Helyi online marketing tudástár
Teljes útmutató helyi vállalkozóknak és ügynökségeknek.
Tanulási modulok
Válassz a lokális online marketing négy legfontosabb területe közül, és kezdj el tanulni!
A Google keresőben minden második keresés helyre vonatkozik.
A helyi keresőoptimalizálás segítségével olyan ügyfeleket érhetsz el, akik a te üzleted közelében, vagy szolgáltatási területeden keresik terméked vagy szolgáltatásod.
Ha ezeken a találati listákon szeretnél jól szerepelni, akkor ez a te modulod!
A Google felületein meg sem jelenhet vállalkozásod anélkül, hogy Google Cégprofilod lenne.
A Cégprofil optimalizálásával és gondozásával jobb pozícióba kerülsz a keresőben és a térképen a loklis keresések alkalmával.
Ha kíváncsi vagy, hogyan lehet pontosan beállítani és felügyelni a Google Cégprofilt, akkor ez a te modulod!
Az ügyfelek véleménye döntő jelentőségű a Googleben, közösségi médiában, céges adatbázisokban.
A pozitív visszajelzések növelik a bizalmat és új ügyfeleket hoznak, míg a negatív vélemények kezelése elengedhetetlen a hitelesség megőrzéséhez.
Ha arra vagy kíváncsi, hogyan kezelheted hatékonyan az online véleményeket, hogy javítsd vállalkozásod hírnevét és növeld az értékesítéseket., akkor ez a te modulod!
A helyi említések kulcsfontosságúak a helyi SEO és az online láthatóság szempontjából.
A megfelelően kezelt NAP adatok (Név, Cím, Telefonszám) helyes kezelése, említés építése, adatbázisokban, szakkatalógusokban való jelenléted mind befolyásolják vállalkozásod online megtalálhatóságát.
Ha meg akarsz ismerkedni a helyi említés építésének alapjaival, amely segít a vállalkozásodat magasabbra pozicionálni a helyi keresési eredményekben, akkor ez a te modulod!
NAP adatok helyrerakása - hamarosan
Említés építése - hamarosan
Van egy 50 pontos ellenőrzőlistám arról,
amit itt tanultál!