Image

Helyi online marketing tudástár

Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.

Tanulási modulok

Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!

Lokális keresőoptimalizálás (SEO) teljeskörű útmutató

A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.

A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.

Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.

A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.

Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.

A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.

Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!

Teljes útmutató a Google Cégprofilhoz

A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.

A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.

Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!

Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!

Mi az a helyi vállalkozás?

Mi az a helyi vállalkozás? [infografika]

Helyi vállalkozás köré épül a helyi marketing, így fontos tisztában lennünk a három alapvető típusával, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a népszerűsítő eszközzel.

A három típus a következő:

  • Igazi üzlet

  • Területen szolgáltat

  • Szolgáltatás

Igazi üzlet

Olyan vállalkozás, akinek igazi üzlete van, ahova ellátogatnak a vevők.
Pl.: virágüzlet, posta, fodrászat, hotel

Területen szolgáltat

Olyan vállalkozás, akik kiszállnak az ügyfelekhez.
Pl.: kertész, vízvezetékszerelő, pizzafutár

Szolgáltatás

Közelben élő, vagy messziről utazó személyeknek nyújtanak szolgáltatásokat
Pl.: idegenvezetés, taxi

Összegzés

Amennyiben a három típus valamelyike illik vállalkozásodra, érdemes foglalkoznod a lokális marketing eszközrendszerével.

Helyi vállalkozás infografika:

helyi vállalkozás infografika

Csatlakozz a lokális Facebook
csoporthoz és kérdezz!

Lokális marketing facebook csoport