek szállodai online marketing szempontból
 
 
Blogbejegyzés
 
A keresőbarát szállodai honlap már egyre komolyabb kódolási követelményeket állít a honlapkészítők elé. Eddig is fontos volt, hogy egy szállodai honlap milyen sebességgel töltődik be, csakhogy eddig a látogatók miatt, hiszen a sok várakozás türelmetlenné teszi a vendéget, így az ingerküszöbe hamar elunja magát, és elkattint.
 
 
 
Érdekes cikkek a héten: TTG Hungary
 
Az éttermek számára 2009 februárjától hatályon kívül helyezték, hogy kérés nélkül csapvizet helyezzenek az asztalra. Attól kezdve a vendéglők belátásán múlik a csapvíz kiszolgálása a vendégek számára. Kár, pedig a gyerekek és a felnőttek egy része nem óhajt sok pénzt fizetni az ásványvizekért.
 
 
A KÉSZ Csoport több mint 200 milliárdos beruházással épít szálloda- és konferenciaközpontot Kecskeméten. A fejlesztés 30%-át, 720 millió forintot az Új Magyarország Fejlesztési Terv Dél-alföldi Operatív Program keretében nyert, vissza nem térítendő támogatása fedezi.
 
 
Üdvözlettel:
Anders Tamás
szállodai online marketing szakértő

www.szallasmarketing.hu
 
szolgáltatok
Partnerek:
TTG hungary
 

  • Nyugodtan küldje tovább levelemet, hogy barátai is olvashassák!
  • Böngésszen honlapunkon, és olvasson szolgáltatásainkról
Prosign Bt. 1113 Budapest Vincellér u. 22
Tel.: +3620 919 2467 • E-mail:
www.prosign.hu • www.szallasmarketing.hu
 
Ismerjük meg egymást itt is:
 twitteryoutubefacebook
Hírlevél felhasználhatósága

© A SzallasMarketing.hu hírlevelében illetve oldalain elhelyezett információk felhasználásához, a forrás megjelölésével hozzájárul a SzallasMarketing.hu. A SzallasMarketing.hu az alkalmazott források tekintetében kellő körültekintéssel jár el, mindazonáltal nem vállal felelősséget a hírlevélben közölt információk pontosságáért amennyiben azok külső hírforrásból származnak.